Bekijk volle/desktop versie : Groep G: Deivid schiet Fener langs Inter



Pagina's : [1] 2 3

19-09-2007, 22:58
In de groep van PSV kende Fenerbahce vandaag een goed begin. Op het eigen veld won de Turkse formatie met een minimaal verschil van Internazionale: 1-0. De spectaculaire treffer van Deivid was de enigste goal van de wedstrijd.



inter moet laatste worden van de groep

19-09-2007, 22:59


spelen daar nog turken? Ik zie altijd buitelanders

20-09-2007, 00:20
mooie goal, en een mooie aktie van alex

20-09-2007, 00:22
die brazilianen zijn wel nadrukkelijk aanwezig hè

20-09-2007, 00:48


fener is de beste hehe
wij gaan het maken dit jaar insh'Allah

20-09-2007, 01:43
ik had het jullie allemaal verteld
fener pwnt inter !
fener is mashallah een goede team geworden

bekijk hier een samenvatting van de wedstrijd
http://www.footytube.com/

20-09-2007, 01:47
Ja, maar ik vind het wel jammer dat er zoveel brazilianen spelen, maar ik gun hun zeker de groepswinst

20-09-2007, 07:38

Citaat door Ssmile:
psv slacht ze alsnog af


wat ??!?!



Psv van fener


ik keek net highlights en dit Fener is echt beter als psv

20-09-2007, 10:40
Fenerbahce speelde echt goed gisteren. Het stelt Europees de laatste jaren teleur maar het speelde Inter van de mat en de Italianen mochten blij zijn dat het maar 1-0 bleef. De Brazilianen van Fener waren geweldig in vorm.

20-09-2007, 14:44
Fenerbahce is de enige turkse club met zoveel buitenlandse spelers, het is eigenlijk geen turkse club haha meer een brazilliaanse

ze hebben 2 brazillianen genaturaliseerd tot turken

Galatasaray bijvoorbeeld speelt elke wedstrijd met 4-5 buitenlanders en staat strak bovenaan in de competitie.. Galatasaray is de koning van het turkse voetbal.

20-09-2007, 14:46

Citaat door moes_moeilijk:
fenerbahce is toch de club van ataturk (mustafa kemal). Ik ben persoonlijk niet zo gecharmeerd van hem.


Dat zeggen de fener-fans maar daar klopt geen ene moer van.

Ataturk was nooit echt geintresseerd in voetbal en had ook geen club, de fenerfans komen met deze onzin om zichzelf hoger te zien dan de rest maar in feite is het een nietsvoorstellende club met goedweer supporters. In de competitie schreeuwen ze om ontslag van hun brazilliaanse coach na puntenverlies en gisteren schreeuwen ze uit t niets zijn naam

20-09-2007, 16:37

Citaat door moes_moeilijk:
fenerbahce is toch de club van ataturk (mustafa kemal). Ik ben persoonlijk niet zo gecharmeerd van hem.



Die informatie is irrelevant.

20-09-2007, 16:38



Citaat door Gagoo:
Dat zeggen de fener-fans maar daar klopt geen ene moer van.

Ataturk was nooit echt geintresseerd in voetbal en had ook geen club, de fenerfans komen met deze onzin om zichzelf hoger te zien dan de rest maar in feite is het een nietsvoorstellende club met goedweer supporters. In de competitie schreeuwen ze om ontslag van hun brazilliaanse coach na puntenverlies en gisteren schreeuwen ze uit t niets zijn naam



Kom dan met bronnen. En galatasaray supporters schreeuwen zeker nooit om ontslag van het bestuur en de trainer. Doe niet alsof je wat weet.

20-09-2007, 17:01

Citaat door moes_moeilijk:
correctie: jij vindt die informatie irrelevant.


En waarom vind jij dat die informatie relevant is? Ik ben benieuwd.

20-09-2007, 17:03
Een van de eerste voorzitters van fenerbahce probeerde Ataturk te vermoorden.

Voordat cloud weer om bronnen vraagt: http://img511.imageshack.us/img511/7615/katilbaskanhy9.jpg

Pagina's : [1] 2 3