Bekijk volle/desktop versie : Liefde voor mijjn grote boodschap



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

08-09-2007, 10:35
Heb ik net een lekker potje zitten schijten , trots draai ik om en kijk in de pleepot en denk ik bij mezelf "wat een prachtig warme hoop schijt heb ik zojuist geproduceerd, bijna zonde om door te spoelen"

Hoppeke vegen dat kontgat, ik kijk dus naar het velletje en zie nog veel stront er aan. Hoppeke weer vegen etc. etc. etc. Na 20 veegbeurten die elkaar steeds harder opvolgen blijft er maar stront zichtbaar op het velletje.

Het is een gevecht tussen je reet, het wc papier en jou. Wanneer wordt die reet verdomme nou schoon , ik wil geen fucking stront meer aan het velletje zien

Geef je op of ga je door tot het bittere eind?

Schijtziek wordt je er soms van

08-09-2007, 10:37


Getver! Het is nog te vroeg voor z'n misselijkmakend verhaaltje!

08-09-2007, 10:37
Walgelijk mannetje damn

08-09-2007, 10:40
Het wordt je niet verplicht om kennis te nemen van de inhoud, ik moest mijn koek kwijt.

Het blijft heerlijk, de toiletpot

08-09-2007, 10:43



Citaat door TheClan:
Het wordt je niet verplicht om kennis te nemen van de inhoud, ik moest mijn koek kwijt.

Het blijft heerlijk, de toiletpot


het toilet is de plaats van sjaitaan. gaa je gat wassen met water man en komn tot gebed ipv dit soort onzin

08-09-2007, 10:44

Citaat door TheClan:
Heb ik net een lekker potje zitten schijten , trots draai ik om en kijk in de pleepot en denk ik bij mezelf "wat een prachtig warme hoop schijt heb ik zojuist geproduceerd, bijna zonde om door te spoelen"

Hoppeke vegen dat kontgat, ik kijk dus naar het velletje en zie nog veel stront er aan. Hoppeke weer vegen etc. etc. etc. Na 20 veegbeurten die elkaar steeds harder opvolgen blijft er maar stront zichtbaar op het velletje.

Het is een gevecht tussen je reet, het wc papier en jou. Wanneer wordt die reet verdomme nou schoon , ik wil geen fucking stront meer aan het velletje zien

Geef je op of ga je door tot het bittere eind?

Schijtziek wordt je er soms van

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH rare marokkanen

08-09-2007, 10:44

Citaat door misbaksel:
het toilet is de plaats van sjaitaan. gaa je gat wassen met water man en komn tot gebed ipv dit soort onzin



Dus jij bent er ook 1 smurf?

08-09-2007, 10:45
héérlijk

08-09-2007, 10:50

Citaat door miss_sophia:
héérlijk



Je tilt het velletje papier op waar je zojuist mee geveegd hebt, en je ruikt eraan... het is om op te eten!

08-09-2007, 10:51
ieeeghoeeeeek ye 3la bnadem!!!
NOOIT eraan gedacht om met water te wassen viezerik!!!

08-09-2007, 10:54

Citaat door TheClan:
Je tilt het velletje papier op waar je zojuist mee geveegd hebt, en je ruikt eraan... het is om op te eten!

Eet het dan op hé.

08-09-2007, 10:59

Citaat door miss_sophia:
Eet het dan op hé.



Ik heb ze bewaard in de koelkast, voor zometeen ...

08-09-2007, 11:02



Citaat door TheClan:
Ik heb ze bewaard in de koelkast, voor zometeen ...

Steek er ook hazelnoten tussen.
Verkoop het desnoods, misschien krijg je dan positievere reacties dan hier op M.nl. want hoe die hier reageren, alsof ze zelf nog nooit hebben gekxkt.

08-09-2007, 11:05

Citaat door miss_sophia:
Steek er ook hazelnoten tussen.
Verkoop het desnoods, misschien krijg je dan positievere reacties dan hier op M.nl. want hoe die hier reageren, alsof ze zelf nog nooit hebben gekxkt.



Je brengt me wel op ideeen madame, dat waardeer ik zeer !@

08-09-2007, 11:07

Citaat door TheClan:
Je brengt me wel op ideeen madame, dat waardeer ik zeer !@

Die iedeeën zullen je geld opleveren, ik wens dan wel een derde van het geld te krijgen! Mag ik?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6