Bekijk volle/desktop versie : Boos zijn



Pagina's : [1] 2 3 4

14-09-2007, 21:21
Dames,

Wat doen jullie als jullie heel erg boos zijn.....
En dan bedoel ik ook echt heel erg boos

Gr.Dorita

14-09-2007, 21:27


schelden en de boel bij elkaar schreeuwen.


en af en toe een paar tikken uitdelen.

14-09-2007, 21:28
Dan maak ik dingen stuk........het kan me dan niet schelen hoeveel het heeft gekost hahaha.............ben al vele gsm's kwijt ..............

14-09-2007, 21:31

Citaat door roemaisa78:
schelden en de boel bij elkaar schreeuwen.


en af en toe een paar tikken uitdelen.



Dat doe ik ook soms maar dan ben ik wel hééééééééééél erg boos.........

14-09-2007, 21:32


Schelden heb ik al gedaan, maar weet je wat ik dan heb. Als ik dan buiten de buurvrouw tegen kom denk ik "O my god, ze heeft alles meegekregen".

Misschien moet ik eens met het servies gaan gooien.
Dan heb ik meteen een reden om morgen nieuwe te kopen !

14-09-2007, 21:33
Het ligt eraan wie mij boos maakt, als het een kreng is dat ik amper ken dan boeit het mij niet zo, maar als het een hele goede vriendin of familie is dan kan ik daar heel erg mee zitten, maar over het algemaan kan ik mij heel goed beheersen. Zeg gewoon a3udu bilahi mina syaitani rajeem en even heel diep ademhalen dan kom ik wel tot rust. Ook dingen kunnen relativeren is belangrijk. Maar als je boos bent lukt dat niet altijd.

Ik heb wel eens gehad dat ik echt zo boos ben gemaakt dat ik een beetje door het lint ging, maar over het algemeen probeer ik zoveel mogelijk over dingen te praten en als iets mij dwars zit dan zeg ik dat ook vaak direct tegen diegene en meestal praten we het dan uit.

14-09-2007, 21:33
dan kan je beter uit mijn buurt wegblijven.heb nl geen controle over mijzelf

maar dan moet je me wel heel erg gekwest hebben en hmdl komt dat bijna nooit voor

14-09-2007, 21:35
dingen stuk maken doe ik niet ahaha dat laat ik aan me vader over die heeft al 10tallen afstandsbedieningen stuk gegooit

ik ga meestal schreeuwen, ik maak altijd veel overdreven handgebaren mijn man doet me dan altijd na als ik boos ben en die handgebaren maak,dan moet ik meteen lachen terwijl ik eigenlijk boos ben ik kan ook weleens met de deur gooien maar dan moet ik heeeeeeeeeel boos zijn en dat komt bijna niet voor

14-09-2007, 21:36
Op mijn werk of zo kan ik echt heel bot doen als ik boos ben. Ik laat het dan ook echt merken. Maar in mijn prive leven ligt het eraan wie bij boos maakt en om wat voor reden. Soms gaat het om niks, en soms om iets belangrijks. En dan moet je knopen doorhakken. Waar kies je voor....

14-09-2007, 21:37

Citaat door cuisinetje:
Dat doe ik ook soms maar dan ben ik wel hééééééééééél erg boos.........
het ergste van alles vind ik dat ik dan ook heel erg iemand kan vernederen tot op het bot. vind ik heel erg van me zelf.

14-09-2007, 21:46
Ligt eraan wie mij boos maakt als het mijn dochtertje of broertjes zijn dan ga ik flink tekeer door te schreeuwen en te preken

Als het mijn ouders zijn dan tel ik tot 10 en zwijg ik als het graf

Als het mijn collega's zijn dan negeer ik ze

En een onbekend mij boos maakt buiten of ergens dan krijg die mooi de wind van voren door luid te keer te gaan

14-09-2007, 21:46
Meteen op de negeertoer gaan. Wekrt altijd het beste

14-09-2007, 21:49



Citaat door roemaisa78:
het ergste van alles vind ik dat ik dan ook heel erg iemand kan vernederen tot op het bot. vind ik heel erg van me zelf.



neen dat doe ik niet is te pijnlijk achteraf...........

Ik schreeuw echt hard..........heb een keertje zelfs uit kolere mijn kleren gescheurd...........ja soms goes Cuisinetje wild............waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaa

Erg toch hé en zeker als volwassen vrouw...........

14-09-2007, 21:50
Als ik echt boos ben dan ben ik ontoerekeningsvatbaar : hihi:

Ik ga dan gillen en schreeuwen en soms tegendingen schoppen, er zit in me nieuwe huis al een deukje in de muur ik schopte tegen de deur.

Meestal reageer ik het op mijn man af echt lullig.

14-09-2007, 21:54

Citaat door cuisinetje:
neen dat doe ik niet is te pijnlijk achteraf...........

Ik schreeuw echt hard..........heb een keertje zelfs uit kolere mijn kleren gescheurd...........ja soms goes Cuisinetje wild............waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaa

Erg toch hé en zeker als volwassen vrouw...........


Zeg aub dat je een grapje maakt !

Pagina's : [1] 2 3 4