Bekijk volle/desktop versie : Rifki Uit Denhaag En Staat Elke Weekend Op De Zwarte Markt In Beverwijk!!!!!!!!



08-09-2007, 14:23

Citaat door lopez82:


Wie Kent Rifki Uit Denhaag En Staat Elke Weekend Op De Zwarte Markt In Beverwijk Wie Kan Mij Helpen Aan Zijn Telefoonnummer

En Wie Heeft Ervaring Ermee!!!!!!!

Graag Serieuze Reacties!!!!!!!!
.

08-09-2007, 14:24


weet je zeker dat het een refki is??

08-09-2007, 14:32

Citaat door OemYoussef:
weet je zeker dat het een refki is??


hee oem youssef

wat ik wel een keer gehoord heb van iemand is dat er een persoon daar rondloopt en mensen aanspreekt en zegt wat er in de toekomst met die persoon gaat gebeuren.of het een lefkih is weet ik niet...

08-09-2007, 14:34

Citaat door Oum Youssef:
hee oem youssef

wat ik wel een keer gehoord heb van iemand is dat er een persoon daar rondloopt en mensen aanspreekt en zegt wat er in de toekomst met die persoon gaat gebeuren.of het een lefkih is weet ik niet...

Een echte rifkih/imaam voorspelt geen toekomst!

08-09-2007, 14:41



Citaat door Oum Youssef:
hee oem youssef

wat ik wel een keer gehoord heb van iemand is dat er een persoon daar rondloopt en mensen aanspreekt en zegt wat er in de toekomst met die persoon gaat gebeuren.of het een lefkih is weet ik niet...


Hai nick-genoot

08-09-2007, 14:41
Het is geen imam! Het is een ventje die thuis is in zwarte magi. Leest je hand, poogt toekomstvoorspellingen te doen en beweert je te kunnen helpen bij het verkrijgen van geluk, het vinden van je ware liefde etc. Dat is zwarte magie en heeft niks met een imam, islam en de koran te maken. Blijf er zo ver mogelijk van uit de buurt!!!

08-09-2007, 14:44
als iemand een baard heeft betekent het niet dat hij een imaam is
hier is ze site http://www.at-taqwa.com

en die shit met voorspellen is shirk

08-09-2007, 15:22

Citaat door LalaAmira:
Een echte rifkih/imaam voorspelt geen toekomst!


ja dat doet een echte lefkih niet.

08-09-2007, 15:23

Citaat door OemYoussef:
Hai nick-genoot


hiello .

08-09-2007, 15:46
Wat verkoopt hij in beverwijk ???

denk niet dat het een rifki is

08-09-2007, 17:25

Citaat door lopez82:
ik weet het ook niet mensen ik heb ook via via gehoord
ik wil gewoon geholpen worden en niet shor doen ofzo en natuurlijk is de koran de beste en inshallah leid Allah swt mij de juiste pad



Er zo goed als in elke hoek van het land wel een Moskee in de buurt. Zo moeilijk lijkt het mij ook weer niet om een imam te vinden en te benaderen.

08-09-2007, 18:56

Citaat door QQmaryamQQ:
Wat verkoopt hij in beverwijk ???

denk niet dat het een rifki is


voorzover ik het begrepen heb verkoop hij niks maar benadert mensen met toekomstvoorspellingen om zo aan geld te komen.