Bekijk volle/desktop versie : Ik Zit Op De Hva En Volg Economische Richting Maar Ik Twijfel Wie Kan Er Helpen!!!



17-09-2007, 17:27

Citaat door melilliaboy:
hey allemaal

nou ff korte samenvatting ik zit op de hva zoals jullie kunnen lezen volg een economische opleiding maar achteraf na een jaar besef ik dat ik mischien verkeerd zit. ik heb geen motivatie meer weet niet meer wat ik moet doen ik twijfel in alles wat ik doe. wie heeft dit ook en wat doe je hieraan want ik wordt hier gek van man.
.

17-09-2007, 17:41


Hoi,

Het is raadzaam om in ieder geval je propedeuse te behalen. Mocht je een andere opleiding willen volgen (economische kant), dan kun je in veel gevallen vrijstellingen krijgen. Niets is erger dan bij een nieuwe opleiding precies dezelfde vakken te volgen. Succes.

17-09-2007, 21:32

Citaat door melilliaboy:
hmm okee maar welke opleidingen zijn niet te economisch dus weinig met getallen???
zijn er leuke opleidingen waar iemand wat over kan vertellen



demeeste economische opleidinge hebben te maken met veel getallen......mijn advies is dan een niet economische studie volgen zoals sjd sph als j graag mensen wilt helpen of pabo lerarenopleiding geschiedenis talen etc....of media informatie managment dat s een mix van beetje economisch ..klein beetje getallen maar is minder zwaar het gaat erom hoe j een product (marketing) wilt verkopen dat s ook een leuke studie