Bekijk volle/desktop versie : Je komt teweten dat jou man een FLOP is in bed!! WAT NU??



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

20-09-2007, 10:44
Het is zover, je gaat eindelijk trouwen! Je hoopt uiteraard op een heus sexleven, maar wordt keihard teleurgesteld!

Jou man, komt ALTIJD binnen de 2 minuten klaar, en kreunt als een vrouw. Bovendien is hij onderaan niet echt zwaar gewapend....

Kortom, hij bevredigd jou nooit, kan het gewoon niet...heeft de materiaal er niet voor

Wat nu? Wat zou jij hieraan doen?

20-09-2007, 10:46


je kan een vrouw op vele manieren bevredigen, maar aangezien jij nog een klein jongetje bent en zulke topics opent weet je nog niet veel...


komt allemaal goed met je! hou je nu maar bezig met vasten in plaats van domme vragen te plaatsen

20-09-2007, 10:46

Citaat door Hakiminho:
Het is zover, je gaat eindelijk trouwen! Je hoopt uiteraard op een heus sexleven, maar wordt keihard teleurgesteld!

Jou man, komt ALTIJD binnen de 2 minuten klaar, en kreunt als een vrouw. Bovendien is hij onderaan niet echt zwaar gewapend....

Kortom, hij bevredigd jou nooit, kan het gewoon niet...heeft de materiaal er niet voor

Wat nu? Wat zou jij hieraan doen?

sinds wanneer is het de bedoeling dat vrouwen ook genieten van sex?

20-09-2007, 10:46

Citaat door vreemdje:
je kan een vrouw op vele manieren bevredigen, maar aangezien jij nog een klein jongetje bent en zulke topics opent weet je nog niet veel...


komt allemaal goed met je! hou je nu maar bezig met vasten in plaats van domme vragen te plaatsen




20-09-2007, 10:47



Citaat door crepul:
sinds wanneer is het de bedoeling dat vrouwen ook genieten van sex?


20-09-2007, 10:47

Citaat door crepul:
sinds wanneer is het de bedoeling dat vrouwen ook genieten van sex?


Is niks mooier vriend, een vrouw te horen kreunen, een vrouw zien te genieten

20-09-2007, 10:48

Citaat door Hattimmmm:



lach je me uit

20-09-2007, 10:48

Citaat door Hattimmmm:
Is niks mooier vriend, een vrouw te horen kreunen, een vrouw zien te genieten


soms zijn jullie mannen toch echt goor

20-09-2007, 10:51

Citaat door vreemdje:
lach je me uit


nee lach je toe

Citaat door vreemdje:
soms zijn jullie mannen toch echt goor


waarom goor is toch zo.. het is gewoon moeder natuur

20-09-2007, 10:51

Citaat door Hattimmmm:
Is niks mooier vriend, een vrouw te horen kreunen, een vrouw zien te genieten

bij mij kreunen ze van de pijn


als ze wil genieten van de sex, moet ze zelf maar initiatief nemen, in plaats van het lijdend voorwerp te zijn en op haar rugje de storm liggen afwachten

20-09-2007, 10:52

Citaat door vreemdje:
je kan een vrouw op vele manieren bevredigen, maar aangezien jij nog een klein jongetje bent en zulke topics opent weet je nog niet veel...


komt allemaal goed met je! hou je nu maar bezig met vasten in plaats van domme vragen te plaatsen



Seriues, jou reactie slaat werkelijk nergens op! Als je je niet aangesproken voelt door deze topic moet je niet reageren! Bespaar me uw sentinmentele shit!

Zehma er zijn nog andere manieren om je vrouw te bevredigen! Duhhhhh!!!! Ik wil wel eens jou reactie zien als jou man/aanstaande er werkelijk niets van bakt. Ben dan benieuw hoe je zal gaan kraaien....

En dit is een seriues onderwerp oké, dit zijn dinges die regelmatig voorkomen! Er zijn andere mensen die dit intressant vinden dus hoepel maar op...

20-09-2007, 10:52
Ik ben dan niks anders gewend, dus kan ook niet klagen over die dingen.

20-09-2007, 10:52



Citaat door Hattimmmm:
nee lach je toe


waarom goor is toch zo.. het is gewoon moeder natuur



jah, jullie mannen zijn goor omdat jullie alles moeten delen...
laat de natuur zijn gang zijn niet iedereen moet weten hoe of wat toch?

20-09-2007, 10:54

Citaat door Hakiminho:
Seriues, jou reactie slaat werkelijk nergens op! Als je je niet aangesproken voelt door deze topic moet je niet reageren! Bespaar me uw sentinmentele shit!

Zehma er zijn nog andere manieren om je vrouw te bevredigen! Duhhhhh!!!! Ik wil wel eens jou reactie zien als jou man/aanstaande er werkelijk niets van bakt. Ben dan benieuw hoe je zal gaan kraaien....

En dit is een seriues onderwerp oké, dit zijn dinges die regelmatig voorkomen! Er zijn andere mensen die dit intressant vinden dus hoepel maar op...




dan ga ik zeggen; lieve schat je moet dit en dit en dat doen...
want dat en dit en dit vind ik niet leuk...


het is toch je man dan praat je toch met hem

voor elk probleem is er een oplossing

20-09-2007, 10:55

Citaat door crepul:
bij mij kreunen ze van de pijn


als ze wil genieten van de sex, moet ze zelf maar initiatief nemen, in plaats van het lijdend voorwerp te zijn en op haar rugje de storm liggen afwachten



ik heb medelijden met u dat je zo'n saaie vriendinnetjes hebt en het dan nog eens durft te vertellen

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8