Bekijk volle/desktop versie : Wie van jullie?

Pagina's : [1] 2

16-08-2002, 13:41
Bismillahi Rahmaani Raghim

Ik heb vernomen dat hier een aantal personen zijn, die ook aangemeld zijn/waren bij 'maroc.nl/prikbord'.
Ik ben daar ook een tijdje actief geweest, onder de naam 'oemmah' en ik ben opzoek naar deze broeders en zusters:

Mohammed Amin
AbdelKarim
Zitounna
Sweet G
Justagirl
Rachid de 17de
Asseela
Muslimaah
selima.el.adel
Saivoellah20
The Reporter
A.Haselhoef
Aboe

Wanneer jouw nickname hierbij staat of die van een vriend(in), zou ik het erg op prijs stellen als je me dat laat weten.
Later volgen meer details insjAllah Ta'ala............

As-salaam aleikum waragmatoellahi ta'ala wabarakatoe

16-08-2002, 21:32

Citaat:
Origineel gepost door elmarocani
zooooooooooo dit wordt een echte lange zoektocht!!!!!!!!!
veel succes meid!!!

die muslimah is hier wel aanwezig hoor!!!
Djazaak Allah SwT oe khayroen!
Inderdaad.....als dit geen resultaat oplevert, dan zal ik wel 'OPSPORING VERZOCHT' inschakelen
We hebben geduld alhumdoelilah.......................

asalaam aleikum waragmatoellah Ta'ala

17-08-2002, 18:23
Assalam 3alaikom,

Ridouan meldt zich aan....Ookal vergat je mij 3anak Allah...

Assalam 3alaikom

17-08-2002, 23:22

Citaat:
Origineel gepost door RidouanSalih
Assalam 3alaikom,

Ridouan meldt zich aan....Ookal vergat je mij 3anak Allah...

Assalam 3alaikom
wa aleikum asalaam waragmatoellahi ta'ala wabarakatoe, ghoea fi dounya oel Aghira insjAllah Ta'ala,

Ehem ehem: ik vergat je, omdat je namelijk niet behoort tot de categorie 'onbekend voor mij'. Aanmelden is ook overbodig, want je bent al aangemeld tenzij je nog een keer wil aanmelden, maar je krijgt geen bonuspunten

asalaam aleikum waragmatoelahi ta'ala

18-08-2002, 01:05

Citaat:
Origineel gepost door OemIhsaan

wa aleikum asalaam waragmatoellahi ta'ala wabarakatoe, ghoea fi dounya oel Aghira insjAllah Ta'ala,

Ehem ehem: ik vergat je, omdat je namelijk niet behoort tot de categorie 'onbekend voor mij'. Aanmelden is ook overbodig, want je bent al aangemeld tenzij je nog een keer wil aanmelden, maar je krijgt geen bonuspunten

asalaam aleikum waragmatoelahi ta'ala
3alaikom salam wr wb wa mg,

okie ....loud en clear......

Assalam 3alaikom

3anak Allah

18-08-2002, 21:21
ja hoor vergeet mijn maar weer hoor

je goede zuster je goede vriendin je beste souwster als je winkelt ik meldt me aan net als onze lieve broeder redouan..

snik snik

khadija

18-08-2002, 21:22
en gado ik ken ze bijna allemaa
je barro

19-08-2002, 11:50

Citaat:
Origineel gepost door almomina
en gado ik ken ze bijna allemaa
je barro
asalam aleikum waragmatoellahi ta'ala wabarakatoe,

Kan je er ook even bij vermelden wiens mailadres je hebt?
Djazaak Allah SwT oe khayroen (bij voorbaat).

Allah hafiz

19-08-2002, 11:55

Citaat:
ja hoor vergeet mijn maar weer hoor

je goede zuster je goede vriendin je beste souwster als je winkelt ik meldt me aan net als onze lieve broeder redouan..

snik snik

khadija
Khadija alias Khado Burro: ben je dom of lees je gewoon niet wat er staat? Ik zal vandaag maar geen papegaai imiteren, dus verwijs ik je door naar mijn reactie op RidouanSali7...........................gair insjAllah Ta'ala!

Ps: nooit van punten, hoofdletters en comma's gehoord? Hihi....... komt er nou van he? Als je altijd met Marokkanen communiceert . Hmmmmm 'goede zuster en goede vriendin'.......moet ik nog zien

asalaam aleikum

19-08-2002, 18:38

Citaat:
Origineel gepost door OemIhsaan

Khadija alias Khado Burro: ben je dom of lees je gewoon niet wat er staat? Ik zal vandaag maar geen papegaai imiteren, dus verwijs ik je door naar mijn reactie op RidouanSali7...........................gair insjAllah Ta'ala!

Ps: nooit van punten, hoofdletters en comma's gehoord? Hihi....... komt er nou van he? Als je altijd met Marokkanen communiceert . Hmmmmm 'goede zuster en goede vriendin'.......moet ik nog zien

asalaam aleikum
assalamoe alaikoem wr wb
LOL ben je ook weer es terugf
alles okaay sis
wasalam
chinamouse esjuh

19-08-2002, 18:41
aaaaaaaaaaaaaaaaaah taqqi allaaaaaaaaaaaaah meid wat zeg jij waarom doe je nu zo via de internet en als ik bij je ben dan ben je anders taqqi allah ogtie

20-08-2002, 12:03

Citaat:
Origineel gepost door Mujahidaa

assalamoe alaikoem wr wb
LOL ben je ook weer es terugf
alles okaay sis
wasalam
chinamouse esjuh
wa aleikum asalaam waragmatoelahi ta'ala wabarakatoe, speedy-sister!!!!

Alhumdoelilah, met mij verloopt alles naar wens. En met jou?
Tja....ik kan jullie moeilijk aan het lot over laten, he?

asalaam aleikum waragmatoellah ta'ala

20-08-2002, 12:05

Citaat:
aaaaaaaaaaaaaaaaaah taqqi allaaaaaaaaaaaaah meid wat zeg jij waarom doe je nu zo via de internet en als ik bij je ben dan ben je anders taqqi allah ogtie
Asalaam aleikum waragmatoellahi ta'ala wabarakatoe, oughti

Astagfoerilah: jij hebt mij anders verteld NIET al te serieus te zijn op 'yasmina'...........................je kan toch wel tegen geintjes? Kom op, zeg! Niet zo flauwtjes, Kado Burro. Je kent mij wel langer dan vandaag alhumdoelilah.

Allah hafiz

3le belg

22-08-2002, 18:09
Asalaam aleikom,

Dhr. A.Haselhoef is voorzover ik weet niet actief op dit forum. Mocht je op zoek zijn naar hem laat het me weten, misschien dat ik je verder kan helpen.

Wa salaam

22-08-2002, 18:15

Citaat:
Origineel gepost door Moi_Oujdia
Asalaam aleikom,

Dhr. A.Haselhoef is voorzover ik weet niet actief op dit forum. Mocht je op zoek zijn naar hem laat het me weten, misschien dat ik je verder kan helpen.

Wa salaam
wa aleikum asalaam waragmatoelahi ta'ala wabarakatoe oughti,

Djazaaki Allah SwT oe khayroen.....volgens mij is de 'A.Haselhoef' die ik bedoel niet gelijk aan die jij opnoemt. Jij hebt het over Dhr. A.Haselhoef (de echte, neem ik aan?) Degene, die ik zoek is een "wannebe" en heeft die naam alleen als nickname op maroc.nl .
Een beetje raar, maar Gair InsjAllah Ta'ala!

Toch bedankt, zuster in Islam.

Asalaam aleikum waragmatoellah ta'ala

Pagina's : [1] 2