Bekijk volle/desktop versie : Studie Van opleiding veranderen..



Pagina's : [1] 2

13-09-2007, 16:55
Hey ik heb een dringende vraag. Ik ben namelijk in sept begonnen met de opleiding mer op hva. Deze opleiding is misschien toch een verkeerde keus voor mij Nu heb ik gehoord dat je tot eind september nog kan wisselen van opleiding...Is dit waar?

13-09-2007, 18:34


Ik Weet Wel,, Als Je Voor 1 Okt. Uitschrijft Dat Je Niks Hoeft Terug Te Betalen! Maar Of Je Dan Als Nog Kan Switchen Van Opl. Allo3alem..
(Anders Wordt Het Een Febuari-Instroom)
Ik Hoop Dat Je Er Wat Aan Hebt..

Ma3a Salama..

13-09-2007, 18:48
Ik heb daar zelf ook enig ervaring mee...
Ik kan je zeggen dat als je een volgende opl. wil gaan volgen die in feb. start dan moet je wel voor 1 feb 2007 uitschrijven..Maar als dat niet kan jaaa...dan moet je tot volgend jaar wachten en kan je weer in sep beginnen met een nieuwe opl. Maar dan krijg je je geld niet terug...

13-09-2007, 18:49
Jaaaaah,je kan nog voor 1 okt veranderen en van wel 1000 opleidingen

12-09-2010, 20:00


Dit kan makkelijk, heb het zelf ook gedaan, maar je moet er wel snel bij zijn. Ik geloof dat je tot eind sept nog kunt wisselen met aanmelden enzo.

Ik heb eerst Engels gedaan en nu begin ik morgen aan de Pabo, je moet je uitschrijven, bij studielink en weer aanmelden voor een andere opleiding...
Tis wel veeeel gemakkelijker als je op dezelfde school blijft...Dat heb ik namelijk gedaan.

12-09-2010, 20:10

Citaat door me_is_me:
Hey ik heb een dringende vraag. Ik ben namelijk in sept begonnen met de opleiding mer op hva. Deze opleiding is misschien toch een verkeerde keus voor mij Nu heb ik gehoord dat je tot eind september nog kan wisselen van opleiding...Is dit waar?


Inschrijvingen zijn pas definitief vanaf 1 oktober. Tot die tijd kun je nog makkelijk uitschrijven en inschrijven.

12-09-2010, 21:46

Citaat door ILI_Amazigh:
Inschrijvingen zijn pas definitief vanaf 1 oktober. Tot die tijd kun je nog makkelijk uitschrijven en inschrijven.


Welke opleiding doe jij? Jij weet overal wat vanaf

12-09-2010, 22:25

Citaat door PRINSSESSJ:
Welke opleiding doe jij? Jij weet overal wat vanaf


Ik doe nu commerciele economie maar ben wat jaartjes terug wel eerst geswitched van een andere opleiding. Zoveel weet ik nou ook niet hoor

13-09-2010, 09:47

Citaat door ILI_Amazigh:
Ik doe nu commerciele economie maar ben wat jaartjes terug wel eerst geswitched van een andere opleiding. Zoveel weet ik nou ook niet hoor


Haha oke leuk hoor Het viel me gewoon op

13-09-2010, 14:58

Citaat door Fresh_Rose:
Dit kan makkelijk, heb het zelf ook gedaan, maar je moet er wel snel bij zijn. Ik geloof dat je tot eind sept nog kunt wisselen met aanmelden enzo.

Ik heb eerst Engels gedaan en nu begin ik morgen aan de Pabo, je moet je uitschrijven, bij studielink en weer aanmelden voor een andere opleiding...
Tis wel veeeel gemakkelijker als je op dezelfde school blijft...Dat heb ik namelijk gedaan.


de Pabo lijkt me ook wel leuk, waar ga je die volgen?

13-09-2010, 15:55

Citaat door nabila-m:
de Pabo lijkt me ook wel leuk, waar ga je die volgen?


Arnhem en Utrecht hebben het sowieso.

13-09-2010, 15:56

Citaat door ILI_Amazigh:
Arnhem en Utrecht hebben het sowieso.


yep, den haag ook.
maar ik twijfel nog of ik die opleiding moet gaan doen

13-09-2010, 19:46


Ik wil ook veranderen! Ik doe nu SBRM in Almere en vind het super saai + moeilijk+ ver (ben ov kwijt+ bijna enige allochtoon

Het probleem is eigenlijk dat ik geen andere opleiding in gedachte heb..

13-09-2010, 21:46

Citaat door nabila-m:
de Pabo lijkt me ook wel leuk, waar ga je die volgen?


Ik volg het in Tilburg. De pabo kun je gelukkig wel in veel scholen volgen.

14-09-2010, 10:36

Citaat door mar0kkaantje:
Ik wil ook veranderen! Ik doe nu SBRM in Almere en vind het super saai + moeilijk+ ver (ben ov kwijt+ bijna enige allochtoon

Het probleem is eigenlijk dat ik geen andere opleiding in gedachte heb..


en dat is?

Pagina's : [1] 2