Bekijk volle/desktop versie : eerste ramadan met je man?



Pagina's : [1] 2 3

12-09-2007, 21:52
wie o wie? en hoe voelt het om zonder je ouders/broertjes/zusjes te vasten voor het eerst?

12-09-2007, 21:55


lijkt me saai..
ik zal het geslurp van mijn vader missen!

12-09-2007, 21:58
Heerlijk toch...eindelijk fatsoenlijk eten zonder geklooi,gezeik en geslurp rond de tafel......geen zusje die de laatste stukje pizza voor je neus "jat" en een broertje die constant boeren laat....

12-09-2007, 22:03
whahah, ja het gene wat ik haat dat gesmak van een banaan, als mijn vader die eet,oeeeeeeeeeeeeeeeef

12-09-2007, 22:17


Nou ik ga die drukte aan tafel wel missen.

12-09-2007, 22:29

Citaat door Kwebbel_24:
Nou ik ga die drukte aan tafel wel missen.


echt wel! Die heerlijke drukte... ik ga dit zekers ook missen.. maar ik verheug me ook op deze ramadan, heel speciaal, de eerste keer met me mannetje

ach ja, ik zal ook vaak bij mams lang gaan deze ramadan, beleef ik het toch weer zoals vanouds

12-09-2007, 22:30

Citaat door BeWithYou:
lijkt me saai..
ik zal het geslurp van mijn vader missen!



12-09-2007, 22:42
Spannend ZaraAya!!

Ik zou echt veel bij mijn ouders, zussen, broers en schoonfamilie gaan eten! daar is de ramadan ook voor vind ik.. alleen met z'n tweetjes is saai en te rustig!

12-09-2007, 22:43

Citaat door Vrouwtje_van:
Heerlijk toch...eindelijk fatsoenlijk eten zonder geklooi,gezeik en geslurp rond de tafel......geen zusje die de laatste stukje pizza voor je neus "jat" en een broertje die constant boeren laat....


Geloof me! Dat kan ik wel missen hoor! Je hele eetlust bederft....

12-09-2007, 23:15

Citaat door ZaraAya:
echt wel! Die heerlijke drukte... ik ga dit zekers ook missen.. maar ik verheug me ook op deze ramadan, heel speciaal, de eerste keer met me mannetje

ach ja, ik zal ook vaak bij mams lang gaan deze ramadan, beleef ik het toch weer zoals vanouds



voor mij ook mijn eerste

toch ga ik het missen zeer zeker wel.. maar dat neeemt niet af dat we het met zijn 2en gezellig gaan maken..

ik ga gewoon in het weekend naar mijn ouders.. zijn ouders wonen hier in de buurt. kunnen we zo vaak heen als we willen.

13-09-2007, 13:12
voor mij ook mijn eerste ramadan met mijn man,

13-09-2007, 13:35
Me too, eerste ramadan met mijn man. Is toch wel anders dan met een hele familie maar word vast gezellig

13-09-2007, 16:53


ik vast alleen hier thuis me ouders zijn
pas gescheiden...

ik woon hier met me nederlandse mamma en me verkaasde broer..

dus sta er echt alleen voor elke keer weer
vind het best erg en moeilijk maar ja ghair inshallah
wat moet dat moet...xje

14-09-2007, 22:30

Citaat door brunettje:
ik vast alleen hier thuis me ouders zijn
pas gescheiden...

ik woon hier met me nederlandse mamma en me verkaasde broer..

dus sta er echt alleen voor elke keer weer
vind het best erg en moeilijk maar ja ghair inshallah
wat moet dat moet...xje


Wat goed van je meid! Het is indd een lastige situatie.. Moge allah je sterker maken en dubbel belonen!

14-09-2007, 23:26
Dames die getrouwd zijn en hun eerste ervaring met hun mannetje hebben opgedaan tijdens de ramadaan hoe was dat....

Pagina's : [1] 2 3