Bekijk volle/desktop versie : Madeleine Vermoedelijk Gedood Door Moeder



Pagina's : [1] 2

14-09-2007, 18:36
'Madeleine gedood door drugs'
Uitgegeven: 14 september 2007 16:40
Laatst gewijzigd: 14 september 2007 17:36

AMSTERDAM - In het onderzoek naar de dood van Madeleine McCann wordt gespeculeerd dat een overdosis van slaapmiddelen tot de dood van het meisje zou hebben geleid. Dit meldt de krant France Soir.

De krant beroept zich op informatie van Portugese politiefunctionarissen. In de lichaamsvloeistoffen van Madeleine, die gevonden zijn in de huurauto van de ouders, zouden dergelijke sporen zijn gevonden.

Volgens hen komen de vloeistoffen slechts gedeeltelijk overeen met het DNA van het meisje. De McCanns huurden de auto nadat zij Madeleine als vermist hadden opgegeven.

Bewijs

Vooralsnog heeft de Portugese politie echter nog niet genoeg bewijs om de ouders te vervolgen. Dit meldt de Britse krant de Daily Mirror.

Dat er bloedsporen in de auto van Madeleine's ouders zijn gevonden, bewijst volgens de politie niet voldoende. Het zou alleen aantonen dat het lichaam van het meisje in de auto is vervoerd, niet dat het vermoord is.

Dagboek

De vermoedens dat de moeder van Madeleine, Kate, iets met de dood van haar dochter te maken heeft, worden gevoed door vandaag gepubliceerde dagboekfragmenten van Kate.

Daarin zou staan dat Kate het leven met haar kinderen zwaar vindt. Ze zou 'doodmoe' worden van de hyperactieve Madeleine. Ook zou haar man Gerry niet genoeg helpen met familietaken. Kate zou de zorg voor de kinderen alleen moeten dragen

Is toch niet meer normaal omdat mij kind hyperactiev is dan maar doden?! La Hawla Wa La Qoewatie Ila Billah

14-09-2007, 18:38



Citaat door goudvisje83:
'Madeleine gedood door drugs'
Uitgegeven: 14 september 2007 16:40
Laatst gewijzigd: 14 september 2007 17:36

AMSTERDAM - In het onderzoek naar de dood van Madeleine McCann wordt gespeculeerd dat een overdosis van slaapmiddelen tot de dood van het meisje zou hebben geleid. Dit meldt de krant France Soir.

De krant beroept zich op informatie van Portugese politiefunctionarissen. In de lichaamsvloeistoffen van Madeleine, die gevonden zijn in de huurauto van de ouders, zouden dergelijke sporen zijn gevonden.

Volgens hen komen de vloeistoffen slechts gedeeltelijk overeen met het DNA van het meisje. De McCanns huurden de auto nadat zij Madeleine als vermist hadden opgegeven.

Bewijs

Vooralsnog heeft de Portugese politie echter nog niet genoeg bewijs om de ouders te vervolgen. Dit meldt de Britse krant de Daily Mirror.

Dat er bloedsporen in de auto van Madeleine's ouders zijn gevonden, bewijst volgens de politie niet voldoende. Het zou alleen aantonen dat het lichaam van het meisje in de auto is vervoerd, niet dat het vermoord is.

Dagboek

De vermoedens dat de moeder van Madeleine, Kate, iets met de dood van haar dochter te maken heeft, worden gevoed door vandaag gepubliceerde dagboekfragmenten van Kate.

Daarin zou staan dat Kate het leven met haar kinderen zwaar vindt. Ze zou 'doodmoe' worden van de hyperactieve Madeleine. Ook zou haar man Gerry niet genoeg helpen met familietaken. Kate zou de zorg voor de kinderen alleen moeten dragen

Is toch niet meer normaal omdat mij kind hyperactiev is dan maar doden?! La Hawla Wa La Qoewatie Ila Billah



Alleen Allah weet de waarheid.

Inshallah krijgen ze een hele grote straf op hun bord als het uitblijkt dat het echt hun schuld is. Als ze het hier niet krijgen dan zeker in het hiernamaals.

14-09-2007, 18:41
Zal me niks verbazen, maar ik zeg dat voorzichtig, ze is nog steeds onschuldig tot tegendeel bewezen is. Maar het is een feit dat het vaak iemand uit de familie of kenniskring is die zoiets doet.

14-09-2007, 19:22
Soubahanllah ik heb blijkbaar iets gemist, is maddie nu gevonden zoja waar?

Zo een dagboek zegt niks, het is gewoon een uitlaatklep. En niet alles is waar wat de media zegt.

14-09-2007, 21:16


Zolang er geen bewijzen zijn vind ik niet dat we kunnen oordelen

14-09-2007, 21:26
Jeetje!!!!!!!!

Het word steeds erger zeg

14-09-2007, 21:32
Die straf krijgt ze zeker!

14-09-2007, 21:34
Er is nog niks bewezen.

15-09-2007, 19:14
MADELEINE IS VERMOORD DOOR DRUGS!!
Ze hebben de bloed onderzocht die in de huurauto van haar ouders gevonden. Blijkt overdosis aan drugs.

15-09-2007, 19:31
Ewa, saafie... weet je hoe vaak ik gek word van mijn kinderen..

en dan helemaal van mijn jongste.. als ik een dagboek had waarin ik alles op schreef wat ik denk.. dan zou je denken: wat een slechte moeder...


Dat is nog geen bewijs dat ze haar dochter opzettelijk vermoord heeft...
het kan een ongeluk geweest zijn.

Of ze is echt ontvoerd..

Allah ouw a3lem

15-09-2007, 19:57

Citaat door mmu2:
Ewa, saafie... weet je hoe vaak ik gek word van mijn kinderen..

en dan helemaal van mijn jongste.. als ik een dagboek had waarin ik alles op schreef wat ik denk.. dan zou je denken: wat een slechte moeder...


Dat is nog geen bewijs dat ze haar dochter opzettelijk vermoord heeft...
het kan een ongeluk geweest zijn.

Of ze is echt ontvoerd..

Allah ouw a3lem


Precies
Laat ze eerst maar eens met harde bewijzen komen dan een "dagboek"

15-09-2007, 22:00
'Lijkje Maddie in zee gedumpt vanaf bootje'


Er zijn weer nieuwe ontwikkeling in de zaak van het vermiste Britse meisje Maddie McCann. De kleuter zou vanaf een Britse boot in zee zijn gedumpt waardoor de politie vreest dat haar lichaampje nooit wordt gevonden.

Een Portugese rechercheur heeft aan de krant 24 Horas vertelt dat het een zware dobber wordt de betrokkenheid van de ouders te bewijzen. Zonder Maddies lijk hebben de onderzoekers te weinig bewijs om de ouders te vervolgen.

Het meisje zou in een met stenen verzwaarde zak in het water zijn gegooid. Deze theorie is een van de weinige die de Portugese politie nog over heeft nadat zoektochten op het land niets hebben opgeleverd.

Moeder Kate zal opnieuw door de politie worden verhoord. Daarvoor heeft de Portugese onderzoekrechter toestemming gegeven, maar het is nog onduidelijk of het verhoor in Portugal of Engeland zal plaatsvinden. Bij een vorig verhoor weigerde Kate een verklaring af te leggen. Nu ze verdachte in de zaak is heeft ze recht te zwijgen.

Ook de betrokkenheid van de Brit Robert Murat, de eerste verdachte in de zaak, wordt opnieuw onderzocht. Portugese rechercheurs vermoeden dat hij meer afweet van de boot. Daarnaast wordt nog onderzocht of er een link bestaat tussen Murat en Maddies ouders. Er wordt vermoed dat de kleuter stierf aan een overdosis slaappillen.

Bron fok


15-09-2007, 22:06


De Portugese politie is een beetje wanhopig denk ik en gaat allerlei scenarios verzinnen.

15-09-2007, 22:18
Robert Murat? Een Turk?

15-09-2007, 22:40

Citaat door mmu2:
Ewa, saafie... weet je hoe vaak ik gek word van mijn kinderen..

en dan helemaal van mijn jongste.. als ik een dagboek had waarin ik alles op schreef wat ik denk.. dan zou je denken: wat een slechte moeder...


Dat is nog geen bewijs dat ze haar dochter opzettelijk vermoord heeft...
het kan een ongeluk geweest zijn.

Of ze is echt ontvoerd..

Allah ouw a3lem



Allahoe a'lam inderdaad..........

Pagina's : [1] 2