Bekijk volle/desktop versie : Shittprobleem.



Pagina's : [1] 2 3

15-09-2007, 11:56
[

Shitttttttt man. =|

Mijn aanste verloofde.. ik was bij hem gisterenavond en hij kreeg een sms.. daarna werd die gebeld. Het was een meisje, en toen ik vroeg wie het was: zei hij, ooh gewoon oude vriendin van me. Maar hij wou niet opnemen, dus ik zei: neem op.. hij: nee hoeft niet ik wil niks meer met haar te maken hebben. Ik zo; dan moet je haar dat vertellen! Reden genoeg om op te nemen dus.. als je wilt vertel ik het wel? Ik wou opnemen toen rukte die telfoon uit me hand. :|

Toen hij niet wou opnemen werd ik hartstikke boos op hem, ten eerste omdat ik voelde dat hij iets voor me achterhield, en ten tweede had ik tegelijk ook heel veel verdriet.. hij heeft me wel vertelt over een meisje dat hem lastigvalde & het was dezelfde meisje.. maar hij had een nieuwe nummer genomen, zodat hij er geen last meer van zou hebben. Ik werd boos maar probeerde me rustig te houden, en zei: als er niet wordt opgenomen ben ik weg.. hij zei: laat me alles uitleggen.. blijf zitten schatje rustig.
Ik zo; okee.. ik was benieuwd naar wat hij te vertellen had. Hij kwam weer met hetzelfde verhaal, dat ze hem irriteerde elke keer. Ik zo; laat me dan met haar praten dan gebeurt het ook niet meer.. toen zei die tegen me dat hij vond dat ik me ermee bemoeide. Toen werd ik het echt zat en ben weggegaan. Hij bleef nog achter me aan dat ik moest wachten en dit dat, maar ik was gewoon zo boos&verdrietig tegelijk.. hij probeert me telkens te bellen en te smsen maar ik ging weg van hem gisteren voor rust dan heb ik die ook nodig..

Ohjaa voor degenen die het niet wisten; hij is me neef..

15-09-2007, 11:59


Wat? Zit je haar niet goed ofzo?

15-09-2007, 12:00

Citaat door Faye:
Wat? Zit je haar niet goed ofzo?


Was dat maar zo dan was er niks aan de hand.. ik heb zoo groot probleem en ik kan het niet hier inzetten maarr als je wilt PM ik wel.. maarr ik zit er echt mee =|

15-09-2007, 12:01

Citaat door Queen_Iraqiyaa:
Was dat maar zo dan was er niks aan de hand.. ik heb zoo groot probleem en ik kan het niet hier inzetten maarr als je wilt PM ik wel.. maarr ik zit er echt mee =|


prima

15-09-2007, 12:03


succes en sterkte ermee

15-09-2007, 12:04
pm me ook maak

15-09-2007, 12:08
Okee.. check je PM maar. Ik ga zo weer offline, dus als je wil antwoorden misschien dat ik laat reageer..

15-09-2007, 12:16
't is heel irritant omtelkens in een PM alles kopieren en plakken, ik zet het hier neer dan krijg ik misschien meer tips ofzo.. hoelijk kunnen jullie me begrijpen en ik wacht niet op negatieve reacties.. ik ben echt kapot, geef me eerder tips of iets waar ik wat aan heb. Dankjewel.. Kijk maar weer naar het eerste berichtje ik heb hem gewijzigd.

15-09-2007, 12:27
wat voor tip wil je dan
ben je zo achtelijk dat je zelf niet weet dat die gast je flasht

15-09-2007, 12:29

Citaat door puur_genieten:
wat voor tip wil je dan
ben je zo achtelijk dat je zelf niet weet dat die gast je flasht


Jij denkt dr echt heel makkelijk over maar ik niet..
ik weet niet wie&wat ik moet geloven, omdat ik telkens weer iets anders hoor..
jij hoort alles alleen maar van mijn kant dus denk je dat het zo makkelijk is
Maar dat is het niet, iedereen zegt wat anders, hijzelf dat ze hem irriteert telkens (Dan snap ik niet waarom die niet opneemt) en dat meisje zelf ken ik ook best wel goed maar zei liegt ook, probeert me altijd al gek te maken) en ik weet niet wie ik moet geloven.

15-09-2007, 12:30

Citaat door Queen_Iraqiyaa:

Jij denkt dr echt heel makkelijk over maar ik niet..
ik weet niet wie&wat ik moet geloven, omdat ik telkens weer iets anders hoor..
jij hoort alles alleen maar van mijn kant dus denk je dat het zo makkelijk is
Maar dat is het niet, iedereen zegt wat anders, hijzelf dat ze hem irriteert telkens (Dan snap ik niet waarom die niet opneemt) en dat meisje zelf ken ik ook best wel goed maar zei liegt ook, probeert me altijd al gek te maken) en ik weet niet wie ik moet geloven.

je WILT gewoon niet geloven dat hij je flasht misschien.. als je aan mensen gaat vragen om tips of advies . zul je niet ver komen. iedereen denkt er anders over jah. en t gaat hier om jou .. hoe jij erover denkt.. en wat jou t beste lijkt

15-09-2007, 12:33

Citaat door puur_genieten:
je WILT gewoon niet geloven dat hij je flasht misschien.. als je aan mensen gaat vragen om tips of advies . zul je niet ver komen. iedereen denkt er anders over jah. en t gaat hier om jou .. hoe jij erover denkt.. en wat jou t beste lijkt


Tuurlijk wil ik niet geloven dat die me flasht.. het liefste had ik gisteren opgenomen en desnoods gehoord dat dat meisje met hem heeft ofzo, als dat de waarheid is! Maar als er zo ont-zet-tend veel wordt gelogen dan weet je het echt niet meer

't Is niet dat ik de waarheid niet onder ogen wil zien, maar wat is de waarheid? Weet ik niet.

15-09-2007, 12:35



Citaat door Queen_Iraqiyaa:
Tuurlijk wil ik niet geloven dat die me flasht.. het liefste had ik gisteren opgenomen en desnoods gehoord dat dat meisje met hem heeft ofzo, als dat de waarheid is! Maar als er zo ont-zet-tend veel wordt gelogen dan weet je het echt niet meer

't Is niet dat ik de waarheid niet onder ogen wil zien, maar wat is de waarheid? Weet ik niet.

wil je hier dan achter de waarheid komen./?

wrm vraag j e t hem niet gwn..
je gaat em nu vertellen wie dat is of t is voorbij/klaar

15-09-2007, 12:37

Citaat door Bijlmy:
En je bent 15???



doe het wer wat toe ?

15-09-2007, 13:12
sorry ik heb effe geen zin om te lezen

Pagina's : [1] 2 3