Bekijk volle/desktop versie : Honger!



Pagina's : [1] 2 3

14-09-2007, 18:43
Wat heb ik een hekel aan dat woord, kan me zo irriteren als ik iemand hoor zeggen: " Ik heb honger!"

Trek a Sahabtie, Trek! Honger heb je nooit mee mogen maken alhamdoeliah!

14-09-2007, 18:48


Ik heb echt erge TREK nu !!!!!! aaargh me buikje

14-09-2007, 18:50

Citaat door Gypsymeid:
Ik heb echt erge TREK nu !!!!!! aaargh me buikje




14-09-2007, 18:52

Citaat door Miss_Magrebia:
Wat heb ik een hekel aan dat woord, kan me zo irriteren als ik iemand hoor zeggen: " Ik heb honger!"

Trek a Sahabtie, Trek! Honger heb je nooit mee mogen maken alhamdoeliah!


Klopt, is ook zo'n raar woord Honger, iggg

14-09-2007, 18:52


ik heb nooit honger, en al helemaal niet tijdens het vasten

14-09-2007, 21:42

Citaat door Miss_Magrebia:
Wat heb ik een hekel aan dat woord, kan me zo irriteren als ik iemand hoor zeggen: " Ik heb honger!"

Trek a Sahabtie, Trek! Honger heb je nooit mee mogen maken alhamdoeliah!



Honger hebben mensen in de derde wereld en niet hier.

Ik vind het zowiezo hatelijk als een moslim tijdens het vasten uberhaupt uitspreekt dat hij behoeftig is...Duuuhhh denk ik dan...

14-09-2007, 21:57
Je hebt helemaal gelijk, wij hebben hier hmdllh nooit honger gekent.
Ik denk dan, en de mensen in Afrika die wel eens in hongersnood leven, oke zij hebben HONGER!! wij niet!!!!!!!!!!

14-09-2007, 21:59
nee honger heb ik vandaag niet gehad maar wel barstende hoofpijn.

14-09-2007, 22:02
Mensen, kom op zeg, het is gewoon een woord wat we aangeleerd krijgen. Zover hoef je er niet bij na te denken. Als je maag knort heb je gewoon honger klaar punt uit, trek heb je als je iets specifieks wil eten.

En natuurlijk kennen wij geen echte honger alhamdoulilaah, i just wanted to say it's just a word folks, that's all...

14-09-2007, 22:02
Je kan toch wel honger hebben? Als je een lege maag hebt die geluiden begint te maken. Dat is toch hongergevoel.

Trek hebben is als je vol zit, maar puur voor je eigen plezier nog een aardbeitaartje wil. Dan heb je trek in aardbeitaartje

14-09-2007, 22:05

Citaat door Niyah:
Mensen, kom op zeg, het is gewoon een woord wat we aangeleerd krijgen. Zover hoef je er niet bij na te denken. Als je maag knort heb je gewoon honger klaar punt uit, trek heb je als je iets specifieks wil eten.

En natuurlijk kennen wij geen echte honger alhamdoulilaah, i just wanted to say it's just a word folks, that's all...


De draagwijdte van dat woord is toch wel groot. Zeker als we het in het bijzijn van een nsara uitspreken. Dan denken die mensen dat we aan het uitsterven zijn en vinden ons maar barbaars. Dusseeuuuhhh je weet wel wat we bedoelen hier. Honger kennen wij niet, punt andere lijn!

15-09-2007, 12:34

Citaat door Niyah:
Mensen, kom op zeg, het is gewoon een woord wat we aangeleerd krijgen. Zover hoef je er niet bij na te denken. Als je maag knort heb je gewoon honger klaar punt uit, trek heb je als je iets specifieks wil eten.

En natuurlijk kennen wij geen echte honger alhamdoulilaah, i just wanted to say it's just a word folks, that's all...



Dat woord is niet aangeleerd, dat hebben we ons zelf aangeleerd. Dat is geen echte honger in mijn ogen, echte honger is dagen geen normaal eten binnen gekregen hebben etc.

15-09-2007, 12:36


Tuurlijk kan je honger hebben, als je buik erg knort heb je honger ja... soms heb je alleen zin in wat te eten, dan heb je trek... twee verschillende dingen

15-09-2007, 12:38

Citaat door Azhaar:
Tuurlijk kan je honger hebben, als je buik erg knort heb je honger ja... soms heb je alleen zin in wat te eten, dan heb je trek... twee verschillende dingen



Echte honger kennen wij niet (altans ik niet ), wij kunnen eten, wat we willen, wanneer we willen.

15-09-2007, 12:39

Citaat door Miss_Magrebia:
Wat heb ik een hekel aan dat woord, kan me zo irriteren als ik iemand hoor zeggen: " Ik heb honger!"

Trek a Sahabtie, Trek! Honger heb je nooit mee mogen maken alhamdoeliah!


Oh wat een nobele daad..... Heb je nu ook een oplossing verzonnen om het armoedeprobleem op te lossen

Pagina's : [1] 2 3