Bekijk volle/desktop versie : wat vinden jullie van marokkaanse vaders die.....................



10-09-2007, 19:55
hun dochters terugsturen naar marokko omdat ze zeg maar tussen aanhalingstekens ontspoort zijn. ik heb verhalen gehoort dat het regelmatig is voorgekomen, meiden die gewoon daar in marokko moeten gaan studeren of trouwen of de rest van hun leven als huisvrouw moeten gaan leven

10-09-2007, 19:58


Ik vind het terecht. Mijn vader is niet hierheen gekomen om zijn rug kapot te werken, zodat ik maar kan doen en laten wat ik wil.

Ik heb de keuze gehad: of ik studeer, werk en probeer wat van mijn leven te maken. Of ik ga schapen hoeden in Marokko.

Bovendien: voor elke kans die ik laat liggen, hadden 100 andere Marokkanen klaar gestaan om die kans te grijpen.

10-09-2007, 19:59

Citaat door Judi:
Ik vind het terecht. Mijn vader is niet hierheen gekomen om zijn rug kapot te werken, zodat ik maar kan doen en laten wat ik wil.

Ik heb de keuze gehad: of ik studeer, werk en probeer wat van mijn leven te maken. Of ik ga schapen hoeden in Marokko.


judi aan de linkerkant staat er op geslacht man ben je een man of een vrouw

10-09-2007, 20:00

Citaat door labyrinth:
hun dochters terugsturen naar marokko omdat ze zeg maar tussen aanhalingstekens ontspoort zijn. ik heb verhalen gehoort dat het regelmatig is voorgekomen, meiden die gewoon daar in marokko moeten gaan studeren of trouwen of de rest van hun leven als huisvrouw moeten gaan leven



Die vaders denken dat het daar nog 1960 is, daar is het ook 2007. De dingen die daar gebeuren zijn toch echt niets met de dingen van hier

10-09-2007, 20:00



Citaat door labyrinth:
judi aan de linkerkant staat er op geslacht man ben je een man of een vrouw

zo'n beetje tussenin.

10-09-2007, 20:01

Citaat door Judi:
zo'n beetje tussenin.


hermafrodiet

10-09-2007, 20:01
een ho is een ho hier of daar

10-09-2007, 20:02

Citaat door PinkTooth: