Bekijk volle/desktop versie : Lezeres gezocht voor een vrouwen-iftar



12-09-2007, 15:10
Salam Ahlaikoem Dames en Heren,

Op 3 oktober hebben wij op de VU in Amsterdam een iftar voor alleen dames op het programma staan. Hiervoor zoeken wij een dame die een lezing wil geven. Uiteraard dient zij de soenna na te leven en met betrouwbare verwijzingen te komen etc. Daarnaast dient zij ervaring te hebben met geven van lezingen in moskeeen of andere religieuze instellingen. Wie of wie kan ons helpen???? Pm ons aub de gegevens.

Djazzaka Allahoe Ghayran!

12-09-2007, 15:32


In het arabisch of nederlands?

12-09-2007, 15:34

Citaat door maroc_reddy:
In het arabisch of nederlands?


Het zijn voornamelijk Marokkaanse meiden...maar beiden zou perfect zijn...ken je iemand? Djazzaka Allahoe Ghayran

12-09-2007, 15:37

Citaat door yasmina_noor:
Het zijn voornamelijk Marokkaanse meiden...maar beiden zou perfect zijn...ken je iemand? Djazzaka Allahoe Ghayran



Ik zal kijken of ik iemand bereid krijg. Misschien kunnen jullie deze zuster het aantrekkelijk maken, bijvoorbeeld door een reisvergoeding. Ze is namelijk ook erg druk. En vooral als het Ramadan is.

Wa iyaak, djazaka Allahoe ghairen.

12-09-2007, 15:40



Citaat door maroc_reddy:
Ik zal kijken of ik iemand bereid krijg. Misschien kunnen jullie deze zuster het aantrekkelijk maken, bijvoorbeeld door een reisvergoeding. Ze is namelijk ook erg druk. En vooral als het Ramadan is.

Wa iyaak, djazaka Allahoe ghairen.


Natuurlijk is dat bespreekbaar . Waar komt ze vandaan en kan je wat meer info over haar pm-en?

12-09-2007, 17:16

Citaat door yasmina_noor:
Salam Ahlaikoem Dames en Heren,

Op 3 oktober hebben wij op de VU in Amsterdam een iftar voor alleen dames op het programma staan. Hiervoor zoeken wij een dame die een lezing wil geven. Uiteraard dient zij de soenna na te leven en met betrouwbare verwijzingen te komen etc. Daarnaast dient zij ervaring te hebben met geven van lezingen in moskeeen of andere religieuze instellingen. Wie of wie kan ons helpen???? Pm ons aub de gegevens.

Djazzaka Allahoe Ghayran!



Ik ken ook een zuster insahallah ik zal overleggen dan hoor je van me

15-09-2007, 16:49
Zijn er ook nog lezeressen in de omgeving van Amsterdam????

15-09-2007, 16:53

Citaat door Tawheed_lover:
IK WIL !! alleen amsterdam zo ver : (


Waar woon je dan? We willen best je reiskosten betalen....

15-09-2007, 16:55
Ik zou het zooo graag willen, maar heb jammer genoeg niet genoeg kennis en al heb nog nooit eerder een lezing gegeven...
Masha Allah prachtig als je daar staat en met betrouwbare bronnen anderen meer kennis kan bijbrengen!


Succes!

15-09-2007, 16:59

Citaat door Mievrouw_Batata:
Ik zou het zooo graag willen, maar heb jammer genoeg niet genoeg kennis en al heb nog nooit eerder een lezing gegeven...
Masha Allah prachtig als je daar staat en met betrouwbare bronnen anderen meer kennis kan bijbrengen!


Succes!


Soukran Je kent ook toevallig niet iemand die het wel kan?

15-09-2007, 17:06

Citaat door yasmina_noor:
Soukran Je kent ook toevallig niet iemand die het wel kan?



Nee, jammer genoeg niet

Ik ken wel mensen die praktiserend zijn, maar niet praktiserend genoeg om daar te staan.

Succes

15-09-2007, 17:11

Citaat door Mievrouw_Batata:
Nee, jammer genoeg niet

Ik ken wel mensen die praktiserend zijn, maar niet praktiserend genoeg om daar te staan.

Succes


jammer...