Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Burberry jas bij playerz



Pagina's : [1] 2

16-09-2007, 14:20
hoi lady's en heren.............


2 weken geleden zag ik een vet mooie jas bij playerz in de pc hoofdstraat (amsterdam) hangen van burberry en was meteen verliefd... maar ze hadden alleen maar maatje M en ze kon hem niet bestellen en ik heb heel amsterdam en Haarlem geprobeerd maar ze zijn er gewoon niet!! Het is een 3 kwart jas (bomber!!) met veren weet je wel. en een caupuchon met heel veel bond en hij kostte € 459 euro.. Ik weet niet of iemand hem heeft zien hangen ofzo maar als dit je bekend voor komt zou je dan advies willen geven waar ik hem kan vinden....... Ik kan ook geen foto vinden van die jas maar ik ga even nog 1 x kijken of voor 1tje die op hem lijkt... alavst bedankt!!(K) en mabrouk ramadan

16-09-2007, 14:22


Heb je geen foto?

16-09-2007, 14:23
Misschien kan je het gewoon bestellen van de burberry online winkel.
Probeer dat maar eens.












Bedekt deze jas ook de billen en de bovenbenen?

16-09-2007, 14:56
heb je maison de bonneterie al geprobeerd? in kalver of azzuro ook in pc hoofd?

misschien wel bij megazino voor goedkoper, u never know

16-09-2007, 15:07


Angstzaaier heb ik beide geprobeerd (heel Amsterdam) en bestellen online ik ben hem niet tegen gekomen op hun site (raar) en in haarlem zeiden ze dat ie heel mss van de oude collectie is maar dat lijkt me een beetje sterk... Ik heb een soort gelijke gevonden




Maar dan in het zwart en die blokjes zijn anders.... maar ongeveer zo lang en heeft ook zo een band in het midden!

16-09-2007, 15:10
dan weet ik het ook niet ukhtie..
succes verder ermee

16-09-2007, 15:21

Citaat door Naanaa:
Misschien kan je het gewoon bestellen van de burberry online winkel.
Probeer dat maar eens.












Bedekt deze jas ook de billen en de bovenbenen?




Jah wil ik ook weten

16-09-2007, 17:44
ja
dus wel chek die foto

16-09-2007, 22:20
Ze hebben ook een players in den haag dus misschien hebben ze hem daar liggen.
Anders moet je even kijken bij Azzuro in pc of velvet misschien in magna plaza.
Succes meid

17-09-2007, 18:13
Hey Jamila in de pc verkopen ze maar bij 1 winkeltje burberry jassen ( als dit niet klpt vertel het me dan!!!))) en die andere winkels daar verkopen ze zoiezo geen burberry.... dusssssssss helpppppppppp ahahahha:P

17-09-2007, 18:56

Citaat door misss_respect:
Hey Jamila in de pc verkopen ze maar bij 1 winkeltje burberry jassen ( als dit niet klpt vertel het me dan!!!))) en die andere winkels daar verkopen ze zoiezo geen burberry.... dusssssssss helpppppppppp ahahahha:P


Heb je het al gevonden?!?!?!
Ik denk te weten welke jij bedoeld.
Wie weet kan ik een fototje vinden en ik denk ook niet dat het van de vorige collectie is want anders hing het er niet meer en was het afgeprijsd.







DENK IK... ga ik vanuit.

17-09-2007, 19:00

Citaat door misss_respect:
Angstzaaier heb ik beide geprobeerd (heel Amsterdam) en bestellen online ik ben hem niet tegen gekomen op hun site (raar) en in haarlem zeiden ze dat ie heel mss van de oude collectie is maar dat lijkt me een beetje sterk... Ik heb een soort gelijke gevonden




Maar dan in het zwart en die blokjes zijn anders.... maar ongeveer zo lang en heeft ook zo een band in het midden!


En ook nog eens bont ?!?!
Ik heb wel zulke jassen gezien maar dan zonder "blokjes" zelfde model met dat riempje in het midden + capuchon en bont.
En ze kosten ook gelijk 700,- nog iets euro.

17-09-2007, 19:02


huhwaaa toevalligggg ik zocht die ookkk hij is zo moooiiiiiiiihij heeft kleine riempje in het midden. zwart en je had ,m in berge.

ik heb ,m overal gezochtt, hijj is echt op, want bij burrberryy is ie niet meer. die jas is van vorige jr. ik zag ,m pas dit jaar helaaassx. ik wass egtt verlieeefddddddd op die jassss. jammerr als je hem alsnog vind pm me dan

17-09-2007, 19:10

Citaat door missy_metalsia:
huhwaaa toevalligggg ik zocht die ookkk hij is zo moooiiiiiiiihij heeft kleine riempje in het midden. zwart en je had ,m in berge.

ik heb ,m overal gezochtt, hijj is echt op, want bij burrberryy is ie niet meer. die jas is van vorige jr. ik zag ,m pas dit jaar helaaassx. ik wass egtt verlieeefddddddd op die jassss. jammerr als je hem alsnog vind pm me dan


Ow het is dan toch van vorig jaar.. vandaar datie niet te vinden is op burberry sites.

Nou dat verklaard de prijs, of is het altijd zo goedkoop geweest ?!

17-09-2007, 19:13
Geef je echt bijna 500 euro uit aan zo een jas?

Kon ik dat maar
Inchallah zul je hem vinden!

Pagina's : [1] 2