Bekijk volle/desktop versie : Moeders Met Kids,kunnen Jullie Rustig Eten Met Magrib?



Pagina's : [1] 2 3 4

14-09-2007, 09:58
IK HEB 2 KIDS EN KAN ECHT NIET RUSTIG ETEN MET MAGRIB
IK GEEF ZE OP VOORHAND HUN ETEN?MAAR TOCH WILLEN ZE BIJ ONS AAN TAFEL EN VRAGEN ZE MIJN AANDACHT?ALS IK AAN MIJN SOEP BEGIN IS HET KOUD




HOE DOEN JULLIE DAT?GRAAG TIPS..

14-09-2007, 10:02


Die van mij krijgen veel eerder te eten tegen zessen ongeveer, mijn zoontje was heel moe gisteren en ging al om 1900 uur slapen en mijn 2 dochters bleven wel meeeten en gingen pas daarna naar bed.

Eerlijk vind ik het zelf ook niet prettig om ze nog zo laat om me heen te hebben, maar omdat me zoontje al sliep was het al een stuk rustiger dan normaal.

14-09-2007, 10:02
NIEMAND

14-09-2007, 10:05
Voelde me gister bijna gemeen.
Omdat het leek alsof ik van haar af wilde zijn, maar slapen rond deze tijd doet ze zoiezo.

Ook ik heb haar rond zes uur te eten gegeven en rond 7.30uur lag ze al te slapen.

Ik heb die rust dan echt nodig, om dan met meer dan mezelf bezig te zijn wordt me iets teveel, wil van elke hap rustig genieten.

Tenzij ze wat ouder zijn natuurlijk, maar dat is iets anders, dan zou het juist gezelliger zijn, althans dat hoop ik!

14-09-2007, 10:08



Citaat door nasiha_2140:
NIEMAND



ik heb een dochter van bijna 5 en een dochter van bijna 10 mnd, die van 5 geef ik van te voren om te eten en die sliep ook voordat we gingen eten, die van 10 mnd is nu koppig en wil zelf eten dus heb haar een bord met antislip gegeven met eten derin heb haar in haar stoeltje gezet, het boeide me niet of ze al haar kleren vies maakte of de grond op een gegeven moment er niet uit zag, het ging mij om dat ik rustig kon gaan eten, zet desnoods een laken onder de stoeltje dat als er eten op de grond komt dat je niet daarna hoeft te dwijlen of vegen, laken kan meteen de wasmachine in en je hebt rustig kunnen eten......

14-09-2007, 10:09

Citaat door Goegie:
Voelde me gister bijna gemeen.
Omdat het leek alsof ik van haar af wilde zijn, maar slapen rond deze tijd doet ze zoiezo.

Ook ik heb haar rond zes uur te eten gegeven en rond 7.30uur lag ze al te slapen.

Ik heb die rust dan echt nodig, om dan met meer dan mezelf bezig te zijn wordt me iets teveel, wil van elke hap rustig genieten.

Tenzij ze wat ouder zijn natuurlijk, maar dat is iets anders, dan zou het juist gezelliger zijn, althans dat hoop ik!

IK GEEF ZE OOK ROND ZES UUR ETEN (5 en 15 maanden ) maar ik leg ze altijd om 9uur in bed.

14-09-2007, 10:12

Citaat door doha:
ik heb een dochter van bijna 5 en een dochter van bijna 10 mnd, die van 5 geef ik van te voren om te eten en die sliep ook voordat we gingen eten, die van 10 mnd is nu koppig en wil zelf eten dus heb haar een bord met antislip gegeven met eten derin heb haar in haar stoeltje gezet, het boeide me niet of ze al haar kleren vies maakte of de grond op een gegeven moment er niet uit zag, het ging mij om dat ik rustig kon gaan eten, zet desnoods een laken onder de stoeltje dat als er eten op de grond komt dat je niet daarna hoeft te dwijlen of vegen, laken kan meteen de wasmachine in en je hebt rustig kunnen eten......

dan zijn onze kindjes bijna even oud.heb ook meer last met die van 15maand ze is ook koppig en wil mijn aandacht,en wil alles hebben wat ze op tafel ziet.

14-09-2007, 10:14
ik had de mijne gisteren, 2 van 4, opgelaten. vond het wel gezellig zo de eerste dag samen eten. maar ze maakten me echt gek!

ze bleven maar om dingen vragen, of heeeel uitgebreid hun verhaal doen of perse in mijn oor fluisteren. pffff, ik was pas om 18u begonnen met soep maken en dergelijke. wallah gisteren was ik supernoona in de keuken

vandaag gaan ze op tijd naar bed. ik geef ze te eten en dan gaan ze eerder naar bed. morgen mogen ze weer opblijven en misschien zondag ook omdat het toch weekend is maar maandag gaan ze weer op tijd naar bed.

14-09-2007, 10:17

Citaat door nasiha_2140:
dan zijn onze kindjes bijna even oud.heb ook meer last met die van 15maand ze is ook koppig en wil mijn aandacht,en wil alles hebben wat ze op tafel ziet.



de mijne ook!!! ik negeer haar compleet af en toe geef ik haar een beetje van mijn soepie en dadel en eet ik rustig verder en de kleine is dan ook weer tevreden en eet zelf ook van haar eigen bordje door, of je moet maar de middag dutje overslaan en dat je haar rond die tijd laat slapen......

14-09-2007, 10:17

Citaat door nasiha_2140:
dan zijn onze kindjes bijna even oud.heb ook meer last met die van 15maand ze is ook koppig en wil mijn aandacht,en wil alles hebben wat ze op tafel ziet.



Soufiane is ook 15 maanden en doet ook soms zo irritant met alles willen....
Je kan er weinig aan doen behalve geduld hahah

14-09-2007, 10:18

Citaat door doha:
de mijne ook!!! ik negeer haar compleet af en toe geef ik haar een beetje van mijn soepie en dadel en eet ik rustig verder en de kleine is dan ook weer tevreden en eet zelf ook van haar eigen bordje door, of je moet maar de middag dutje overslaan en dat je haar rond die tijd laat slapen......

Dat is misschien ook een idee... maar word z dan niet enorm vervelend op den duur? ( bijv in de namiddag?)

14-09-2007, 10:20

Citaat door OemSoufian:
Dat is misschien ook een idee... maar word z dan niet enorm vervelend op den duur? ( bijv in de namiddag?)



ja dat wel, maar ze wordt dan zo moe dat ze tijdens etenstijd lekker door slaapt en jij rustig kan eten....

14-09-2007, 10:23



Citaat door OemSoufian:
Dat is misschien ook een idee... maar word z dan niet enorm vervelend op den duur? ( bijv in de namiddag?)

de mijn heeft geeft haar middag dutje nodig,soms mekiena valt ze in slaap bij het spelen.

14-09-2007, 10:24

Citaat door doha:
ja dat wel, maar ze wordt dan zo moe dat ze tijdens etenstijd lekker door slaapt en jij rustig kan eten....



Nou dan ga ik dat vandaag maar eens proberen...

14-09-2007, 10:25

Citaat door nasiha_2140:
IK HEB 2 KIDS EN KAN ECHT NIET RUSTIG ETEN MET MAGRIB
IK GEEF ZE OP VOORHAND HUN ETEN?MAAR TOCH WILLEN ZE BIJ ONS AAN TAFEL EN VRAGEN ZE MIJN AANDACHT?ALS IK AAN MIJN SOEP BEGIN IS HET KOUD




HOE DOEN JULLIE DAT?GRAAG TIPS..


Pff..ja joh had ik gisteravond ook..
Hapje kleine...hapje mama...ik was pas om 21.15 uur klaar met eten en ik was doodop en kom em niet eerder naar bed brengen
Dan maar vanavond echt op tijd naar bed zodat ik om 20.00 uur alle rust heb.
Maar goed, het zijn kinderen dus gewoon sbar hebben...

Pagina's : [1] 2 3 4