Bekijk volle/desktop versie : Wilders hoopt dat Verdonk toenadering zoekt



13-09-2007, 17:29

Citaat door aartist:
donderdag 13 september 2007

DEN HAAG (ANP) - Geert Wilders hoopt dat Rita Verdonk alsnog het gesprek wil aangaan over een mogelijke samenwerking met zijn Partij voor de Vrijheid (PVV). ,,Ik zou dat zeker toejuichen. Ik denk dat zowel haar stemmers als de mijne dat ook verwachten'', zei de PVV-leider donderdag.

Verdonk liet na haar vertrek uit de VVD-fractie direct weten dat zij zich niet zal aansluiten bij de politieke partij van Wilders. ,,Ik vind het erg teleurstellend dat zij bij voorbaat de deur dichtgooit'', reageerde de PVV'er.

Het besluit Verdonk uit de fractie te zetten, toont volgens Wilders aan dat de VVD een ,,wankelmoedige partij in paniek'' is. Hij moest zelf bijna exact drie jaar geleden de liberale fractie verlaten wegens verschil van inzicht over de koers

http://www.planet.nl/planet/show/id=62967/contentid=876592/sc=ee3862
.

13-09-2007, 17:32


Okay. Ik dacht al dat het ging om persoonlijke toenadering.

13-09-2007, 17:33
Als Rita slim is blijft ze uit Wilders z'n buurt.

13-09-2007, 17:35
Ik zie het al voor me, die twee gaan trouwen hoor!

13-09-2007, 17:45



Citaat door aartist:
Als die 2 elkaar vinden dan is het een ramp

Welnee, dan krijg jij eindelijk geld erbij, agent.

13-09-2007, 17:54

Citaat door aartist:
Hoezo
om Nederland teverlaten zeker ?

Op je salaris slimme...

Ben je echt zo'n doemdenker?
Dan zit je verkeerd bij de politie.

24-03-2008, 12:39
Wie wil er nu bij de PVV..lijkt me niet prettig om de hele dag ondergedoken te zitten en streng beveiligd te worden.

24-03-2008, 12:45

Citaat door aartist:
Als die twee ooit de m8 hebben in NL dan ben ik de eerste die weggaat


Je hebt je politiediploma toch?
Waarom solliciteer je niet bij de DKDB?
Kan je bij hem thuis zitten,
je baard laten staan.. af en toe bidden.

24-03-2008, 12:57
Dat Wilders dat hoopt, geeft voor mij wel aan wat een sukkel het is.

Verdonks partij is al bij voorbaat kansloos, omdat het geen partij is, maar de reactie van een door haar voormalige partij eruit gekickte persoon.
Een rebound-reactie dus, van iemand die voor de buitenwereld het image van kordate tante zo desperate wilt ophouden, niet beseffende dat iedereen kan zien dat de boer met kiespijn lach nu inmiddels bijna een jaar later erg zuur aan het worden is.

Om maar niet te spreken over het interview met een van haar grootste steunpilaren in het AD van zaterdag 22 maart 2008, die ging over de zoektocht naar geld van Verdonk.
Waarin deze persoon (een selfmade zakenman-multimiljonair en kind aan huis in de politieke wereld) verteld waarom hij en vele andere geldschieters nog geen cent aan haar partij hebben gedoneerd: omdat het allemaal te vaag is wat ze nou wilt.
Plus de vermelding dat hij het somber inzag voor de toekomst van de partij vanwege haar wijze van aanpak.

Natuurlijk is het vaag. Een rebound partij van een afgewezen dolle mina kan niet anders zijn dan vaag. Vooral niet als de 'achterban' waar je iedere keer zo trots op refereert, grotendeels bestaat uit onopgeleide, rascistische holbewoners. Die iedereen steunen die tegen buitenlanders ageert.
Verdonk is zwaar door de mand gevallen voor het normale deel van de NL bevolking, om maar niet te spreken over het voetballiefhebbende deel xaffaire Kaloux.
Dat is echt haar grote fout geweest. Net iets te stoer willen doen.