Bekijk volle/desktop versie : De Haan niet content over Aissati



08-09-2007, 16:54
Foppe de Haan heeft op de officiële website van de KNVB zijn onvrede uitgesproken over de ontwikkeling van Ismaïl Aissati. De spelmaker speelt bij PSV vooral als valse vleugelspits, terwijl de bondscoach hem als pure middenvelder ziet.

Zo maakte Aissati in de interland tussen Jong Oranje en Jong Noorwegen een zeer matige indruk. "Het probleem is dat Ismaïl pas gaat voetballen als hij de bal in bezit heeft. Dat moet er echt uit, want tegen de Noren was hij te onzichtbaar", aldus De Haan.

Bij FC Twente speelde het talent wel op het middenveld en blonk hierin uit, De Haan denkt dan ook dat de terugkeer naar PSV Aissati vooralsnog geen goed heeft gedaan. "Bij PSV speelt Ismaïl hangend op rechts of links. Ik vind echter dat hij een pure middenvelder is. Bij PSV haalt hij nu niet het niveau dat hij bij Twente had."

08-09-2007, 17:34



Citaat door Maroc_4_ever:
Foppe de Haan heeft op de officiële website van de KNVB zijn onvrede uitgesproken over de ontwikkeling van Ismaïl Aissati. De spelmaker speelt bij PSV vooral als valse vleugelspits, terwijl de bondscoach hem als pure middenvelder ziet.

Zo maakte Aissati in de interland tussen Jong Oranje en Jong Noorwegen een zeer matige indruk. "Het probleem is dat Ismaïl pas gaat voetballen als hij de bal in bezit heeft. Dat moet er echt uit, want tegen de Noren was hij te onzichtbaar", aldus De Haan.

Bij FC Twente speelde het talent wel op het middenveld en blonk hierin uit, De Haan denkt dan ook dat de terugkeer naar PSV Aissati vooralsnog geen goed heeft gedaan. "Bij PSV speelt Ismaïl hangend op rechts of links. Ik vind echter dat hij een pure middenvelder is. Bij PSV haalt hij nu niet het niveau dat hij bij Twente had."


Hopelijk roept 'ie 'm niet op, dan heeft Marokko kans.

08-09-2007, 17:39
Aissati doet dit met opzet

08-09-2007, 17:46
Insha'Allah naar Marokko, huppake!

Spelers als:

Adil Taraabt, Mounir El Hamdaoui, Nabil El Zhar, Ismail Aisatti, Younes Kaboul, Youssef Rabeh, Ibrahim Maroufi.

Goeie Marokkaanse talenten, alleen mag Kaboul niet meer voor Marokko uitkomen toch?

Maar Marokko heeft echt wel vet veel talentjes.

08-09-2007, 17:46


wahah wollah dat dnek k ook.. want hij speelt echt goed aissati!!
en by psv ik weet nietw at die zeurt speelt hij ook goed maar bij twente ebter

08-09-2007, 18:14
Mensen hebben echt hoop dat hij voor maroc kiest

Mij boeit het niet just let him live als hij maar gewoon lekker speelt!!!

08-09-2007, 18:28
Dat is een kenmerk van de meeste Marokkaanse voetballers... zonder bal staan ze vaak stil. Reden dat ze ook nooit de top halen.