Bekijk volle/desktop versie : hulp nodig voor mij p.c ««« zijn er slimme mensen aanwezig? ««««««



18-09-2007, 14:37
voor de zomervakantie had ik een virus op mij p.c.
Toen ik terug kwam van vakantie, had mij domme broer iemand gebracht om mijn p.c te fixxen.
Is ook zo gedaan want mij p.c is nu virus vrij.

MAAR, ik heb een nog groter probleem.

degene die mij p.c heeft gemaakt heeft er een code opgezet.
Sommige dingen die ik wil donwloaden moet ik toestemming vragen aan de administrator.

of er staat you must be logged in as an administrator when installing this program.

Maar de username van diegene weet ik niet en wachtwoord ook niet,
De gene die mij p.c heeft gemaakt is onbereikbaar, ik ben naar de winkel toegeweest waar ik mijn p.c in die tijd had gekocht, maar die kunnen mij alleen helpen als ik een nieuwe p.c wil kopen.

Wat moet ik doen om mij p.c weer de oude te krijgen, alles is nu ook op ze engels en soms kan dat zo irritant zijn!

een vriend zei dat ik zo een c.d moest kopen waar mij p.c zich opnieuw instaleert, maar opeens heeft niemand deze c.d
Heb het aan iedereen gevraagt elke winkel langs gegaan maar niks.?

Wat nu?
Tijd voor een nieuwe p.c?

18-09-2007, 16:45


Jou probleem is dat hij waarschijnlijk een gebruikers account voor jou heeft gemaakt met beperkte rechten.

Alleen gebruikers met admin rechten kunnen accounts aanmaken die ook admin rechten hebben. Een nieuwe pc is zeker overdreven en hier niet van toepassing. Je zou kunnen informeren hoe je als admin op je pc kan inloggen.

Is dit niet mogelijk dan kan je een nieuwe installatie overwegen. Hierbij wordt jij dan weer de hoofdgebruiker met alle rechten zeg maar...

Ik denk dat degene die jou een beperkt account heeft gegeven dit heeft gedaan met de gedachtegang dat wanneer iemand misbruik van jou account wilt maken ze niet kunnen doen en laten wat ze willen omdat het een beperkte account betreft...Dus je ziet elk nadeel heeft ook z'n voordeel

18-09-2007, 18:01
MMHH dank je wel, ik denk dat ik mij p.c opnieuw laat instaleren door iemand.

Want het is zo irritant dingen die ik wil donwloaden gaat soms gewoon niet.