Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Liefde Kaartje

Uitgeblust
15-08-2002, 17:24

Mijn oogjes zijn weer droog Geen traan komt meer naar buiten Woorden op een kaartje En ik hoor vogels fluiten Ja, er stond ik hou van jou Lieve schat, weet dat ik je mis En wat er verder stond geschreven Geloof me, het is geen kattep.is Ik voel me zo gelukkig Zweef op mijn roze wolk Vandaag ben ik bijzonder Tussen het doodgewone volk :Iluvu: ......

yasmine85
15-08-2002, 17:42
uitgeblust is in love dat is wel aan haar te "zien" het kaartje dat die man haar gaf was een valentijnskaart misschien...?? zij zal hem liefhebben en gelukkig worden snel zullen we horen hoe zij samen bij elkaar kwamen...

Uitgeblust
15-08-2002, 17:51
Jij bent alvast uitgenodigd Door bruidegom en bruid Wij samen hebben dat besloten En vraag ik jou nu luid Lieve Yasmine, vriendin Wil jij dan ook komen Wil jij met ons delen In onze mooiste dromen Jij kent als geen 1 de situatie Als vriendin van ons beide Wil jij op ons huwlijk zijn Twee mensen hier mee verblijden Ik zou het een eer vinden De tweede dans is beslist voor jou Hoe kan ik beter zeggen Dat ik van je hou :D

yasmine85
15-08-2002, 20:01
ik zal zeker komen dit wil ik voor geen goud missen de bruidegom van jouw dromen zal ik nooit uit mijn geheugen wissen... ik kom voor jullie beiden mijn vrienden maak ik graag blij daarna kunnen jullie je wijden aan alles behalve mij... ;) plaats en datum ik zal er zijn ik kan het zeker niet laten ik vind het alleen maar fijn...

Uitgeblust
15-08-2002, 20:40

Salaam Yasmine Je wordt echt goed meid, nu niet meer twijfelen hoor, gewoon doorgaan Wel dan staat de afspraak Nu ook nog Angel vragen Zal ze me hopelijk Niet weer gaan plagen Drie dagen feesten Zitten op een troon Nu zijn het nog dromen Ohh, zo wonderschoon Inscha Allah zal het gebeuren Zijn we het gelukkigst op aard Hij die HIJ had weggestopt Helemaal alleen voor mij bewaard :Iluvu: ......

yasmine85
15-08-2002, 20:49
angel zal ook zeker komen ik spreek alvast voor haar ook zij zal alvast dromen over jullie, het prachtige paar na drie dagen begint het feest dan zijn jullie voor elkaar voor iedereen die dit leest zij gaan nooit meer uit elkaar ik zal voor jullie bidden dat jullie samen mogen zijn en dat jij mag zitten op die troon, oh zo fijn... kiss

Uitgeblust
15-08-2002, 21:00
Je wordt nu te goed wat moet ikke doen wil iemand hier wat schrijven ook al heb ik geen poen Dan komen er kleintjes een kleine N & J beginnen wij maar rustig 'k heb daar vrede mee Zolang we maar samen zijn onze liefde kunnen delen hoeven wij ons nimmer nooit meer te vervelen met elkaars voetjes spelen samen in een bad Ohhh wat zeg ik nu weer vergeten dat ik er geen had ach dan kopen we die gaan we samen er in zitten dan lekker vroeg naar bed nee, niet om te gaan pitten Maar zover mag ik niet denken al kan ik dat heus wel liefde is iets moois nee, geen kinder spel

yasmine85
15-08-2002, 21:06
met elkaar samen niemand die je stoort het is net of jullie er nooit waren niemand die nog iets van jullie hoort jullie zijn zo gelukkig niemand doet jullie pijn jullie zijn in de zevende hemel dat voelt oh zo fijn die kleintjes kunnen zich niks beters voorstellen dan jullie als pa en ma ik wilde dat even vertellen voor ik weer verder ga samen slapen samen wakker worden niet aan elkaar vergapen maar gewoon omdat jullie bij elkaar horen

Uitgeblust
15-08-2002, 21:14
Samen in ons bedje Het kind er tussen in zal het niet meer zijn zoals in het begin we zijn dan met z'n drieen nooit tenimmer meer alleen dat krijg je vanzelf met kinderen om je heen maar het is een trots bezit Door Allah aan ons gegeven zullen wij als gezin de mooiste tijden beleven Want met een lieve moeder een hele lieve pa moet die kleine leren zegt hij ons beide na eerst zegt hij mamma pappa gebeurt wat later en gaat hij/zij te veel kletsen denken we ach hou nou eens je snater :D