Bekijk volle/desktop versie : Zyana Farida uit Drunen



Pagina's : [1] 2

12-09-2007, 22:13
He Ladies,

Wie heeft er ervaring met negaffa Farida uit Drunen?
http://www.farida-online.nl/contact.htm
Haar jurken zien er wel mooi uit maar houdt ze zich ook aan de afspraken ed?

Ik hoor het graag!

Gr Anisaatje

12-09-2007, 22:34


Ze heeft heele mooie make-up en ook hele leuke jurken.
Maar ik heb haar helaas nooit meegemaakt dus ik weet niet of ze haar afspraken nakomt en hoe ze verder is. Alleen de website ken ik.

Vee succes meid met alles!

12-09-2007, 22:36
ik ken haar persoonlijk en heb haar gezien bij een vriendin van mij\
ze is een schat en echt profecioneel
je krijgt waar voor je geld
ook na het feest zal ze nog contact met je zoeken en vragen hoe je het vondt en fotos bekijken
nee ze is echt top en niet duur

12-09-2007, 22:40

Citaat door dariffa:
Ze heeft heele mooie make-up en ook hele leuke jurken.
Maar ik heb haar helaas nooit meegemaakt dus ik weet niet of ze haar afspraken nakomt en hoe ze verder is. Alleen de website ken ik.

Vee succes meid met alles!


Is niet voor mezelf hoor..ben al getrouwd
Maar bedankt voor je reactie! Ik hoop dat er ook iemand is die haar echt heeft meegemaakt..

12-09-2007, 22:43



Citaat door xxxboy&:
ik ken haar persoonlijk en heb haar gezien bij een vriendin van mij\
ze is een schat en echt profecioneel
je krijgt waar voor je geld
ook na het feest zal ze nog contact met je zoeken en vragen hoe je het vondt en fotos bekijken
nee ze is echt top en niet duur


Ok bedankt voor de info! Ze komt namelijk uit Drunen en wij moeten uit Amsterdam komen dus ik wilde eerst ff info voordat we die weg gaan afleggen voor nix...

12-09-2007, 22:57
ik ben ook wel geintereseerd in haar...

13-09-2007, 22:35
Als je de lelijkste bruid wil worden, en een slechte bruiloft wil, door slechte afspraken dan neem je:

ZIANA FARIDA

13-09-2007, 22:59

Citaat door Anisaatje:
Ok bedankt voor de info! Ze komt namelijk uit Drunen en wij moeten uit Amsterdam komen dus ik wilde eerst ff info voordat we die weg gaan afleggen voor nix...



ziana farida is een aardige vrouw komt haar afspraken na e.d. alleen je moet van haar jurken houden die vindt ik wel erg modern ik hou meer van traditioneel.

14-09-2007, 10:34

Citaat door nouhaylaaa:
ziana farida is een aardige vrouw komt haar afspraken na e.d. alleen je moet van haar jurken houden die vindt ik wel erg modern ik hou meer van traditioneel.



als je goed op haar site kijkt heeft ze ook cheda nou als dat niet traditioneel is
mijn favorite jurk

14-09-2007, 15:57

Citaat door haloel:
Als je de lelijkste bruid wil worden, en een slechte bruiloft wil, door slechte afspraken dan neem je:

ZIANA FARIDA


Waarom zeg je dat? Heb je negatieve ervaringen met haar? Via pm krijg ik namelijk ook veel positieve reacties...

14-09-2007, 16:00
Ik vind haar werkelijk prachtig werk leveren! Hoop haar ook te kunnen nemen, aangezien mijn bruiloft in marokko wordt gehouden inchallah

14-09-2007, 21:28
Ik heb haar ook gehad, in 1 woord TOP.............

Ze was geruimschoots op tijd, en alles volgens de afspraak, en vooral niet onbelangrijk ze is gezellig in omgang...

Ze is echt de moeite waard!!

14-09-2007, 21:30


ik heb haar ook, het voelde gelijk goed aan............

ik ga zelf pas in mei trouwen, dus heb nog geen keuze gemaakt wat betreft jurken..

14-09-2007, 21:37

Citaat door marinasmir:
ik heb haar ook, het voelde gelijk goed aan............

ik ga zelf pas in mei trouwen, dus heb nog geen keuze gemaakt wat betreft jurken..
Weet je toevallig of ze ook in Marokko zal werken volgende zomer? Hoop gauw van je te horen meid

14-09-2007, 21:43
hé meid,

toen ik daar was belde er een meisje voor begin augustes, voor in marokko..

Dus ze werkt volgens mij ook in marokko,

Pagina's : [1] 2