Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Liefde Wat jij met me doet

yasmine85
15-08-2002, 16:10

niemand weet wat ik bedoel als ik over jou praat niemand begrijpt het gevoel dat jij hebt veroorzaakt ik probeer het wel eens te zeggen of heel goed uit te leggen maar ik ben de enige die het ziet de anderen zien het niet ik geef om jou jij maakt me blij ik hoop dat ik hetzelfde doe voel jij ook het gevoel dat ik voel??

SaRa_NouR
15-08-2002, 16:43
:love2: ToeN Ik Je LeeRde Kenne......... Was Ik Bang Je Te Ontmoeten........ Toen Ik Je Ontmoete ......... Was Ik Bang Je Te Kussen ........ Toen Ik Je Kuste........ Was Ik Je Bang Lief Te Hebben ..... Maar Nu Ik Je Eindelijk Lief Heb............. Ben Ik Bang Je Te Verliezen Wees Mijn eewige liefde........ Zodat Mijn Hart In Rust Kan Leven........ :blauwkus: :koppel:

EmiR_Soltan
15-08-2002, 17:14
Staren door jouw heldere ogen Door jouw innerlijk- en schoonheid worden gemogen Jij een dochter van mijn wens Een wonderbaarlijke mens een zachte en tedere hand omsingeld door mijn hand Wij een tros bananen apart geboren Voor altijd samen

yasmine85
15-08-2002, 17:25
voor altijd samen dat zie ik al in mijn dromen niemand kan dat beamen maar ik zal altijd hopen dat die uit zullen komen...

Uitgeblust
15-08-2002, 17:32

Dromen zijn zo heerlijk geniet er met volle teugen van Hij die jou prins zal zijn Alles wat jij wensen kan Hij zal voor jou zorgen Je in moeilijkheden omarmen en als jij het koud hebt Met zijn liefde jou verwarmen Wij delen dat nu beiden Dromen we samen er op los Van liggen onder bomen Elkander kussen in het mos :Iluvu:

yasmine85
15-08-2002, 20:04
dromen, dromen, dromen en dan maar hopen dat ze uit zullen komen niemand die je eigenlijk tegenhoudt maar soms voelt het toch wel fout wat moet je dan doen laten gaan of toch iets zeggen niets betekent meer dan die zoen die zoveel uit kan leggen

Uitgeblust
15-08-2002, 20:54
Ja, zacht zijn lippen voelen Terwijl je je ogen sluit Maar hoe moet je beginnen Doe je net alsof je fluit ? Ik heb niet veel ervaring Te verlegen om te beginnen Ach, ik kijk wel in zijn ogen Of voel zijn warmte van binnen Samen handjes vasthouden Stiekem een kleine lach Denk dat ik dat Wel van mijn ouders mag :D

yasmine85
15-08-2002, 21:01
ogen zijn inderdaad wel handig ze spreken de waarheid heb je het samen gezellig dan weet je dat is voor hem ook een feit heb zelf ook niet zoveel ervaring ik droom alleen maar weg niemand weet wat ik dan zie maar ik weet dat ik dat niet zeg.. :p zijn ogen om in te verdwalen helemaal van de wereld hij vertelt van die mooie verhalen die ik daardoor niet heb gehoord...

Uitgeblust
15-08-2002, 21:09
Ja zo samen dromen verhaaltjes vertellen aan elkaar beide stiekem denken Ohhh was het maar waar maar het samen wachten op het goede moment en als hij dan begint Ahhh wat een droom vent hij neem het initiatief Zoals het hoort Nu ben jij Yasmina Gelukkig weer aan het woord :D

yasmine85
15-08-2002, 21:14
soms blijf je wachten en denkt over hoe we samen lachten maar soms komt het moment dat hij die tijd maar "verlengt" ook kan het zo zijn dat hij een nieuwe vriendin heeft die zo aan hem kleeft of hij houdt haar aan de lijn.. ;) pff...die gedichtjes soms wel moeilijk hoor als zie je soms duizenden lichtjes maar dan wel, wat je niet nodig hebt.. :D

Uitgeblust
15-08-2002, 21:20
oké we zullen stoppen Safie voor heel even anders gaan ook mijn handjes een beetje beven dank je wel Yasmine het is een waar genoegen en is het ook voor mij in de warmte hart zwoegen je bent echt geweldig zie je dat je alles kan hadden wij dit niet verwacht maar je kan er echt wat van :goedzo:

EmiR_Soltan
16-08-2002, 21:12
Wat jij met me doet Zal mijn hart beschouwen als de eeuwige liefde Wat jij voor me doet er voor me zijn en me hoog prijzen Wat jij me aandoet zal als litteken nimmer jouw hart uit vervagen