Bekijk volle/desktop versie : Meisjes aan het lijntje houden



Pagina's : [1] 2 3

15-08-2002, 18:24
ik ben benieuwd hoeveel jongens meer dan 3 meisjes aan het lijntje houden

15-08-2002, 18:34



Citaat:
Origineel gepost door jamila_nador
ik ben benieuwd hoeveel jongens meer dan 3 meisjes aan het lijntje houden
Geen 1.

15-08-2002, 18:39
volgens mij houden tegenwoordig meer meisjes jongens aan de lijntje i.p.v andersom :melig: ik zou zeggen meiden laat zien wat je kunt

15-08-2002, 20:05
Ik denk dat zeker de helft van de jongens ooit of nu nog steeds meisjes aan het lijntje houden.Denk gewoon maar aan players jammer genoeg bestaan ze.En dat nog onder de marokkaanse gemeenschap afschuwelijk gewoon.Ons eigen volk,bloed,.... die zoeits doen dat snap ik echt niet.

15-08-2002, 20:07


ik hou er 2 aan het lijntje, mijn zusjes namelijk die ik een halsband om heb gedaan zodat ze maar 1 meter van mij verwijderd kunnen zijn

15-08-2002, 20:09
Als nou al die meiden die zo graag jongens aan de lijn houden, jongens uitzoeken die als hobby hebben meisjes aan het lijntje houden, dan houden ze elkaar wel bezig en is het probleem verder opgelost.

15-08-2002, 20:11

Citaat:
Origineel gepost door LELIJKERD
ik hou er 2 aan het lijntje, mijn zusjes namelijk die ik een halsband om heb gedaan zodat ze maar 1 meter van mij verwijderd kunnen zijn


Ik laat ze alleen in het park loslopen.

15-08-2002, 20:13
Dames! ik heb nog nooit een meisje aan het lijntje gehouden!


Hoesjo een PR-stunt

15-08-2002, 20:19
er sijn genoeg boyzz die dat doen hoor.. overal om mij heen gebeurt dat...

maar tegen woordig zijn er ook genoeg meiden die dat doen...

eigelijk vint ik dat gewoon belachelijk??!!??

15-08-2002, 23:18

Citaat:
Origineel gepost door Wamen
Ik denk dat zeker de helft van de jongens ooit of nu nog steeds meisjes aan het lijntje houden.Denk gewoon maar aan players jammer genoeg bestaan ze.En dat nog onder de marokkaanse gemeenschap afschuwelijk gewoon.Ons eigen volk,bloed,.... die zoeits doen dat snap ik echt niet.
Goed die jongens zijn afschuwelijk.

Maar die meiden doen het zichzelf vaak aan. Hebben zij dan helemaal geen mensenkennis? Ik kan al heel snel merken aan iemand of die serieus is. Leugens herken je ook zo.

Ik bedoel als je meisje ziet dat die jongen rookt, de hele dag buiten stoer aan het doen is met 12 andere jongens, dan moet dat toch duidelijk zijn? Maar ja, je hebt gewoon meiden die op players vallen.

16-08-2002, 00:24
Jaa je hebt voor een deel gelijk Najib, MAAR gaat jij hun straffen omdat ze TOEVALLIG verliefd worden op players??
Het is hun keuzes , zij weten wat ze doen of denken dat ze het weten moehim....
J emoet ook niet de schuld op de meisjes geven of zij de schuld zijn etc...Die "players" weten goed genoeg wat ze doen, doen heel liefjes, charmant, geven het meisje zovéél aandacht , dat haar het gevoel geeft " ze is speciaal"....eenz...je weet wel wat ik bedoel....
Bij mij zou deze BULLSHIT en hun praatjes helemaal niet lukken MAAR ja er zijn nu altijd naïve meisjes erbij....die niet goed weten hé...
En de "players" profiteren er natuurlijk van,....wie zou dat niet doen als je een bord met en naïve meid krijgt die alles gelooft wat je zegt.....

Thalla,
Hanaetje

16-08-2002, 07:52
ja zo'n jongen ken ik wel....maar boontje komt ALTIJD om z'n loontje

16-08-2002, 11:04


Ewa je hoort verhalen he?

Maar zelf vind ik die verhalen van macho men playertjes ongeloofwaardig... 3 meiden?! Kan ik me haast niet voorstellen...

Ik ken die rare wezens niet en wil ze ook niet leren kennen!

16-08-2002, 11:08
Kben al blij als ik 1 normale kan vinden...laat staan "meer"...

Al3afriet

16-08-2002, 11:12
Ben je zoveel "abnormale" meiden dan tegengekomen???

Ewa jah meiden in Damsco zijn Ghataaaaarrrrrr

En de meiden buiten Damsco zijn nog Ghataaaarrrlijk, aangezien je denkt dat zij juist Rustig zijn...But hell no!

Dat zijn juist die meiden die je elke Donderdag avond in de Kalverstraat de Catwalk ziet lopen!!

Pagina's : [1] 2 3