Bekijk volle/desktop versie : gratis voetbal kijken!!!!



Pagina's : [1] 2 3

12-09-2007, 21:23
wil je barca of real kijken maar kan dat niet dan heb ik de oplossing voor je
http://www.downloadstad.nl/download/Sopcast.html. sopcast is een programma waarmee je kanalen kan kijken en voetbal kanalen!!!.
en via deze site http://www.myp2p.eu/ kan je weten op welke kanalen de wedstrijd komt.

als je vragen hebt dan stel je die gwn

12-09-2007, 21:46


Moet je per sé zoals op de onderste site staat, 30 minuten voordat de wedstrijd begint streamen? Kan het niet midden in de wedstrijd?
Nog bedankt ervoor, ik ga nu sopcast downloaden en kijken of het lukt.

12-09-2007, 21:54
wow keigaaf man, hahahahah

je hoeft niet 30min voor de wedstrijd in te schakelen. is natuurlijk beter voor de kwaliteit. ik log zo vaak tijdens de wedstrijd erin..het is allemaal afhankelijk van de aantal kijkers.

ik zit nu rusland vs engeland daar te kijken..perfecte kwaliteit 100%

12-09-2007, 21:57
Ah zoo. Damnn die sopcast is traag met downloaden.

12-09-2007, 21:58


ligt meer aan jouw pc denk ik

12-09-2007, 22:02
dankje ik kan nooit voetbalwedstijden zien maar bedankt man

12-09-2007, 22:07

Citaat door Jeblie:
ligt meer aan jouw pc denk ik



Ja man, ouwe lappie nog met 512mb, maar internet verbinding is redelijk dus.

Maarre ff offtopic: weet jij waar ik Windows XP Home Edition kan downloaden?

12-09-2007, 22:13
nee dat weet ik niet.

kan je in problemen mee komen als je updates nodig hebt.

12-09-2007, 22:43
Wat is dat man, k heb een nieuwe account gemaakt en als ik inog op die sopcast dan gaat ie laden want onderin stat zoeken naar update en dan even later haakt ie? Zo'n ''KLEIN'' proggie heeft toch geen systeemeisen?

12-09-2007, 22:46

Citaat door AlHoceima_Boy:
Moet je per sé zoals op de onderste site staat, 30 minuten voordat de wedstrijd begint streamen? Kan het niet midden in de wedstrijd?
Nog bedankt ervoor, ik ga nu sopcast downloaden en kijken of het lukt.


je kan kijken wnnr je wilt

12-09-2007, 22:48

Citaat door AlHoceima_Boy:
Wat is dat man, k heb een nieuwe account gemaakt en als ik inog op die sopcast dan gaat ie laden want onderin stat zoeken naar update en dan even later haakt ie? Zo'n ''KLEIN'' proggie heeft toch geen systeemeisen?


je moet geen account aanmaken!

je downlaod die programma. klik op Logo om te openen.
en ''Login als Anoniem'' geen account aanmaken en shit!

12-09-2007, 22:48

Citaat door AlHoceima_Boy:
Wat is dat man, k heb een nieuwe account gemaakt en als ik inog op die sopcast dan gaat ie laden want onderin stat zoeken naar update en dan even later haakt ie? Zo'n ''KLEIN'' proggie heeft toch geen systeemeisen?


nee hij kan volgens mij op elke computer ik kijk elke week arsenal wedstrijd en milan wedstrijd met me vriend en je hoeft geen account tye maken je kan of gwn gelijk inloggen drukken

12-09-2007, 22:51



Citaat door mocro322:
nee hij kan volgens mij op elke computer ik kijk elke week arsenal wedstrijd en milan wedstrijd met me vriend en je hoeft geen account tye maken je kan of gwn gelijk inloggen drukken



Ok, even proberen. Moet je verder nog iets uitzetten ofzo, programma ofzoiets dergelijks?

12-09-2007, 22:54

Citaat door AlHoceima_Boy:
Ok, even proberen. Moet je verder nog iets uitzetten ofzo, programma ofzoiets dergelijks?



check dit...




niks registeren..niks aan of uitzetten..
je start het programma op.. LOGIN ALS ANONIEM. (check vinkje)

12-09-2007, 22:54

Citaat door AlHoceima_Boy:
Ok, even proberen. Moet je verder nog iets uitzetten ofzo, programma ofzoiets dergelijks?



nope

Pagina's : [1] 2 3