Bekijk volle/desktop versie : Nederlandse meisjes



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

12-09-2007, 13:02

Citaat door Hades:
Ik ga vrijwel alleen maar met Nederlandse meisjes, ik weet dat er meer Marokkanen zijn die hetzelfde doen.

Weet van mezelf dat ik later nooit met een (ongelovig) Nederlands meisje wil trouwen maar gewoon een Marokkaanse.

Maar heb nu al 'n tijdje iets met een Nederlands meisje en ik begin echt een schuldgevoel te kregen jegens haar.

Krijgen jullie ook zo'n schuldgevoel? Hoe ga je ermee om?



Oh, meisjes.. jullie reacties zijn voorspelbaar, dus reageer niet aub. En laat preken achterwege.
.

12-09-2007, 13:03



Citaat door Hades:
Ik ga vrijwel alleen maar met Nederlandse meisjes, ik weet dat er meer Marokkanen zijn die hetzelfde doen.

Weet van mezelf dat ik later nooit met een (ongelovig) Nederlands meisje wil trouwen maar gewoon een Marokkaanse.

Maar heb nu al 'n tijdje iets met een Nederlands meisje en ik begin echt een schuldgevoel te kregen jegens haar.

Krijgen jullie ook zo'n schuldgevoel? Hoe ga je ermee om?



Oh, meisjes.. jullie reacties zijn voorspelbaar, dus reageer niet aub. En laat preken achterwege.


Ik weet niet wat ik ervan moet zeggen.. ik vind dat je gewoon moet doen waar je zin in hebt. Ik val echt niet op Nederlandse jongens, magoed.. ieder zijn eigen voorkeur&smaak..

12-09-2007, 13:04

Citaat door Hades:
Ik ga vrijwel alleen maar met Nederlandse meisjes, ik weet dat er meer Marokkanen zijn die hetzelfde doen.

Weet van mezelf dat ik later nooit met een (ongelovig) Nederlands meisje wil trouwen maar gewoon een Marokkaanse.

Maar heb nu al 'n tijdje iets met een Nederlands meisje en ik begin echt een schuldgevoel te kregen jegens haar.

Krijgen jullie ook zo'n schuldgevoel? Hoe ga je ermee om?



Oh, meisjes.. jullie reacties zijn voorspelbaar, dus reageer niet aub. En laat preken achterwege.


hoezo schuldgevoel?


ik vind wel als jongens nederlandse (of andere afkomsten) pakken en dan sex mee hebben maar als hun gaan trouwen willen ze een maagd dan vind ik hun erg laf.. als jij met nederlandse meisjes omgaat moet jij zelf weten toch maar je moet er geen misbruik van maken

12-09-2007, 13:07

Citaat door Nadiine_:
hoezo schuldgevoel?


ik vind wel als jongens nederlandse (of andere afkomsten) pakken en dan sex mee hebben maar als hun gaan trouwen willen ze een maagd dan vind ik hun erg laf.. als jij met nederlandse meisjes omgaat moet jij zelf weten toch maar je moet er geen misbruik van maken


Jij hebt gesproken! ;-).
Ik ken heel veel jongens die dat doen & vind het heel lullig.. dat ze eerst met een Nederlandse in bed duiken en later een maagd meisje willen.. op de een of andere manier vind ik dat ze veelste oneerlijk zijn. Magoed, hoop dat jij niet zoo bent hee.

12-09-2007, 13:08



Citaat door Nadiine_:
hoezo schuldgevoel?


ik vind wel als jongens nederlandse (of andere afkomsten) pakken en dan sex mee hebben maar als hun gaan trouwen willen ze een maagd dan vind ik hun erg laf.. als jij met nederlandse meisjes omgaat moet jij zelf weten toch maar je moet er geen misbruik van maken



waarom ben je laf als je alsnog een maagd meisje kan regelen.

12-09-2007, 13:08

Citaat door Hades:
Ja, misschien had ik erbij moeten vertellen dat hun niet weten dat ik later met een Arabische wil trouwen.

En ja, wil later wel met een maagd trouwen..



als jij sex hebt met andere meisjes VERDIEN jij geen maagd..

makkelijk zat..dan moet je ook zelf geen sex hebben met meisjes maar wachten op jou vrouw

12-09-2007, 13:09

Citaat door django_de:
waarom ben je laf als je alsnog een maagd meisje kan regelen.


Omdat je zelf wel met meisjes naar bed bent geweest maar je toekomstige vrouw mag dat niet zijn.. en als er een meisje niet meer maagd is hoef je dr meteen niet, omdat ze sex heeft gehad. Terwijl je het zelf ook hebt gehad. Is logisch, toch?

12-09-2007, 13:09

Citaat door django_de:
waarom ben je laf als je alsnog een maagd meisje kan regelen.



waarom zou een man(die zelf met meisjes sex heeft en niet w8 tot huwelijk) een maagdelijk meisje verdienen?

die man is geen haar beter

12-09-2007, 13:10
Kogel-door-mijn-kop-topic.

12-09-2007, 13:12
zulke typetjuhs lach ik uit man aub zeg je krijgt uiteindelijk allemaal wat je verdient en wat je in je leven heb gedaan toch terug zulke soort jongens die dat doen vind ik zo DOM weet niet waar hun hersens zijn gebleven je hebt een schuldgevoel voor dat meisje wat logische is want waar je mee bezig bent is gewoon niet normaal maar de grote vraag is waar is je schuldgevoel voor ALLAH swt ( wil niet oordelen maar dan is de vraag ook nog of je wel moslim bent want weinig blijkt uit wat je doet en zegt) allah ou a3lem

12-09-2007, 13:12

Citaat door Hades:
Ik ga vrijwel alleen maar met Nederlandse meisjes, ik weet dat er meer Marokkanen zijn die hetzelfde doen.

Weet van mezelf dat ik later nooit met een (ongelovig) Nederlands meisje wil trouwen maar gewoon een Marokkaanse.

Maar heb nu al 'n tijdje iets met een Nederlands meisje en ik begin echt een schuldgevoel te kregen jegens haar.

Krijgen jullie ook zo'n schuldgevoel? Hoe ga je ermee om?



Oh, meisjes.. jullie reacties zijn voorspelbaar, dus reageer niet aub. En laat preken achterwege.


Dit is geen preek, want ben niet gerechtigd om jou een preek te geven.
Wellicht dat je het dan vanuit een hele andere positie gaat bekijken:
De enige tegenover jij je schuldig moet voelen is Allah swt of iemand die jij onrecht aandoet.
Je voelt je schuldig omdat het bij ons marokkanen een schande is als een meisje al versleten is en dan weinig kans meer maakt op de huwelijksmarkt, hetgeen dan zeker deels aan jou te wijten is.
Voor een Nederlandse geldt dit niet...bij hun geldt: hoe meer ervaring en one-night stands hoe beter

12-09-2007, 13:12

Citaat door Hades:
Te verleidelijk al die mooie meisjes. Je kan niet verwachten om in deze samenleving tot je 25e maagd te blijven, als jongen.

En ik zorg er heus wel voor dat mijn toekomstige vrouw niet weet van mijn verleden.

Geen enkele jongens in dezelfde situatie?



dat je voor je vrouw dingen achter gaat houden is al erg


je moet je verleidingen in de hand kunnen houden maar mannen lopen alleen hun pik achterna

en als een meisje ontmaagd is..is ze gelijk een xxxx zeker

12-09-2007, 13:12



Citaat door _Columniste_2:
Kogel-door-mijn-kop-topic.



Indeed

12-09-2007, 13:12

Citaat door Hades:
Te verleidelijk al die mooie meisjes. Je kan niet verwachten om in deze samenleving tot je 25e maagd te blijven, als jongen.

En ik zorg er heus wel voor dat mijn toekomstige vrouw niet weet van mijn verleden.

Geen enkele jongens in dezelfde situatie?


Aha, dus je bent van plan haar voor te liegen.
Echt zo lullig, sorry hoor maar wat ben je voor man..
En als je niet kan wachten om maagd te blijven moet je ook maar niet verwachten dat je toekomstige vrouw dat wel is ;-)

12-09-2007, 13:15
Ik zou nooit met een nl meisje een relatie kunnen aangaan of van een andere afkomst.
Marokaanse en niet ANDERS

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18