Bekijk volle/desktop versie : ik wil mijn toekomstige vertellen over mijn verleden doen of niet?



Pagina's : [1] 2

18-09-2007, 22:53
ik had het al eens verteld hier dat ik heel veel spijt heb over dingen wat ik heb gedaan in mijn verleden. ik bid hmdl en vraagt aan Allah voor vergevins. Maar ik wil alles vertellen aan mijn toekomstige, maar ben bang dat hij me niet meer zal willen . Ik denk dat het beter is dat ik het vertel,voor dat hij het hoort van andere mensen. Je weet hoe mensen zijn die praaten. Hun tongen zitten nooit stil.

18-09-2007, 22:55



Citaat door marokina16:
ik had het al eens verteld hier dat ik heel veel spijt heb over dingen wat ik heb gedaan in mijn verleden. ik bid hmdl en vraagt aan Allah voor vergevins. Maar ik wil alles vertellen aan mijn toekomstige, maar ben bang dat hij niet meer zal vertellen. Ik denk dat het beter is dat ik het vertel,voor dat hij het hoort van andere mensen. Je weet hoe mensen zijn die praaten. Hun tongen zitten nooit stil.


Ja vertellen is het beste. Dan maak je een nieuwe start samen. Eigenlijk zou hij je moeten nemen als degene die je nu bent. Want datgene wat je hebt gedaan is jouw zaak. Jij hoeft toch ook niet zijn verleden te weten. Iedereen heeft een verleden. Maar omdat je de kans loopt dat hij je misschien alsnog verlaat (allah yester) kan je je zelf beter beschermen tegen ongelukkige tijden. Jij weet hoe hij is qua persoonlijkheid. Dus neem dat mee in je beslissing.

18-09-2007, 22:55

Citaat door marokina16:
ik had het al eens verteld hier dat ik heel veel spijt heb over dingen wat ik heb gedaan in mijn verleden. ik bid hmdl en vraagt aan Allah voor vergevins. Maar ik wil alles vertellen aan mijn toekomstige, maar ben bang dat hij niet meer zal vertellen. Ik denk dat het beter is dat ik het vertel,voor dat hij het hoort van andere mensen. Je weet hoe mensen zijn die praaten. Hun tongen zitten nooit stil.


Salaam schat

Ik begrijp je zéér goed aan de ene kant want je leeft nu als het ware met een soort angst dat hij het te weten komt! En anderzijds lijkt het me beter dat je het verleden gewoon laat rusten want hoe minder je vertelt hoe beter. Denk er goed over na, want je weet hoe vele mannen in elkaar zitten. succes!

18-09-2007, 22:57
Ik neem aan dat die 16 staat voor je leeftijd... damnz wanneer heb je de tijd gehad om een verleden op te bouwen - een slechte nog wel (volgens jou dan... )

18-09-2007, 22:59


Ik denk dat als het iets privee's is dat je het niet hoeft te vertellen. is het van belang ook voor hem, dan kan je het proberen te vertellen.

Maar als hij echt van je houd, dan houdt ie van je om wie je bent en doet je verleden er niet toe.

een mens zit vol fouten en als we elkaar erom niet zouden mogen dan zou je mens-loos leven. mens is mens, en dnk je zelf niet dat ook hij misschien wel een geheim emt zich mee draagt?

Allah is de enige die alles weet en die oordeelt, wat een mens denkt of doet, niets ontgaat hem SWT

Sterkte ermee,

Groetjes

18-09-2007, 22:59
Ja, alles vertellen. Vanaf het begin moet je eerlijk zijn tegenover elkaar.
Ghair insch'allah.

18-09-2007, 23:02
ik zal het wel zeggen

18-09-2007, 23:03
dank je wel schatten. En ben niet 16jaar

18-09-2007, 23:03

Citaat door JaKweenie:
Ik neem aan dat die 16 staat voor je leeftijd... damnz wanneer heb je de tijd gehad om een verleden op te bouwen - een slechte nog wel (volgens jou dan... )

hahaha jij weer

18-09-2007, 23:04
mijn advies eerlijk vertellen meid ... dan heb je ook een man die je neemt zoals je bent en het lijkt me afschuwlijk als je het gevoel moet hebben dat je iets verbergt

18-09-2007, 23:05
Dingen die hij echt moet weten zou ik doen, maar zeker niet hoeveel vriendjes je hebt gehad, en wat je met ze hebt gedaan en wat je nog meer i je jeugd hebt uitgespookt, nou echt niet dat hoeft hij niet te weten dat is een gesloten hoofdstuk, je begint nu aan nieuwe hoofdstuk met een frisse start. En wat hij toenertijd heeft uitgespookt hoef jij ook niet te weten, makkelijk zat toch

18-09-2007, 23:10
Alles vertellen !!

Je zult dan ook erg opgelucht zijn, eerlijk zijn lijkt mij het beste en vertouwen in elkaar hebben...

Komt goed Inshallah

19-09-2007, 00:00



Citaat door marokina16:
ik had het al eens verteld hier dat ik heel veel spijt heb over dingen wat ik heb gedaan in mijn verleden. ik bid hmdl en vraagt aan Allah voor vergevins. Maar ik wil alles vertellen aan mijn toekomstige, maar ben bang dat hij me niet meer zal willen . Ik denk dat het beter is dat ik het vertel,voor dat hij het hoort van andere mensen. Je weet hoe mensen zijn die praaten. Hun tongen zitten nooit stil.


Beste enkel antwoorden als hij vragen zou stellen ivm jouw verleden. Ik zou persoonlijk niets over mijn verleden vertellen, het beste is het verleden te vergeten en je leven in te stellen op de toekomst.

Het heeft geen zin om dingen te vertellen die gebeurd zijn...je haalt daarmee enkel 'oude koeien uit de gracht'.

Vertelt hij jou alles over zijn verleden? Voor wat hoort wat.

19-09-2007, 00:20

Citaat door Nefertari:
Beste enkel antwoorden als hij vragen zou stellen ivm jouw verleden. Ik zou persoonlijk niets over mijn verleden vertellen, het beste is het verleden te vergeten en je leven in te stellen op de toekomst.

Het heeft geen zin om dingen te vertellen die gebeurd zijn...je haalt daarmee enkel 'oude koeien uit de gracht'.

Vertelt hij jou alles over zijn verleden? Voor wat hoort wat.


Ik vind persoonlijk dat ze ook niets uit haarzelf moet vertellen, misschien wel kleine dingen, ... maar toch! De meeste mannen zijn best in staat om die dingen tegen je te gebruiken tijdens een ruzie, ... vreselijk gewoon en héél jammer maar zo is het nu gewoon

19-09-2007, 00:23
doe wat je niet laten kan

Pagina's : [1] 2