Bekijk volle/desktop versie : Onzekere mannen praten slecht over geëmancipeerde zelfverzekerde vrouwen



Pagina's : [1] 2 3 4 5

17-09-2007, 15:32
Geëmancipeerde en zelfverzekerde vrouwen is iets wat botst met onzekere mannen. Hoe onzekerder de man hoe slechter hij hierover praat.

Dit komt omdat als een vrouw geëmancipeerd is en (doet wat ze zelf graag wil) heeft ze een veel bredere keuze uit mannen dan als ze alleen kan kiezen binnen een door haar of andere mensen gekozen groep mannen, gebaseerd op regels en voorkeuren die haar worden opgelegd of in haar hoofd gestampt tot ze het zelf gaat geloven dat dat het juiste is. Deze voorkeuren bestaan bijvoorbeeld uit afkomst, huidskleur, kleding, geloof enz.

De reden dat het botst met onzekere mannen is simpel.
Onzekere mannen hebben een slecht zelfbeeld en zijn bang dat als de vrouwen een bredere keuze aan mannen hebben dat zij minder snel in aanmerking komen. Als de vrouw zich aan haar opgelegde en gehersenspoelde regels en voorkeuren houdt zijn ze vaak in deze mannen hun voordeel. Mannen die echt zeker van zichzelf zijn houden van vrouwen die geemancipeert zijn en zelfverzekerd omdat ze van alle vrouwen houden en in hun oordeel over vrouwen niet worden beinvloed door onzekerheid en angst.


17-09-2007, 15:41


Emancipatie hoeft niet altijd vooruitgang te bekenen en zelfverzekerheid kan arrogantie/hoogmoed worden.

Het heeft dus z'n nadelen. Een man hoeft dus niet per definitie onzeker te zijn, wanneer hij een andere standpunt hier over heeft.

17-09-2007, 15:51
Niet altijd. De man kan ook gewoon de baas in huis willen zijn, zonder onzekerheid te hebben.

17-09-2007, 15:52
Heb je die onzin uit de SP!TS geplukt.

17-09-2007, 15:53


Zit denk ik wel wat waarheid in ja.

17-09-2007, 15:57

Citaat door 3ir_ana:
Emancipatie hoeft niet altijd vooruitgang te bekenen en zelfverzekerheid kan arrogantie/hoogmoed worden.

Het heeft dus z'n nadelen. Een man hoeft dus niet per definitie onzeker te zijn, wanneer hij een andere standpunt hier over heeft.


Dat emancipatie vooruitgang betekent heb ik nergens gezegd.
En zelfverzekerheid en arrogantie zijn 2 verschillende dingen.
Iemand die zeker van zichzelf is hoeft niet arrogant te doen.
Hoe een man hierover denkt kan verschillende redenen hebben, maar hier heb ik het alleen over het botsen van de onzekere mannen met de geëmancipeerde zelfverzekerde vrouw

17-09-2007, 15:59

Citaat door confidentlove:
Dat emancipatie vooruitgang betekent heb ik nergens gezegd.
En zelfverzekerheid en arrogantie zijn 2 verschillende dingen.
Iemand die zeker van zichzelf is hoeft niet arrogant te doen.
Hoe een man hierover denkt kan verschillende redenen hebben, maar hier heb ik het alleen over het botsen van de onzekere mannen met de geëmancipeerde zelfverzekerde vrouw



ik ben niet onzeker maar moet helemaal niets hebben van die geemancipeerde vrouwen.

17-09-2007, 16:04

Citaat door Letchiinaa_:
Niet altijd. De man kan ook gewoon de baas in huis willen zijn, zonder onzekerheid te hebben.


Dat kan, maar als een vrouw hier zelf voor kiest kan ze toch geëmancipeerd zijn.


Citaat:
Heb je die onzin uit de SP!TS geplukt.
Hahaa dat zou je willen.
Deze waarheid heb ik met mijn eigen woorden neergezet na het lezen van reacties in verschillende topics over geemancipeerde en zelfverzekerde vrouwen.
Dat jij er zon negatieve reactie op hebt zegt genoeg over jezelf.

17-09-2007, 16:05

Citaat door KleinJuffie:
Diepzinnig zeg voor zo'n ramadan dag..



Het is toch ook best logisch, als je onzeker bent, ben je ook sneller geintimideerd door iemand.

17-09-2007, 16:08

Citaat door rose_girl:

Het is toch ook best logisch, als je onzeker bent, ben je ook sneller geintimideerd door iemand.



dan is het overgrote deel van de dames hier zwaaaaar onzeker!

17-09-2007, 16:10

Citaat door Flasher:
dan is het overgrote deel van de dames hier zwaaaaar onzeker!


Kan zomaar zijn. Ben zelf ook niet bepaald zelfverzekerd.
Dus er zullen er vast wel meerdere zijn ja.

17-09-2007, 16:11

Citaat door rose_girl:
Kan zomaar zijn. Ben zelf ook niet bepaald zelfverzekerd.
Dus er zullen er vast wel meerdere zijn ja.



dat je onzeker bent weet ik wel. zodra mensen gaan showen (zie die lelijke schoenen in je foto) met wat ze hebben is dat inderdaad een telen van onzekerheid.

17-09-2007, 16:14



hoe breng ik mijn dag door zodat de tijd wat sneller gaat

17-09-2007, 16:15

Citaat door confidentlove:
Dat emancipatie vooruitgang betekent heb ik nergens gezegd.
En zelfverzekerheid en arrogantie zijn 2 verschillende dingen.
Iemand die zeker van zichzelf is hoeft niet arrogant te doen.
Hoe een man hierover denkt kan verschillende redenen hebben, maar hier heb ik het alleen over het botsen van de onzekere mannen met de geëmancipeerde zelfverzekerde vrouw



Ik noemde de mogelijkheden. De woordjes hoeven en kunnen, geven al aan dat het niet zwart-wit hoeft te zijn.

17-09-2007, 16:26
@KleinJuffie: Wij allemaal wel.

@Flasher: Vond de schoenen eigenlijk wel mooi.


Citaat door KleinJuffie:
Jij hebt geen smaak a Mohammed alarbi!

Die schoenen zijn leuk!



Pagina's : [1] 2 3 4 5