Bekijk volle/desktop versie : aantrekkelijke dames



Pagina's : [1] 2 3

19-09-2007, 09:53
Jongens.. vinden jullie het aantrekkelijk als een dame in de trein, tram of bus met een groepje meiden of als ze door de stad lopen... keihard lopen te schreeuwen en te lachen...


vinden jullie dat aantrekkelijk of knap het je af?

Waarom wel of waarom niet.. motiveer je mening!

Shoukran

19-09-2007, 09:57


ik knaf er zelfs van af laat staan de jongens..!


vind dat zo jammer als een jongedame niet als een dame of als een vrouw kan gedragenn...

19-09-2007, 09:57

Citaat door Rwiena_boy:
alleen ezels schreeuwen keihard



Maar je zou wel naar ze kijken,.. neem ik aan?

19-09-2007, 09:58

Citaat door ZaKeLiJkE_ChIcK:
ik knaf er zelfs van af laat staan de jongens..!


vind dat zo jammer als een jongedame niet als een dame of als een vrouw kan gedragenn...



Dat is wel grappig dat je het zegt, ... ik vind het soms wel storend eerlijk gezegt.. maar tegelijkertijd vind ik het wel grappig!

bij jongens vind ik het ook raar

19-09-2007, 09:59


Kan het verband niet leggen tussen aantrekkelijk en schreeuwerig opvalled gedrag.

19-09-2007, 10:00

Citaat door Rwiena_boy:
alleen als ze met korte rokjes lopen



Dat bedoel ik

19-09-2007, 10:00

Citaat door Miss_Krayzie:
Dat is wel grappig dat je het zegt, ... ik vind het soms wel storend eerlijk gezegt.. maar tegelijkertijd vind ik het wel grappig!

bij jongens vind ik het ook raar

ik vind het indd idemdito gedraag je netjes en niet als een boer... dat we in een boerenland wonen betekend niet dat we ons er naar gaan gedragen







19-09-2007, 10:00

Citaat door brownboy:
Kan het verband niet leggen tussen aantrekkelijk en schreeuwerig opvalled gedrag.


Ja, ik kan de link ook niet plaatsen. Wat kan er aantrekkelijk zijn aan iemand die loopt te schreeuwen als een viswijf??!!

19-09-2007, 10:02

Citaat door Morrocan_sugar:
Ja, ik kan de link ook niet plaatsen. Wat kan er aantrekkelijk zijn aan iemand die loopt te schreeuwen als een viswijf??!!




19-09-2007, 10:03
Ik denk dat ze bedoelt, meiden die aandacht trekken door opvallend gedrag....or something?

19-09-2007, 10:08
Ik vind het soms zo irritant in de trein dat ik me schaam in de trein. Ze lopen zo te schreeuwen en dan ze je de medepassagiers echt kijken van "Zijn alle meiden zo?"

Gewoon plakband op doen en schop geven.

19-09-2007, 10:09

Citaat door brownboy:
Kan het verband niet leggen tussen aantrekkelijk en schreeuwerig opvalled gedrag.


Ieuw!! Enge avatar heb jij

19-09-2007, 10:10



Citaat door xmiss rifiax:
Ik vind het soms zo irritant in de trein dat ik me schaam in de trein. Ze lopen zo te schreeuwen en dan ze je de medepassagiers echt kijken van "Zijn alle meiden zo?"

Gewoon plakband op doen en schop geven.




19-09-2007, 10:11

Citaat door save_kusje:
Ieuw!! Enge avatar heb jij


jaah echt hé

vond ik ook, maar scrolde gelijk weg..!

19-09-2007, 10:12

Citaat door Miss_Krayzie:
Jongens.. vinden jullie het aantrekkelijk als een dame in de trein, tram of bus met een groepje meiden of als ze door de stad lopen... keihard lopen te schreeuwen en te lachen...


vinden jullie dat aantrekkelijk of knap het je af?

Waarom wel of waarom niet.. motiveer je mening!

Shoukran



kheb zin om ze dood te schieten voor de fdi7a die ze voor marokkanen veroorzaken

Pagina's : [1] 2 3