Bekijk volle/desktop versie : Mijn zus..



Pagina's : [1] 2 3

07-09-2007, 21:26
Mijn zus is vandaag precies een maand getrouwd. Haar man is helemaal gek op kinderen en wil nu al dolgraag kinderen. Mijn zus is 22 maar wilt nog geen kinderen ze wil minstens een jaar of anderhalf wachten. Hij zeurt elke dag, maar ze wilt nu nog niet. Ze hebben er een paar dagen geleden een beetje om geruziet.

Nu mijn vraag aan jullie; hoe kan ze hem duidelijk maken dat ze gewoon echt niet wilt en dat ze liever een tijdje wacht.

07-09-2007, 21:27


tjaah door et hem te zeggen, als dat er niet in gaat bij hem, wordt et tijd dat ie zn oortjes een grondige schoonmaak geeft....


GRAAG GEDAAN

07-09-2007, 21:29

Citaat door rislaine17:
tjaah door et hem te zeggen, als dat er niet in gaat bij hem, wordt et tijd dat ie zn oortjes een grondige schoonmaak geeft....


GRAAG GEDAAN
serieus graag

07-09-2007, 21:31
Geduld is een schone zaak..
Hij moet het maar accepeteren.. en wachten omdat jouw zus ook heus nog wel kinderen wilt.. maar er gewoon nog niet aan toe is..
totdat ze er helemaal voor klaar is.. en voor de volle honderd procent voor het kind kan zijn.. misschien wilt ze nu nog allemaal dingen doen.. die ze niet kan doen als ze voor een kind moet zorgen..
ze moeten gewoon rustig praten en geen ruzie maken!!

07-09-2007, 21:32



Citaat door mostwanted_:
Scheiden.




Emshoum

07-09-2007, 21:34

Citaat door mostwanted_:
Scheiden.
hopen dat jou vrouw jou dat niet aandoet.



NEXT

07-09-2007, 21:35
leesmijnverhaal:
Een Mattie..?? Of Toch Iemand MEt VerkeerDe Bedoelingen...?

07-09-2007, 21:36

Citaat door moechenkoeken:
Geduld is een schone zaak..
Hij moet het maar accepeteren.. en wachten omdat jouw zus ook heus nog wel kinderen wilt.. maar er gewoon nog niet aan toe is..
totdat ze er helemaal voor klaar is.. en voor de volle honderd procent voor het kind kan zijn.. misschien wilt ze nu nog allemaal dingen doen.. die ze niet kan doen als ze voor een kind moet zorgen..
ze moeten gewoon rustig praten en geen ruzie maken!!
ja ze praten er echt elke dag over. Ze wilt nog even genieten en overal heengaan, want met kinderen gaat dat echt moeilijk.

Ze word al moe als ze naar de kinderen van mijn nicht kijkt, laat staan als ze er nu eentje krijgt. Bedankt voor je reactie k zie dat ik je al heb geguntxx

07-09-2007, 21:37

Citaat door misz_mtiwa:
leesmijnverhaal:
Een Mattie..?? Of Toch Iemand MEt VerkeerDe Bedoelingen...?
ehh, leer ik daar iets van, of maak je alleen maar reclame.

07-09-2007, 21:37

Citaat door FarahNaz:
hopen dat jou vrouw jou dat niet aandoet.
'Jouw'. Ik hoop alleen wel dat ze kan spellen.

07-09-2007, 21:38
barbie poppen aanschaffen is een tijdelijke oplossing

07-09-2007, 21:38
Het is haar lichaam, zij mag er mee doen wat ze zelf wil. Ze moet hem rustig uitleggen dat ze er nog niet aan toe is. Zou hij het leuk vinden zodra ze mama is niet zo blij mee is?

Hij moet gewoon sbar hebben tot ze zelf zin in heeft.. Ze moet blijven communiceren met hem.

07-09-2007, 21:39


Niet neu.ken, dan kalmeert hij wel en verandert hij van gedachte

07-09-2007, 21:40

Citaat door mostwanted_:
'Jouw'. Ik hoop alleen wel dat ze kan spellen.
jaja bedankt voor het corrigeren.

07-09-2007, 21:41

Citaat door grapenmaker:
barbie poppen aanschaffen is een tijdelijke oplossing
meen je dat nou? Nou begin maar te sparen lieverd dan kan je ze later aan je vrouw geven

Pagina's : [1] 2 3