Bekijk volle/desktop versie : Talenten zat: Wie haalt Henri Michel binnen?



Pagina's : [1] 2

11-09-2007, 17:35
-Ismael Aissati
-Adel Taarabt
-Tarik el Younoussi
-Ibrahim Maaroufi
-Karim el Ahmadi
-Mounir el Hamdaoui
-Nordin Amrabet
-Adil Rami
-Nabil el Zhar
-Youssef Rabeh
-Marouane Zemmama
-Adil Chihi
-Youssef Sekkour
-Abdesslam Benjelloun
-Mohammed Amssif
-Oussama Madah
-Rachid Bouaouzan
-Alharbi el Jadeyaoui
-Rachid Hamdani
-Adil Hermach
-Mohcine iajour
-Rochdi Achenteh
-Ilias Haddad
-Abdennour Amaichibou

zal er wijzigingen gaan komen of laat henri michel het zo staan als tegen Ghana. de komenden dagen zal er alles gehoord worden aangezien Michel vanaf volgende week begint met spelers te praten en ze oproepen voor een vriendschappelijke wedstrijd in Oktober. Spelers van de Olympische team kunnen we nog niet verwachten aangezien ze een belangrijke wedstrijd hebben tegen Cameroen op dezelfde speeldag.

Maar men hoopt toch echter op Mounir el Hamdaoui, Ismael Aissati, Marouane Zemmama, Adel Taarabt, Ibrahim Maaroufi, Adil Rami en een goede europese keeper. dat zou al een vrandering zijn en daarna spelersvan de OT derbij halen. maar men moet afwachten of dit inderdaad zal gaan lukken.

11-09-2007, 17:39


Adel Taraabt had aangegeven dat hij het wou proberen..
Ibrahim Maaroufi kan het volgens mij wel vergeten na zijn instelling..
Mounir el Hamdaoui heeft aangegeven liever voor NL te spelen..
Mohcin Yajour heeft het bij Casa verpest en heeft momenteel (komende twee jaar) geen club dus die gaat het ook niet worden..

De rest gaat insjahAllah wel lukken.. Hopen we..

11-09-2007, 17:41
Weaah die Ilyas Haddad gaat het maken inshallah, speelde nog met hem bij knvb. Wens mijn broeder het beste Amien!

11-09-2007, 17:42

Citaat door ronaldo_said_10:
Weaah die Ilyas Haddad gaat het maken inshallah, speelde nog met hem bij knvb. Wens mijn broeder het beste Amien!


InsjahAllah!
Waar speelt hij??

11-09-2007, 17:53


Met een talent kan je geen Africa cup winnen, straks staan ze tegen die reuzen verdedigers uit Nigeria of Ivoorkust en ze zijn de weg kwijt.

11-09-2007, 17:56
je vergeet

-Abdelkarim el bouzidi
-Hamid el zargouli
-Bilal dikar

11-09-2007, 17:57

Citaat door Sara_Girl19:
-Ismael Aissati
-Adel Taarabt
-Tarik el Younoussi
-Ibrahim Maaroufi
-Karim el Ahmadi
-Mounir el Hamdaoui
-Nordin Amrabet
-Adil Rami
-Nabil el Zhar
-Youssef Rabeh
-Marouane Zemmama
-Adil Chihi
-Youssef Sekkour
-Abdesslam Benjelloun
-Mohammed Amssif
-Oussama Madah
-Rachid Bouaouzan
-Alharbi el Jadeyaoui
-Rachid Hamdani
-Adil Hermach
-Mohcine iajour
-Rochdi Achenteh
-Ilias Haddad
-Abdennour Amaichibou

zal er wijzigingen gaan komen of laat henri michel het zo staan als tegen Ghana. de komenden dagen zal er alles gehoord worden aangezien Michel vanaf volgende week begint met spelers te praten en ze oproepen voor een vriendschappelijke wedstrijd in Oktober. Spelers van de Olympische team kunnen we nog niet verwachten aangezien ze een belangrijke wedstrijd hebben tegen Cameroen op dezelfde speeldag.

Maar men hoopt toch echter op Mounir el Hamdaoui, Ismael Aissati, Marouane Zemmama, Adel Taarabt, Ibrahim Maaroufi, Adil Rami en een goede europese keeper. dat zou al een vrandering zijn en daarna spelersvan de OT derbij halen. maar men moet afwachten of dit inderdaad zal gaan lukken.


tegen wie spelen ze dan?

11-09-2007, 18:01

Citaat door Sara_Girl19:
-Ismael Aissati
-Adel Taarabt
-Tarik el Younoussi
-Ibrahim Maaroufi
-Karim el Ahmadi
-Mounir el Hamdaoui
-Nordin Amrabet
-Adil Rami
-Nabil el Zhar
-Youssef Rabeh
-Marouane Zemmama
-Adil Chihi
-Youssef Sekkour
-Abdesslam Benjelloun
-Mohammed Amssif
-Oussama Madah
-Rachid Bouaouzan
-Alharbi el Jadeyaoui
-Rachid Hamdani
-Adil Hermach
-Mohcine iajour
-Rochdi Achenteh
-Ilias Haddad
-Abdennour Amaichibou

zal er wijzigingen gaan komen of laat henri michel het zo staan als tegen Ghana. de komenden dagen zal er alles gehoord worden aangezien Michel vanaf volgende week begint met spelers te praten en ze oproepen voor een vriendschappelijke wedstrijd in Oktober. Spelers van de Olympische team kunnen we nog niet verwachten aangezien ze een belangrijke wedstrijd hebben tegen Cameroen op dezelfde speeldag.

Maar men hoopt toch echter op Mounir el Hamdaoui, Ismael Aissati, Marouane Zemmama, Adel Taarabt, Ibrahim Maaroufi, Adil Rami en een goede europese keeper. dat zou al een vrandering zijn en daarna spelersvan de OT derbij halen. maar men moet afwachten of dit inderdaad zal gaan lukken.


dikgedrukte spelers moeten sowieso erbij komen, dan word het een keihard team

11-09-2007, 18:02
3la had el qibal gesna nle3bo 360 min
bash le3bo kamlien
haahahaahahahaha

11-09-2007, 19:56

Citaat door Blueeyez81:
Adel Taraabt had aangegeven dat hij het wou proberen..Ibrahim Maaroufi kan het volgens mij wel vergeten na zijn instelling..
Mounir el Hamdaoui heeft aangegeven liever voor NL te spelen..
Mohcin Yajour heeft het bij Casa verpest en heeft momenteel (komende twee jaar) geen club dus die gaat het ook niet worden..

De rest gaat insjahAllah wel lukken.. Hopen we..



vetgedrukt: bron graag

ps niet dat ik je niet geloof, just curious

11-09-2007, 19:56

Citaat door Blueeyez81:
InsjahAllah!
Waar speelt hij??



jong AZ

11-09-2007, 20:01

Citaat door KASTRO:
vetgedrukt: bron graag

ps niet dat ik je niet geloof, just curious


Oh geen probleem bro.. Iemand had dat volgens mij hier laatst geplaatst.. Met bronvermelding ook nog volgens mij.. Weet alleen echt niet meer welke topic dat was en door wie dat was geplaatst..

11-09-2007, 20:02



Citaat door archiboy:
jong AZ



Masha Allah!
Had nog niet van hem gehoord..

11-09-2007, 20:03

Citaat door Blueeyez81:
Masha Allah!
Had nog niet van hem gehoord..



hij is nog jong....ik hoorde het ook alleen maar van van Hanegem...in voetbal insite...vorig seizoen.

11-09-2007, 20:05

Citaat door archiboy:
hij is nog jong....ik hoorde het ook alleen maar van van Hanegem...in voetbal insite...vorig seizoen.



Mooi om te horen man.. Wat is zijn leeftijd? Weet je dat?

Pagina's : [1] 2