Bekijk volle/desktop versie : Nog een gek die weer vrij rond mag lopen......



Pagina's : 1 [2]

09-06-2011, 12:44

Citaat door aplat:
Ja erg triest, maar het is NU halverwege 2011!



mijn medeleven voor de slachtoffers



Aplat scherp van je heb je een goede dag vandaag ?

09-06-2011, 12:45



Citaat door elmarocani:
als zo een moordenaar mijn nicht heeft vermoord en hij komt vrij dan ga ik feest vieren!!!



I feel you

09-06-2011, 12:46

Citaat door Abjectief:
Tunes schijt graag op de Nederlandse Samenleving, maar is te schijterig om terug te gaan naar Tunesië en daar zijn bijdrage te leveren aan de opbouw van dat land. Edoch, qua verontwaardiging jegens strafmaat voor moord, geweld, verkrachting en diefstal&witteboordencriminaliteit vindt hij geheel rechts stemmend Nederland aan zijn zijde.

Helaas is 2/3 van de rechters vrouw, is 80% van alle rechters links stemmend (D66 &PvdA stemmers vormen de bulk van de rechterskliek.)
En vrouwen/linksmenschen willen nu eenmaal van de dader een zielig verhaal horen, daar voelen ze vervolgens helemaal in mee, en voorts krijgt de dader zijn honderdduizendste kans, want iedereen kan volgens de eeuwige linksmensch veranderen....
Dat de dader uitermate geraffineerd is in liegen en zielige verhalen en beloften uit z'n duim zuigen, dat wantrouwen wil/kan de rechter niet aan de dag leggen, men leeft doorgaans in een ivoren toren, en heeft maar zelden ooit zelf iets traumatisch aan den lijve ondervonden.


Ook op gebied van strafmaat heeft de moslim NIKS bij de linkse partijen te zoeken..behalve dan de criminele moslim, die tiert welig in een links klimaat, zet de rest van zijn "volk" te kakken, en creëert daarmee een klimaat waar de rest van de bevolking uit woede rechts gaat stemmen, de Telegraaf haar oplages ziet verdubbelen, en de PVV bijna in de regering komt.


Als de gemiddelde draaideurcrimineel na een derde fout voorgoed/voor 15 jaar uit onze samenleving verwijderd zou worden, was de PVV nooit zo groot geworden, en stond de Marokkaan ook niet in zo'n kwaad daglicht.



Vandaar, stem niet op linkse partijen, zij houden de onvrede en volkswoede in stand.



je wilde je populistische praatje ff kwijt dus misbruik je mijn naam voor t gemak ook maar ff..

ziek, dan wel triest

09-06-2011, 12:48

Citaat door Marrakick:
In Nederland wordt het opzettelijk en met voorbedachten rade doden van een ander bestraft met een levenslange gevangenisstraf (ten hoogste dertig jaar)

Dit soort type moord 'a la Theo van Gogh' komt helemaal niet vaak voor. Veel vaker zijn het omstandigheden of toevalligheden.
Dan spreken we bijvoorbeeld van doodslag, dood door schuld, noodweer, verminderd toerekeningsvatbaar en dergelijke.

In dit geval, hoe erg het ook voor je is, wordt een straf van zes jaar gegeven. Dan zijn er in elk geval verzachtende omstandigheden geweest. Die kan (en wil) ik niet beoordelen. Maar ik weet dat eigen rechter spelen meestal een beetje vertroebeld beeld geeft.

Stel (dit zal hier zeker NIET het geval zijn geweest, maar als voorbeeld): iemand is getrouwd en geloofd niet in scheiding vanwege zijn religie. De man (of vrouw) is echt een kwelgeest en zorgt ervoor dat veertig jaar lang elke dag de ander wordt gekleineerd, geslagen en geestelijk de grond in geboord. Na veertig jaar zo mishandeld te zijn in het huwelijk staat de man (of vrouw) voor de keuze: of zelfmoord of de ander een kopje kleiner maken. Wat is dan wijsheid, maar nog meer: wie bepaalt die wijsheid?



kom je weer met theo van gogh


Lul niet slap dat het niet veel voorkomt hoe wil je dan een liquidatie noemen in de criminele of politieke hoek.


je bent zo bekrompen dat je het niet eens beseft

09-06-2011, 12:50



Citaat door Abjectief:
Tunes schijt graag op de Nederlandse Samenleving, maar is te schijterig om terug te gaan naar Tunesië en daar zijn bijdrage te leveren aan de opbouw van dat land. Edoch, qua verontwaardiging jegens strafmaat voor moord, geweld, verkrachting en diefstal&witteboordencriminaliteit vindt hij geheel rechts stemmend Nederland aan zijn zijde.

Helaas is 2/3 van de rechters vrouw, is 80% van alle rechters links stemmend (D66 &PvdA stemmers vormen de bulk van de rechterskliek.)
En vrouwen/linksmenschen willen nu eenmaal van de dader een zielig verhaal horen, daar voelen ze vervolgens helemaal in mee, en voorts krijgt de dader zijn honderdduizendste kans, want iedereen kan volgens de eeuwige linksmensch veranderen....
Dat de dader uitermate geraffineerd is in liegen en zielige verhalen en beloften uit z'n duim zuigen, dat wantrouwen wil/kan de rechter niet aan de dag leggen, men leeft doorgaans in een ivoren toren, en heeft maar zelden ooit zelf iets traumatisch aan den lijve ondervonden.


Ook op gebied van strafmaat heeft de moslim NIKS bij de linkse partijen te zoeken..behalve dan de criminele moslim, die tiert welig in een links klimaat, zet de rest van zijn "volk" te kakken, en creëert daarmee een klimaat waar de rest van de bevolking uit woede rechts gaat stemmen, de Telegraaf haar oplages ziet verdubbelen, en de PVV bijna in de regering komt.


Als de gemiddelde draaideurcrimineel na een derde fout voorgoed/voor 15 jaar uit onze samenleving verwijderd zou worden, was de PVV nooit zo groot geworden, en stond de Marokkaan ook niet in zo'n kwaad daglicht.



Vandaar, stem niet op linkse partijen, zij houden de onvrede en volkswoede in stand.






wat een moeite voor tunes hij zit je dwars he

09-06-2011, 12:51
alleen jammer dat jullie op een topic uit 2002 reageren zonder het te weten

09-06-2011, 12:59
Geen linkse partijen stemmen mensen....die kut tunesier ook...

09-06-2011, 13:26

Citaat door Tunes27:

je wilde je populistische praatje ff kwijt dus misbruik je mijn naam voor t gemak ook maar ff..

ziek, dan wel triest



Blablabla...heb je ook nog een inhoudelijk antwoord op mijn posting?

Leg mij eens uit waarom moslims eigenlijk links stemmen, welke "bij uitstek linkse" standpunten vereenzelvig jij je eigenlijk mee?

09-06-2011, 13:34

Citaat door Abjectief:
Blablabla...heb je ook nog een inhoudelijk antwoord op mijn posting?

Leg mij eens uit waarom moslims eigenlijk links stemmen, welke "bij uitstek linkse" standpunten vereenzelvig jij je eigenlijk mee?
jij kent alle moslims en ze hebben allemaal tegen jou gezegd dat ze links stemmen

09-06-2011, 13:34

Citaat door ReleasePeace2th:
Nederland is rechtvaardige en vrije land zogenaamd...

Dat blijkt maar weer uit het feit dat jij hier elke dag je vuil mag spuien in je haatreacties

09-06-2011, 14:01

Citaat door Wodan:
Dat blijkt maar weer uit het feit dat jij hier elke dag je vuil mag spuien in je haatreacties



echt wanneer ik denk dit is je dieptepunt verlaag jezelf nog meer

09-06-2011, 14:02

Citaat door Mugabe.:
jij kent alle moslims en ze hebben allemaal tegen jou gezegd dat ze links stemmen



Een overgrote meerderheid stemt links, dat weet jij ook wel. De vraag is echter, waarom?

09-06-2011, 16:42



Citaat door Mugabe.:
echt wanneer ik denk dit is je dieptepunt verlaag jezelf nog meer


Internettrol
Een trol (mv.: trollen, uit het Engels: troll (mv. trolls)) in een internetomgeving is een persoon die op forums, websites of chatkanalen berichten plaatst met het doel voorspelbare reacties (bijvoorbeeld flames) van andere mensen uit te lokken.[1]


Werkwijze

De trol zaait onrust door mensen waar mogelijk tegen de haren in te strijken. Zo zal een trol op een niet-rokers-forum telkens weer beginnen over hoe prettig roken is. Ook zal een trol een bepaalde beroemdheid afkraken op de fan-site van de betreffende persoon. Ook is een gevolgde methode het uitlokken van reacties of discussies over niet ter zake doende onderwerpen of schijnargumenten te geven, met als enkel doel om gebruikers binnen de gemeenschap opzettelijk en bewust te frustreren. Het komt ook voor dat iemand iets beweert alsof het om een feit gaat, terwijl het in werkelijkheid een mening betreft. Dit is niet per definitie negatief, maar hoe provocerend dit kan zijn blijkt uit een voorbeeld als "AIDS is Gods straf voor homoseksuelen". Ingebracht als slogan zonder verdere nuancering, is het vrij voorspelbaar dat forumdeelnemers zich dan ergeren aan de uitgesponnen "threads" (conversatielijnen) die daarop volgen en de conversatie amper verrijken.

Trollen worden nog wel eens verward met querulanten; vaak is een trol ook een querulant. Er is echter een belangrijk verschil. De trol gaat te werk met geen ander doel dan verstoren; het trollen kan soms instrumenteel zijn om discussies te domineren en te beïnvloeden, maar voor de trol is dit slechts een bijzaak. De querulant daarentegen handelt altijd met een doel voor ogen terwijl trollen daarbij als middel worden gehanteerd.[2]

Een trol maakt bij voorkeur gebruik van argumenten die door anderen zijn gebruikt, en effectief zijn gebleken in het zaaien van onrust en onduidelijkheid, en zal daarbij niet vermelden dat in feite een ander (min of meer) geciteerd wordt. Een trol keert zich nooit tegen een hele groep, behalve in een poging zichzelf als slachtoffer van een deel daarvan te presenteren. Door zich namelijk tegen een beperkt aantal personen te richten, tracht een trol die te isoleren en daarmee de aandacht af te leiden. Door tevens controleerbaar juiste uitspraken te doen of handelingen te verrichten, geeft een trol de indruk serieus bezig te zijn, terwijl het werkelijke doel van zijn acties gelegen is in het stoken van onrust en het opzetten van mensen tegen elkaar, kortom: in het zaaien van tweedracht, door middel van leugens en halve waarheden. Trollen houden van discussiëren, ook over trollen zelf, zonder inhoudelijk doel noch einde: daarom is het niet uitzonderlijk wanneer een trol (met de truc van "al wat je zegt, ben je zelf!&quot anderen van trollen beschuldigt.

Schelden, discussieren, argumenten helpt niet..... maar negeren maakt trollen diep ongelukkig


Pagina's : 1 [2]