Bekijk volle/desktop versie : gepest geslagen verkr8 tot moordpoging!!!egt gebeurd met....



18-09-2007, 13:32
hey allemaal dit is men tweede verhaal en het gaat over laila .laila is een meisje ze is best knap allen daar doet ze niks aan .ze wordt vaak gepest op sgool vindt ze vervelend er gebeuren veel meer iemand interesse?
ik begin nu alleen maar ff met de namen

rachid :broer van laila
youssef :grote pester op school
samira en hanan :2 sletjes
amal :later goie vriendin van leila

nou er komen nog veel meer iemand interesse het speelt zich af in een ikform makkelijker
kusjes nofaissa ik hoor het snel

18-09-2007, 14:12


Iemand Interesse?

18-09-2007, 14:14
jah ikkkkuhhh

18-09-2007, 14:15
zet een vervolg voor mij please

18-09-2007, 14:24


je bent online!!!!!!!!!!!

18-09-2007, 14:28
[B]nou jah dan begin ik tog maar met een stukje
tringeling tfoe die kk wekker weer ik wou niet naar sgool ben veel te bang VOOR DIE KK PESTERS wallah ik wordt echt gek van ze .me broer kwam men kamer binnen laila opstaan.hij was tenminste wel lief .drm hield ik ook echt veel van hem .ik keek rachid aan rachid zei ik zachtjes ja lieverd ik wil niet naar sgool .hoezo niet?dan begint die stomme gepest weer .watte PESTEN ZE JOU????ja ..zei ik aarzelend ik keek naar benede.hij dwong me om naar hem te kijken luister zusje wallah je moet niet bang zijn als ze nog 1 keer beginnen wallah hta ik behandel ze als dieren wat denken ze wel ???? ik gaf me broer een dikke knuffel dankjewel rachid je bent een sgat .waha wist ik al.snel ging ik douchen poetste me tanden.ik keek wat voor kleren ik nu aan zou doen ik heb helemaal geen mooie kleding drm pesten ze me .ik had mooi ligt bruin haar maar deed het altijd in een stomme vlegt.ik keek naar de kast en pakte maar een wijde broek met trui met allemaal figuurtjes op ik vond ze zelf niet mooi.maar we hadden weinig geld me moeder werkte niet me broer die werkte in een klein winkelte hij verkoopt daar gwn spulletjes die bijna iedereen al had ik had jammer genoeg geen vader hij was aangereden.hij was overleden toen ik 7 jaar was en ik ben nu 16 jaar .ik gaf me moeder een dikke zoen en zei dat ik naar sgool ga me broer zei ik ook gedag.en liep naar sgool ik voelde me zo alleen heb helemaal geen vrienden helemaal geen 1 wrm dat wist ik niet ik heb niks verkeerds gedaan.onderweg naar sgool kwam ik al bekende tegen en ze begonnen direcect eh yo eh nurt kon je geen kleding vinden nee ik hoef geen antwoord want i kweet het al .ze begonnen te lachen en liepen door ik kreeg tranen sorr ik kon het niet laten.........

18-09-2007, 14:29
ja meid ik heb een kleine gezet ik ga sow weer verder

18-09-2007, 14:40
sorry i kkon het niet laten............ ik liep gwn door had sgeit aan alles ookal deed het pijn ik fluisterde tegen meself kom op laila het lukt je wel egt waar .maar diep van binnen wist ik dat het niet zou lukken. ik liep naar sgool en ging naar men kluisjuh ik vondt het niet erg dat andere mensen mij pesten maar ik vondt het erg dt de mooieste knapste jongen ook meedoet.ik bukte om men boeken te pakken maar iemand deed de kluis hardt dicht dus kree ik hem hard tegen me hoofd aan : AUUUUUUW
tot me verbazing zag ik dat het youseff was.hey lelijkerd waha deed het pijn ik stond op sloot men kluisje en gaf geen antwoord. eh heks ik praat tegen je en hij duwde me tegen de kluisjes auuuu! ik zie tegen hem je hoort het toch ???.waha dese heksjuh heeft wel een grote mond sgat dat is heel verkeerd ik werdt bang heel erg bang hij riep de grootste hoertjes van sgool :samira hanaaaaaaaaaaaaan onze heksje doet weer wat groot je weet tog wat zullen we met der doen.het eerste wat samira deed is men een harde klap geve ik ik wou me verdeigen maar het lukte niet youseff hield me handen vast.en hanan gaf me der nog 1 hou opppp dat doet pijn ze sgopte me en sloegen me maar toen kwam een leuk meisje ze heet amal eh kk dieren kunnej ullie niet gedragen man ye moslim tfoe 3likom.ze hielden op.yousef liep naar der toe wallah je hebt geluk dat jij het mooiste meisje van sgool bent anders had ik je ook mishandeld en hij gaf der een onverw8e kus op der wang amal begon te sgreeuwen tfoe man hou je kk kusjes maar bij je!kk zemmel i kkeek der dankbaar aan ..
verder?

18-09-2007, 14:42
mooie vervolg ga gauw verder
maar k moet er vandoor ik kijk vanavond wel weeer ....
succes !!!!

18-09-2007, 14:43
dankjewel sgatjuh ik w8 op meer fans dan ga i kweer verder kusjes

18-09-2007, 15:08
meid ga door nieuwe fann hiero


18-09-2007, 15:26
hier heb je een nieuwe fan ga gauw door pleaseeee
ik wacht

18-09-2007, 15:54


hier een vervolg!
hmm meid dankjewel en veegde het bloed van me wang.het meisje amel keek bezorgd lieverud hoelang is dit al aan gang? al heel lang alleen omdat ik geen leuke kleding draag wallah me dit is leuk en weer kwamen de tranen de bel ging maar ik kon niet gaan amal kreeg medlijden met me en we melden ons allebei ziek .ik wou naar huis maar amal hield me tegen kom gaan we langs appie hein haha maar ik heb geen geld bij me.waha maak niet uit sgaaaaaat ik heb geld bij me.onze dag verliep lekker rustig leuk en grappig ik ko nal aardig met amal opsgiette en voor het eerst in men hele leven besefte ik hoe vriendsgap voelt {heel heeeeeel mooi}
we liepen langs een vriendsgaps winkel en amal die kogt een mooi ketting waar 1 halve hartje staat .ik sgaamde me natuurlijk dood ze kogt alles maar wat moest ik der geven ?ik bloosde een beetjuh amal zag het ook en zei lieverd ik begrijp het wel ons dagjuh moest gwn niet stuk gaan totdat we de 3 musketiers{pesters}tegen kwamen.hai lelijkerd begon youseff ik wist niet wta me bezielde maar ik had gwn lef : hey flikker.
sorry hoe noemde je me amal nam het woord over ze noemde je FLIKKER
gwn tegen de kk waarheid kunnen kom leila doorlopen niet met 1 zemmel en 2 hoeren praten beloofd
ik lagte en zei beloofd amal br8 me helemaal naar huis en zei hier heb je me nummer ik sgrok ik heb niet eens een telefoon .maar deed gwn netalsof oke dankjewel ik bel je wel 1 keer.ja hoor is goed zina doei doei moet weer gaan is goed laterzz.ik ging naar binnen en me broer racid was thuis faka met jou ga je niet werken?hmm leila ik heb goed nieuws en dat is riep ik nieuwsgierig ik heb een werk gevonden bij de hotel{ik d8 babz hotel wat is dat voor werk maar zei het niet :P} ow hum en wat moet je dan daar doen.nou gwn mensen begeleiden helpen enzovoort en hoeveel verdien jij ?nou ik werk heel de dag dus ik krijg per week zoeen 400 euro woooooooow rachid wach meen je die jah zusje en lieverd wallah ik beloofd je zodra ik het geld krijg mag je 250 nemen en rigting de stad om nieuwe kleren te kope ik was zo blij en besprong rachi hij zat op een stoel dus toen ik hem knuffelde viel hij om hahahaa best grappug zal ik verder gaan ik bne nog lang niet klaar

18-09-2007, 15:56
up up nieuwe fan ga gauw verder

18-09-2007, 15:57
dankjewel meid ik ga sow weer verder

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56