Bekijk volle/desktop versie : Internazionale



19-09-2007, 23:05
Ik zweer het jullie en dat meen ik uit de grond van mijn hart; ik kan maar niet begrijpen dat er op deze wereld mensen bestaan die zeggen dat hun lievelingsclub Inter is.

Ik heb echt medelijden met die mensen. Niet alleen speelt Inter het lelijkste voetbal op aarde, die Roberto Mancini is ook nog eens een van de slechtste trainers die er maar bestaan.

Wat is jullie mening hierover ?

19-09-2007, 23:27



Citaat door Crack_Cocaine:
Ik zweer het jullie en dat meen ik uit de grond van mijn hart; ik kan maar niet begrijpen dat er op deze wereld mensen bestaan die zeggen dat hun lievelingsclub Inter is.

Ik heb echt medelijden met die mensen. Niet alleen speelt Inter het lelijkste voetbal op aarde, die Roberto Mancini is ook nog eens een van de slechtste trainers die er maar bestaan.

Wat is jullie mening hierover ?



ik zeg je dat geschiedenis zich zal herhalen

daar waar iedereen inter uitlacht en kansloos waant.. staan ze straks zo in de kwartfinales halve finales, en doen ze mee voor de titel.. inter is een rare ploeg maar wel ijzersterk en ze slepen als het moet wel de overwinning binnen.. veel blessures ook.. ze zullen gewoon de 2e ronde bereiken ben ik van overtuigd..

19-09-2007, 23:36
dat maaroufi daar speelt zegt genoeg over die club

19-09-2007, 23:56
INter is een topclub zonder prijzen...

20-09-2007, 00:22


opblaasschaapV2...

ahahahaha

20-09-2007, 00:50
Manchini is na Morinho best betaalde coach op aarde....

20-09-2007, 01:06
feeeneerbahceeeeee

20-09-2007, 12:56
Kan niet wachten tot PSV tegen Inter speelt Wordt een leuke wedstrijd