Bekijk volle/desktop versie : Waarom is het bij marokkanen....



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

12-09-2007, 14:09
de normaalste zaak van de wereld om in Marokko een huishoudster te hebben maar in NL een soort van ''schande''


Als je in maroc een huishoudster hebt ben je stoer en als je in NL een huishoudster hebt dan ben je lui en kan je niks

12-09-2007, 14:10


En nee, ik heb geen huishoudster, I wish !

12-09-2007, 14:12

Citaat door insaan_3aadi:
de normaalste zaak van de wereld om in Marokko een huishoudster te hebben maar in NL een soort van ''schande''


Als je in maroc een huishoudster hebt ben je stoer en als je in NL een huishoudster hebt dan ben je lui en kan je niks



ooh ik zou het geen schande vinden hoor

12-09-2007, 14:14
Nee maar stel je wilt een huishoudster en je verteld het aan je omgeving. Dan zie je écht dit ==>

12-09-2007, 14:14


Ik wist niet dat het hier als een schande werd beschouwd.

12-09-2007, 14:14
wij hebben niet hier en niet daar een huishoudster.........

Doenja hoe kom je bij die bewering?
Dus de NL met een huishoudster zitten allemaal in de drugswereld

12-09-2007, 14:15

Citaat door insaan_3aadi:
de normaalste zaak van de wereld om in Marokko een huishoudster te hebben maar in NL een soort van ''schande''


Als je in maroc een huishoudster hebt ben je stoer en als je in NL een huishoudster hebt dan ben je lui en kan je niks


In marokko zijn de huizen veel groter en dat vereist veel meer tijd en energie... Ik denk dat je een drie-kamerwoning, zoals hier in NL wel met je partner kan doen zonder extra hulp...

12-09-2007, 14:15

Citaat door doenja_18:
omdat als je hier een huishoudster zou hebben je dat betaald van drugsgeld... ?!



Ze bedoelt niet permanent in huis maar dat ze 2x in de week langs komt voor bv 50euro.

Ik zou t later wel doen je werkt hebt t druk.

12-09-2007, 14:15

Citaat door insaan_3aadi:
Nee maar stel je wilt een huishoudster en je verteld het aan je omgeving. Dan zie je écht dit ==>


Om eerlijk te zijn ik denk dat als een fulltime huisvrouw mij dat zou zeggen, dan zou ik even schrikken.

12-09-2007, 14:15
als je het kan betalen waarom niet? het is maar 10 euro per uur dus zoveel kost t niet.

mijn schoonzus heeft er ook 1 die komt 1 keer in de week het hele huis dweilen was vouwen strijken en weet ik veel wat nog meer ,

.

is zeker handig als je beiden of full time werkt

of als je ziek bent , of als je gewoon wat hulp erbij kan gebruiken ivm kids enzv

12-09-2007, 14:16

Citaat door wardaroosje:
wij hebben niet hier en niet daar een huishoudster.........

Doenja hoe kom je bij die bewering?
Dus de NL met een huishoudster zitten allemaal in de drugswereld


Zie topic ''vinden jullie het niet eng...?'' en lees de laatste twee pagina's... Haar reactie zal duidelijk worden...

12-09-2007, 14:17

Citaat door insaan_3aadi:
Nee maar stel je wilt een huishoudster en je verteld het aan je omgeving. Dan zie je écht dit ==>

ja echt h?
mn schoonmoeder kon t niet geloven toen ze erachter kwam dat haar zoon een huishulpje had


terwijl ze er zelf 1 hebben in marokko

12-09-2007, 14:18


ik zou t zowel hier als in marokko nooit doen en niet omdat t een schande is maar puur omdat ik gesteld ben op mijn privacy. Hou er niet van als mensen aan me spullen zitten,.

12-09-2007, 14:19
omdat ze het zich kunnen veroorloven in Marokko en hier is het te duur
ze3ma.

Vaak is het ook zo dat die gedama's zich opdringen aan je in ruil voor heel weinig geld (msaken) om zo toch rond te komen. Of een familielid stuurt zijn dochter om te helpen, want hij heeft nog 4 anderen thuis, dus kan haar best een maand of langer missen. scheelt weer een mond die niet mee eet en het levert nog wat op ook.

12-09-2007, 14:20

Citaat door Lella_Nigella:
Om eerlijk te zijn ik denk dat als een fulltime huisvrouw mij dat zou zeggen, dan zou ik even schrikken.


Nee de vrouwen in maroc hebben een carriere hele dag op rondparaderen in huis met hun nieuwste kaftans voor manlief en hulpje afkatten

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8