Bekijk volle/desktop versie : Studie Studie beginnen in februari



11-09-2007, 23:28
Wat heeft dat voor gevolgen?


Ik kom van de havo, maar ben dit jaar niet geslaagd..Ik heb ervoor gekozen om gewoon MBO te doen..Maaaar ik was te laat met inschrijven, nu wil ik beginnen in februari

Dus mijn vraag, wat heeft dat voor gevolgen? Extra veel lessen?

11-09-2007, 23:43



Citaat door HinD__:
Wat heeft dat voor gevolgen?


Ik kom van de havo, maar ben dit jaar niet geslaagd..Ik heb ervoor gekozen om gewoon MBO te doen..Maaaar ik was te laat met inschrijven, nu wil ik beginnen in februari

Dus mijn vraag, wat heeft dat voor gevolgen? Extra veel lessen?


Zijn er opleidingen die in februari beginnen? Zonde dat je niet nogmaals je Havo probeert te halen...

Als de opleiding in februari begint dan loopt dat door tot het volgende jaar februari. Dus: februari 2008 - februari 2009 = 1 schooljaar, etc. Snap je? En anders moet je dat even goed informeren op je school.

11-09-2007, 23:53
vervelend het zou zelfs kunnen dat je in julie en augustus gewoon les hebt..als iedereen vakantie heeft. waarom gign je geen das doen ofso..beter je havo hale tog....

12-09-2007, 22:11
Ik zal wel gewoon op school informatie opvragen... Ja is zonde maar ja, ik dacht gewoon om mbo te doen zodat ik ervaring opdoe en dan pas hbo..Zal me wel wat jaren kosten, maar ik heb het ervoor over..Ben nog jong

12-09-2007, 22:24


je kan liever nog een jaartje overdoen, dan 3 jaar verspillen voor niets..

maja, een adviesje