Bekijk volle/desktop versie : Ben ik een racist of een Extremist?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

07-09-2007, 23:46
En dan wat dan nog???


Ik vraag het mij af en tegelijk boeit mij het antwoord niet

Ik zit namelijk met het volgende, ik heb een bloed, maar dan ook een bloed!!! hekel aan Hollanders én matige moslims.

Het is zelfs zo erg dat als ik bijvoorbeeld een 5 jarig kind van een Hollander of een "matige" moslim aan een tak zie hangen en dat ie zonder mijn hulp zal afbreken om vervolgens 500 meter een ravijn in te storten er geen haar op mijn hoofd zal denken kom ik ga het redden


maf he?

07-09-2007, 23:48


zoekhulp.nl

07-09-2007, 23:48

Citaat door ibtissam19_:
zoekhulp.nl


waarom?

07-09-2007, 23:49
Hollanders en gematigde moslims zijn beiden geen ras, een racist kun je dan niet zijn.

07-09-2007, 23:49


komt niet omdat je haat maar omdat je een laffaard ben die niet op die tak durft te klimmen

07-09-2007, 23:50

Citaat door Bada_Bing:
Hollanders en gematigde moslims zijn beiden geen ras, een racist kun je dan niet zijn.



Ok dat scheelt, soort van

07-09-2007, 23:50


met zn allen

07-09-2007, 23:51

Citaat door Kapott:

Ik zit namelijk met het volgende, ik heb een bloed, maar dan ook een bloed!!! hekel aan Hollanders én matige moslims.

Het is zelfs zo erg dat als ik bijvoorbeeld een 5 jarig kind van een Hollander of een "matige" moslim aan een tak zie hangen en dat ie zonder mijn hulp zal afbreken om vervolgens 500 meter een ravijn in te storten er geen haar op mijn hoofd zal denken kom ik ga het redden


maf he?


Misschien gewoon een gemiddelde marokkaan?

07-09-2007, 23:51

Citaat door Kapott:
En dan wat dan nog???


Ik vraag het mij af en tegelijk boeit mij het antwoord niet

Ik zit namelijk met het volgende, ik heb een bloed, maar dan ook een bloed!!! hekel aan Hollanders én matige moslims.

Het is zelfs zo erg dat als ik bijvoorbeeld een 5 jarig kind van een Hollander of een "matige" moslim aan een tak zie hangen en dat ie zonder mijn hulp zal afbreken om vervolgens 500 meter een ravijn in te storten er geen haar op mijn hoofd zal denken kom ik ga het redden


maf he?

Je bent geen van beide. Je bent gewoon een randmongool

07-09-2007, 23:51

Citaat door Tsedek:
komt niet omdat je haat maar omdat je een laffaard ben die niet op die tak durft te klimmen


Ik had t meer over een tak waar ik geen moeite voor zou hoeven te doen.

Als het een tak zou zijn waar ik zelf voor zou moeten klimmen of voor mijzelf gevaarlijke kapriolen zou moeten uithalen zou ik zelfs andere behulpzame voorbijgangers proberen uit hun hoofd te praten.

07-09-2007, 23:52

Citaat door druifke:
Misschien gewoon een gemiddelde marokkaan?


ik hoop het.

07-09-2007, 23:52

Citaat door Wodan:
Je bent geen van beide. Je bent gewoon een randmongool


waarom schelden?

07-09-2007, 23:53


Jeetje, ik heb ook een hekel aan Hollanders (maar dan ook echt een bloedhekel aan ze, bloedzuigers zijn het).

Kan geen kwaad om een racist te zijn...

07-09-2007, 23:53

Citaat door Kapott:
Ik had t meer over een tak waar ik geen moeite voor zou hoeven te doen.

Als het een tak zou zijn waar ik zelf voor zou moeten klimmen of voor mijzelf gevaarlijke kapriolen zou moeten uithalen zou ik zelfs andere behulpzame voorbijgangers proberen uit hun hoofd te praten.

zie je wel? je bent aardiger dan je denkt dat je bent: bij een ongevaarlijke tak zou je behulpvaardige voorbijgangers die kinderen van hollanders en gematigde moslims laten redden. je bent gewoon een kei

07-09-2007, 23:54

Citaat door Kapott:
ik hoop het.


Het gelijk van Wilders?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7