Bekijk volle/desktop versie : hollandse meid



Pagina's : [1] 2 3

11-09-2007, 22:02
hoi hoi,
Mag ik even mijn verhaal kwijt:
Ook nederlanders kunnen een identiteitscricis hebben....zoals ik..
Ik voel me verdrietig..ik mis de marokkaanse gemeenschap, het marokkaanse eten, het marokkaanse leven de gewoontes.Ik ben een hollandse vrouw getrouwd met een nederlander en een dochter.Ik woon nu in een mooi koophuis in een hele nette hollandse buurt..ooit heb ik een 10 jarige relatie!! gehad met een marokkaan, ik was toen erg jong en heb veel geleerd over de islam en het marokkaanse leven.Deze vriend heeft me het leven toen heel moeilijk gemaakt, hij behandelde me slecht ,onze families accepteerden onze relatie niet.Uiteindelijk heb ik de relatie beeindigd, daarmee ook mijn relaties met mijn moslimvriendinnen omdat alles teveel pijn deed.Alles werd nederlands, alhoewel iedereen altijd vond dat ik zo buitenlands was.nu zit ik op buikdansles met zus en dochter en alles komt boven.....het positieve dus.
Wat mis ik het marokkaanse eten, het ongecompliceerde.

Meiden, jullie komen uit een fantastische cultuur, ik benijdt jullie.!!veel liefs

11-09-2007, 22:07


Doe mij maar lekkere stammppot!! Die coescoes is me echt naar het hoofd gestegen..



(voel je je al wat beter?)

11-09-2007, 22:08
Hey meid,

Je bent altijd welkom om het cultuur binnen te stappen om weer van de marokkaanse keuken, sfeer te proeven...

Mvg,

Meknesia

11-09-2007, 22:09

Citaat door madonnalover:
hoi hoi,
Mag ik even mijn verhaal kwijt:
Ook nederlanders kunnen een identiteitscricis hebben....zoals ik..
Ik voel me verdrietig..ik mis de marokkaanse gemeenschap, het marokkaanse eten, het marokkaanse leven de gewoontes.Ik ben een hollandse vrouw getrouwd met een nederlander en een dochter.Ik woon nu in een mooi koophuis in een hele nette hollandse buurt..ooit heb ik een 10 jarige relatie!! gehad met een marokkaan, ik was toen erg jong en heb veel geleerd over de islam en het marokkaanse leven.Deze vriend heeft me het leven toen heel moeilijk gemaakt, hij behandelde me slecht ,onze families accepteerden onze relatie niet.Uiteindelijk heb ik de relatie beeindigd, daarmee ook mijn relaties met mijn moslimvriendinnen omdat alles teveel pijn deed.Alles werd nederlands, alhoewel iedereen altijd vond dat ik zo buitenlands was.nu zit ik op buikdansles met zus en dochter en alles komt boven.....het positieve dus.
Wat mis ik het marokkaanse eten, het ongecompliceerde.

Meiden, jullie komen uit een fantastische cultuur, ik benijdt jullie.!!veel liefs



aah wel lief van je dat je dat tegen ze zegt
ik hoop dat alles heel goed met je komt okal ben ik niet marokkaans ik vind het egt kei lief van je dat je dit zegt tegen hun

11-09-2007, 22:13


Wat is er dan nu zo gecompliceerd? ( je schrijft dat je het 'ongecompliceerde' zo mist. )

11-09-2007, 22:15
Ik bewonder je.

11-09-2007, 22:15
Hoi hoi,
bedankt voor jullie reakties!!doet me erg goed.hoe oud ik ook word, ik zal nooit varkensvlees eten en bepaalde dingen blijven altijd hangen en echt waar ,de arabische cultuur is er een om trots op te zijn, ik heb althans nog geen mooiere cultuur ontdekt.liefs

11-09-2007, 22:16
Hoe oud ben je, als ik vragen mag?

11-09-2007, 22:16

Citaat door iliass18:
Ik bewonder je.



.woow eej die citaat in je OT is mooi joh

11-09-2007, 22:18

Citaat door Monaya:
.woow eej die citaat in je OT is mooi joh


Mede namens Einstein, spreek ik mijn dank voor je uit.

11-09-2007, 22:22
hoi hoi,ik ben 38, ik ben waarschijnlijk in het verkeerde land geboren..kvoel me helemaal niet nederlands

11-09-2007, 22:24

Citaat door iliass18:
Mede namens Einstein, spreek ik mijn dank voor je uit.


your welcome

11-09-2007, 22:26



Citaat door madonnalover:
hoi hoi,
Mag ik even mijn verhaal kwijt:
Ook nederlanders kunnen een identiteitscricis hebben....zoals ik..
Ik voel me verdrietig..ik mis de marokkaanse gemeenschap, het marokkaanse eten, het marokkaanse leven de gewoontes.Ik ben een hollandse vrouw getrouwd met een nederlander en een dochter.Ik woon nu in een mooi koophuis in een hele nette hollandse buurt..ooit heb ik een 10 jarige relatie!! gehad met een marokkaan, ik was toen erg jong en heb veel geleerd over de islam en het marokkaanse leven.Deze vriend heeft me het leven toen heel moeilijk gemaakt, hij behandelde me slecht ,onze families accepteerden onze relatie niet.Uiteindelijk heb ik de relatie beeindigd, daarmee ook mijn relaties met mijn moslimvriendinnen omdat alles teveel pijn deed.Alles werd nederlands, alhoewel iedereen altijd vond dat ik zo buitenlands was.nu zit ik op buikdansles met zus en dochter en alles komt boven.....het positieve dus.
Wat mis ik het marokkaanse eten, het ongecompliceerde.

Meiden, jullie komen uit een fantastische cultuur, ik benijdt jullie.!!veel liefs
Mee eens!!en ik ben ook een kaas.

11-09-2007, 22:27

Citaat door madonnalover:
hoi hoi,ik ben 38, ik ben waarschijnlijk in het verkeerde land geboren..kvoel me helemaal niet nederlands
Ik ook niet,mijn vriendin is Marokkaasje.

11-09-2007, 22:28
om even terug te komen op de reactie van letiziaa, het ongecompliceerde.voor mij is dat:
bv door het buikdansen wat ik sinds kort doe, leer je veel over je lichaam, dat het iets is om trots op te zijn, vrouwelijk, mooi, rond vol: staat voor:gezelligheid, dans muziek, reinheid,schoonheid, het vruchtbare, dat is echt iets arabisch het positieve, trots, dat mis ik in nederland. hier in nederland is het:mager, niet eten, mannelijkheid,paris hilton, kun je me een beetje volgen?

Pagina's : [1] 2 3