Bekijk volle/desktop versie : [..¤...De roep van het hart...¤..]



Pagina's : [1] 2

17-09-2007, 16:13

Hoofdstuk 1

Ik zat in me auto onderweg naar me huis waar me kleine mannetje op me wachtte en me gedachtes gingen terug naar alle momenten van verdriet en pijn. Vandaag ben ik 24 geworden, precies 4 jaar geleden dat ik Marouan heb leren kennen .. Ik zag mezelf huilend naar huis rijden, niets merkend van de regen dat als een stortbui naar beneden viel. Zodra ik op me werk was, gebruikte ik me tweede persoonlijkheid; vrolijk en gelukkig. Maargoed nu zou ik werkelijk blij moeten zijn .. niet alle jongens zijn zoals Marouan.. Ik mocht dan vandaag 24 geworden zijn, maar ik zag me leven als niets eindigen. Voor me kleine mannetje Soufian had me leven nog zin. Hij was alles voor me en niemand, zelfs Marouan mocht niet weten dat ik een zoontje heb.. Dat wij een zoontje samen hebben ..
Achja je vraagt je vast waar ik het over heb ..




ik hoor wel of ik verder moet ??

17-09-2007, 16:25


Up!
Up!Up!

17-09-2007, 16:42
Niemand ??

17-09-2007, 16:47
goed begin meid ga snel verder

17-09-2007, 16:54


Welkom!! ik wiil nog 3 reacties

17-09-2007, 17:06
Okii

17-09-2007, 17:09
Hij was alles voor me en niemand, zelfs Marouan mocht niet weten dat ik een zoontje heb.. Dat wij een zoontje samen hebben ..
Achja je vraagt je vast waar ik het over heb ..


Ik werd wakker door de zon, dat naar binnen scheen door het raam. Vandaag is het 14 september, mijn verjaardag! Ik werd vandaag 20! Ik voelde me al stukken ouder en wijzer (wat ik dus helemaal niet was).Ik strekte me goed uit en stond op om het zonnetje te gaan bewonderen. Me haren hingen als slierten in me gezicht. Ik wist niet goed wat ik vandaag moest gaan doen en besloot maar eerst te gaan ontbijten. Nadat ik uitgebreid had ontbeten sprong ik snel de douche in. Even dacht ik aan me leventje tot nu toe. Ik voelde me lichtjes trots, na alles wat ik bereikt had.Ik had netjes me havo afgerond en deed nu tweedejaars (x).Ik woonde nu al twee jaar in me geliefde stad, Eindhoven. Me ouders heb ik nooit gekend. Enige wat ik van ze wist, was dat me moeder Nederlands was en dat me vader Marokkaans was.Toen ik twee jaar oud was waren zij omgekomen bij een vliegtuigongeluk en ben toen in verschillende pleeggezinnen geweest.

Ik dacht opeens aan het telefoontje dat ik gisterenavond kreeg van Samira. Onder het douchen door besloot ik toch maar naar de verlovingsfeest te gaan dat vanavond in Amsterdam zou plaatsvinden. Ik was uitgenodigd door Samira, een goede vriendin dat ik via het internet had leren kennen. We zagen elkaar dikwijls; zij kwam wel eens mij richting op of ik ging naar Amsterdam. We hadden als snel gemerkt dat we dezelfde smaak hadden in vele dingen.

Ik rende in me kaftan naar perron 3 dat me naar Amsterdam Centraal zou moeten brengen. Vele mensen keken vreemd of bewonderd naar me om, wat ik niet eens opmerkte. Me haren dat ik style van mezelf had, hingen los tot net onder me ellebogen en me blauwe met goudkleurende versierde jurk had ik omhoog getrokken, zodat ik er met me zwarte naaldschoenen niet overheen zou struikelen. Samira zou me opwachten op het station en zo zouden we samen naar het feest gaan. Ik keek vlug op me zilveren horloge en zag dat het 2 voor half 8 was. Ik schrok en begon nog harder te rennen, me trein zou over 2 minuten vertrekken! Ik rende van de roltrap af en sprong snel de trein aan. Ik zuchtte diep uit en liep verder de trein in. Ik zag vele mensen naar me jurk kijken, afkeurende blikken maar ook bewonderende blikken kwamen me kant op. Ik ging snel zitten en keek naar buiten en zag het landschap voorbij flitsen, zonder dat het echt tot me door dring ..

17-09-2007, 17:12
Up!
Up!Up!

17-09-2007, 17:19
Was weer eens prachtig

17-09-2007, 17:37
Shokran !!
Up!
Up!Up!

17-09-2007, 18:15
Up!Up!
Up!
Niemand?

17-09-2007, 21:01
Up!
Up!Up!

17-09-2007, 21:18


Up!,

Kiss CrazyFunkyStyle


17-09-2007, 21:34
Mooi begin meid ga gauw verder,.

18-09-2007, 17:23
n0g 2 fans

Pagina's : [1] 2