Bekijk volle/desktop versie : Discriminatie



15-09-2007, 16:56
[ voel me laatste tijden gediscrimineerd omdat k hoofddoek draag

wie heeft er nog meer last van ? heb je ook ooit zoiets meegemaakt waardoor je jezelf gediscrimineerd voelde, vertel het. ]

15-09-2007, 17:14


ik blijf uppen

15-09-2007, 17:18
alleen omdat ik rode puntjes hebben reageert niemand, voel me gediscrimineerd

15-09-2007, 17:35
je draagt hoofdoek voor je zelf niet voor andere dus je moet niet naar andere luisteren jij weet zelf beter !

15-09-2007, 17:47



Citaat door nr1jood:
je draagt hoofdoek voor je zelf niet voor andere dus je moet niet naar andere luisteren jij weet zelf beter !


Voel me niet op zoeen manier gediscrimineerd dat iemand mij duidelijk maakt van Jij draagt hoofddoek dus je bent minder,, Niemand die het tegen me zegt maar meer dat mensen het aan je laten Merken.

Voor de rest interesseert het me niet wat zij van mijn Hoofddoek vinden Maar je voelt het gewoon en je denkt erbij na dat je nog vele jaren tussen zulke mensen moet doorbrengen

Maar als je in een supermarkt bent, de cassiere's die vriendelijk tegen anderen zijn, tegen jou niet, als je in een winkel bent en je wordt maar niet geholpen, terwijl je merkt gewoon dat anderen snel worden geholpen.

15-09-2007, 17:49

Citaat door bruwnette:
Voel me niet op zoeen manier gediscrimineerd dat iemand mij duidelijk maakt van Jij draagt hoofddoek dus je bent minder,,

Maar als je in een supermarkt bent, de cassiere's die vriendelijk tegen anderen zijn, tegen jou niet, als je in een winkel bent en je wordt maar niet geholpen, terwijl je merkt gewoon dat anderen snel worden geholpen.

Dat voel ik egt



ja, dan word je gewoon minderwaardig behandelt door die mensen wat kan je daar tegen doen niks gewoon laten gaan hun krijgen hun verdiende loon wel later van Allah !

15-09-2007, 17:57

Citaat door nr1jood:
ja, dan word je gewoon minderwaardig behandelt door die mensen wat kan je daar tegen doen niks gewoon laten gaan hun krijgen hun verdiende loon wel later van Allah !


ja dat is idd zo,,

Ik ben gewoon altijd heel aardig geweest tegen een ieder, en nu voel ik gewoon dat ik wat harder moet zijn, omdat kafirs maken altijd misbruik van je en dat merk je langzamerhand egt! Maar goed ,, voor ons moslims wordt het leven op aarde sowieso een Hel en voor hun een Hemel en in de hiernamaals inchaAllah Voor ons de hemel en voor hun de Hel.

15-09-2007, 19:11

Citaat door bruwnette:
ja dat is idd zo,,

Ik ben gewoon altijd heel aardig geweest tegen een ieder, en nu voel ik gewoon dat ik wat harder moet zijn, omdat kafirs maken altijd misbruik van je en dat merk je langzamerhand egt! Maar goed ,, voor ons moslims wordt het leven op aarde sowieso een Hel en voor hun een Hemel en in de hiernamaals inchaAllah Voor ons de hemel en voor hun de Hel.





precies

16-09-2007, 13:12

Citaat door nr1jood:
precies