Bekijk volle/desktop versie : Een oppas nodig?????



Pagina's : [1] 2 3

12-09-2007, 11:16
hoi meiden,

ik heb net mijn opleiding spw achter de rug..ik heb met veel verschillende kinderen te maken gehad.. ik ben momenteel werkzoekende alleen nog nix gevonden..ik heb er over nagedacht om gewoon vanuit thuis te werken dat lijkt me ook beter...

dus vandaar mijn aanbod...als iemand een oppas nodig heeft IK BEN ER!!!
aangezien er nu op bruiloften geen kinderen meegenomen mogen worden is het heel handig om een oppas te hebben..

ik ben helemaal gek op kinderen dus bij mij zitten ze in goede handen


nou ik hoot het dan wel van jullie

12-09-2007, 11:23


salam waar kom je vandaan?

12-09-2007, 11:26

Citaat door Mevrouwtje_88:
Beter zoek je gewoon een baan, want een oppas verdient niet echt veel. Waarom ga je niet bij een kinderopvang solliciteren. Mensen betalen zoiezo geen hoge bedragen voor een oppas, anders werken ze zelf voor niks.



ja ik weet het ik ben nu ook op zoek maar ik wil me nu wel bezig houden ik ben ook een getrouwde vrouw fulltime wil ik ook weer niet werken en als ik thuis oppas kan je het gewoon combineren met alles je kunt leuke dingen doen met de kinderen enzo snapje

12-09-2007, 11:28

Citaat door noorjenna:
salam waar kom je vandaan?


ik woon in gorinchem (zuid-holland)

12-09-2007, 11:29



Citaat door Tamzatje:
ja ik weet het ik ben nu ook op zoek maar ik wil me nu wel bezig houden ik ben ook een getrouwde vrouw fulltime wil ik ook weer niet werken en als ik thuis oppas kan je het gewoon combineren met alles je kunt leuke dingen doen met de kinderen enzo snapje


je kunt ze gewoon ook veel aandacht geven en als ze even een dutje doen of ze zijn rustig aan het spelen kan ik even digentjes doen snapje wat ik bedoel

12-09-2007, 11:30

Citaat door Mevrouwtje_88:
Ik begrijp het, dan is het gewoon van kwestie van veel contacten leggen, dus alles via via.


ja daarom dacht ik bij mezelf ik ga het via dit proberen want er zijn veel mensen die oppas nodig hebben als ze een bruiloft hebben

12-09-2007, 11:32

Citaat door Tamzatje:


ik woon in gorinchem (zuid-holland)


salam alaikom
jammer is te ver

12-09-2007, 11:33

Citaat door noorjenna:
salam alaikom
jammer is te ver


waar kom jij vandaan dan?

12-09-2007, 11:54
Dus jij gaat thuis je eigen creche starten hihi leuk

12-09-2007, 12:00

Citaat door ik_post:
Dus jij gaat thuis je eigen creche starten hihi leuk



waarom niet hartstikke leuk hoor...ben stapel op kinderen dusja vind het zo leuk om met ze te spelen ik geniet er gewoon van

12-09-2007, 12:03
Ik vind het zeer gevaarlijk. kindjes van anderen bijhouden is een zeer grote verantwoordelijkheid. Je bent verantwoordelijk voor die kinderen en niet verzekerd. Stel u voor dat er iets overkomt allah ouhlam wat dan??? Als je de kinderen naar een erkende oppas brengt ben je hier in Belgie verzekerd.
Ik wens u alvast veel succes, maar die van mij gaat naar een erkende kinderopvang.

12-09-2007, 12:05
jou mening

12-09-2007, 12:15



Citaat door missmoslima26:
Ik vind het zeer gevaarlijk. kindjes van anderen bijhouden is een zeer grote verantwoordelijkheid. Je bent verantwoordelijk voor die kinderen en niet verzekerd. Stel u voor dat er iets overkomt allah ouhlam wat dan??? Als je de kinderen naar een erkende oppas brengt ben je hier in Belgie verzekerd.
Ik wens u alvast veel succes, maar die van mij gaat naar een erkende kinderopvang.
wat een onzin alsof verzekering hallal is alles is mehktab dat hoef niet tebetekenen dat zijd an niet haar werk goed doet meid ik wens je heel veel suc6 en insha allah zul je snel reactie,s krijgen gair insha allah groetjes

12-09-2007, 12:16

Citaat door nadia2_0_0_6:
wat een onzin alsof verzekering hallal is alles is mehktab dat hoef niet tebetekenen dat zijd an niet haar werk goed doet meid ik wens je heel veel suc6 en insha allah zul je snel reactie,s krijgen gair insha allah groetjes



dankjewel schat

jij denkt tenminste na!

12-09-2007, 12:21

Citaat door nadia2_0_0_6:
wat een onzin alsof verzekering hallal is alles is mehktab dat hoef niet tebetekenen dat zijd an niet haar werk goed doet meid ik wens je heel veel suc6 en insha allah zul je snel reactie,s krijgen gair insha allah groetjes



als je iemand kent die een oppas nodig heeft op feesten of wat dan ook geef het door als je wilt

alvast bedankt

Pagina's : [1] 2 3