Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Liefde Waar 'Hart naar Wijst

EmiR_Soltan
15-08-2002, 02:52

Jij de hoop als mijn compas Jij het verlangen als mijn kaart Jij de liefde als mijn bestemming Jij mijn liefste als mijn doel Mijn hart die met een lange vinger naar jou wijst Een gevoel dat haar handen naar jou uitreikt Ogen die mij willen verlaten om bij jou te zijn Orgen die ernaar smachten urenlang van jou stem te genieten

EmiR_Soltan
16-08-2002, 20:48
Naar jouw ogen de rijpe olijfen Naar jouw gelaat de melkchocolade Naar jouw hart de wortel van de liefde Naar jou de dame van mijn verlangen Mijn geleide, Mijn hart is blind Wijs me de weg naar jouw hart Jij de zon die mijn hart verlicht. Jij bent de dans die mijn hart doet kloppen Jij de wonderbaarlijke wonder

turkiya
16-08-2002, 20:52
waar hebj e zo goed leren dichten je kan het goed man geen grap

EmiR_Soltan
16-08-2002, 21:23
Dank je wel, Helemaal uit mezelf, Zelf opgekomen om te dichten. Begon als een grap tien jaar geleden. Nu is het mijn hobby. Liefs EmiR (S) De passievrucht die door het geluk is geplukt en dat ik jou toe wens.

saidaaatje
16-08-2002, 21:24

je bent verdomd goed.....mijn gedichten zijn niks vergeleken bij de jouwe!!!

EmiR_Soltan
16-08-2002, 21:28
Al die Liefde Waar heb ik die aan te danken? Al die aandacht Komt me als een menigte verwelkomen Dank je wel Saidaatje Ieder is goed op zijn eigen manier. (mooie naam) Liefs EmiR (S)

saidaaatje
16-08-2002, 21:40
nou als ik me gedichten met die van jouw vergelijk zijn de mijneo,o euro waard!!!maar ik schreef veel gedichten in een tijd toen t niet zo lekker ging allemaal in middels doe ik t bijna nie meer

snoesje
16-08-2002, 22:10
zoals gewoonlijk schrijf je weer hele leuke gedichten maar ja dikke kus

EMIEN
16-08-2002, 23:22
WAAR DE INSPIRATIE, MIJN VRIEND DIE JE GEBRUIKT OM DE WERKELIJKHEID TE VERBLOEMEN???????