Bekijk volle/desktop versie : wat vinden jullie van marokkaanse vaders die.....................



10-09-2007, 19:55
hun dochters terugsturen naar marokko omdat ze zeg maar tussen aanhalingstekens ontspoort zijn. ik heb verhalen gehoort dat het regelmatig is voorgekomen, meiden die gewoon daar in marokko moeten gaan studeren of trouwen of de rest van hun leven als huisvrouw moeten gaan leven

10-09-2007, 19:58


Ik vind het terecht. Mijn vader is niet hierheen gekomen om zijn rug kapot te werken, zodat ik maar kan doen en laten wat ik wil.

Ik heb de keuze gehad: of ik studeer, werk en probeer wat van mijn leven te maken. Of ik ga schapen hoeden in Marokko.

Bovendien: voor elke kans die ik laat liggen, hadden 100 andere Marokkanen klaar gestaan om die kans te grijpen.

10-09-2007, 19:59

Citaat door Judi:
Ik vind het terecht. Mijn vader is niet hierheen gekomen om zijn rug kapot te werken, zodat ik maar kan doen en laten wat ik wil.

Ik heb de keuze gehad: of ik studeer, werk en probeer wat van mijn leven te maken. Of ik ga schapen hoeden in Marokko.


judi aan de linkerkant staat er op geslacht man ben je een man of een vrouw

10-09-2007, 20:00

Citaat door labyrinth:
hun dochters terugsturen naar marokko omdat ze zeg maar tussen aanhalingstekens ontspoort zijn. ik heb verhalen gehoort dat het regelmatig is voorgekomen, meiden die gewoon daar in marokko moeten gaan studeren of trouwen of de rest van hun leven als huisvrouw moeten gaan leven



Die vaders denken dat het daar nog 1960 is, daar is het ook 2007. De dingen die daar gebeuren zijn toch echt niets met de dingen van hier

10-09-2007, 20:00



Citaat door labyrinth:
judi aan de linkerkant staat er op geslacht man ben je een man of een vrouw

zo'n beetje tussenin.

10-09-2007, 20:01

Citaat door Judi:
zo'n beetje tussenin.


hermafrodiet

10-09-2007, 20:01
een ho is een ho hier of daar

10-09-2007, 20:02

Citaat door PinkTooth:

Die vaders denken dat het daar nog 1960 is, daar is het ook 2007. De dingen die daar gebeuren zijn toch echt niets met de dingen van hier



Het gaat er niet om dat je daar geen kwaad kan uithalen. Het gaat er om dat je vader is gekomen om jou een beter kans te geven dan hijzelf heeft gehad. Om dan flirten, sjansend en spijbelend door het leven te gaan.....dan kan je dat net zo goed in Marokko gaan doen en een ander jouw kansen geven.

10-09-2007, 20:02

Citaat door labyrinth:
hermafrodiet

jouw feestje.

10-09-2007, 20:05

Citaat door Judi:
jouw feestje.

jij bent nu echt de enige lid waarvan ik het niet weet wat ben je een vrouw een man of homo, hetero meestal reageer je wel als een vrouw maar dan kijk ik links en dan staat er op manelijke geslacht

10-09-2007, 20:06

Citaat door Judi:
Het gaat er niet om dat je daar geen kwaad kan uithalen. Het gaat er om dat je vader is gekomen om jou een beter kans te geven dan hijzelf heeft gehad. Om dan flirten, sjansend en spijbelend door het leven te gaan.....dan kan je dat net zo goed in Marokko gaan doen en een ander jouw kansen geven.



Dat zouden ze met beide geslachten moeten doen. Zal een hoop enkele vliegticktes opleveren, de cellen zullen dan ook wel wat leger zijn hier in NL met de straatschoffies.


Tevens doet het er wel aantoe: Hij zal haar daarheem sturen in de hoop dat ze daar wat hersentjes kweekt, alleen Marokko is ook niet bepaald "jongens vrij! "

10-09-2007, 20:06
mooi dan opgeruimd staat dan netjes zeg ik altijd of het nu een meisje is of een jongen, dan kunnen ze ook niet verder ontsporen.

10-09-2007, 20:08



Citaat door labyrinth:
jij bent nu echt de enige lid waarvan ik het niet weet wat ben je een vrouw een man of homo, hetero meestal reageer je wel als een vrouw maar dan kijk ik links en dan staat er op manelijke geslacht


Soms reageer ik als een man. En dan kijk je links en dan zie je man staan en dan denk je: ja, dat klopt!


Citaat door PinkTooth:

Dat zouden ze met beide geslachten moeten doen. Zal een hoop enkele vliegticktes opleveren, de cellen zullen dan ook wel wat leger zijn hier in NL met de straatschoffies.


Tevens doet het er wel aantoe: Hij zal haar daarheem sturen in de hoop dat ze daar wat hersentjes kweekt, alleen Marokko is ook niet bepaald "jongens vrij! "


Ik ben voor! Van mij mag het voor zowel de jongens als de meisjes. Geen studie, niet willen werken? Je houdt van de straat? Ga de straten in Marokko dan maar bestuderen.

10-09-2007, 20:10
Zulke vaders (ouders) zijn meestal einde raad en zien geen enkele andere uitweg. Als ik zo nu en dan om me heen kijk dan vind ik het terrecht dat ouders zoiets doen... dochters die genoeg keuzes hebben voor een goed bestaan en alsnog kiezen voor hetgene dat hun ouders ongelukkig maakt.. schandalig, wegwezen met zulk soort.

10-09-2007, 20:11
vind het dom van die ouders, want die meiden onstporen daar helemaal