Bekijk volle/desktop versie : Je ex met een beste vriend... ??



Pagina's : [1] 2 3

07-09-2007, 20:54
[ Stel je voor je ex waar je zoveel van hield, het is uit tussen jullie maar jij houd van haar, en je beste vriend probeert haar te versieren, en ze maakt het uit met jou omdat ze geen haramrelatie wilt zegt ze, maar je beste vriend vraagt haar om te afspreken ze zegt niet nu later, en ze zoekt je beste vriend op, op school, en gaat naar hem toe en vraagt om zijn aandacht, en ze doet dom tegen jou omdat hij bij haar is door de telefoon, en ze wilt beweren dat ze niks van hem wilt, hoe zouden jullie het vinden,
??? ]

07-09-2007, 20:56


Who gives a shit, she aint yours anymore...nor was she ever yours...dat " vriendjes / vriendinnetjes" gedoe blijft zo grappig....so why care?

07-09-2007, 20:56

Citaat door SpaanseVlieg:
je beste vriend zou je moeten helpen door haar te flashen.

Dat is een goeie

07-09-2007, 21:01

Citaat door Ehmien:
Who gives a shit, she aint yours anymore...nor was she ever yours...dat " vriendjes / vriendinnetjes" gedoe blijft zo grappig....so why care?

niet om haar, om je beste vriend bedoel ik, zij kan de pot op,

07-09-2007, 21:07



Citaat door Christopher_:
[ Stel je voor je ex waar je zoveel van hield, het is uit tussen jullie maar jij houd van haar, en je beste vriend probeert haar te versieren, en ze maakt het uit met jou omdat ze geen haramrelatie wilt zegt ze, maar je beste vriend vraagt haar om te afspreken ze zegt niet nu later, en ze zoekt je beste vriend op, op school, en gaat naar hem toe en vraagt om zijn aandacht, en ze doet dom tegen jou omdat hij bij haar is door de telefoon, en ze wilt beweren dat ze niks van hem wilt, hoe zouden jullie het vinden,
??? ]


Zo te horen is ze je niet waard. Daar moet je je echt niet druk om maken.
Uit maken omdat ze geen haramrelatie wilt, maar wel flirten met je beste vriend? Dat gaat erbij niet in.. En waarom wilt je beste vriend haar hebben? Genoeg andere vissen in de zee ofniet?

07-09-2007, 21:07
Zo iemand zou ik geen beste vriend kunnen noemen.

07-09-2007, 21:13

Citaat door Stilletjes_:
Zo te horen is ze je niet waard. Daar moet je je echt niet druk om maken.
Uit maken omdat ze geen haramrelatie wilt, maar wel flirten met je beste vriend? Dat gaat erbij niet in.. En waarom wilt je beste vriend haar hebben? Genoeg andere vissen in de zee ofniet?

weet ook niet, schijnheilige meisje

07-09-2007, 21:15

Citaat door iman_68:
Zo iemand zou ik geen beste vriend kunnen noemen.

hij wou haar flashen,

07-09-2007, 21:16

Citaat door Christopher_:
weet ook niet, schijnheilige meisje


Klopt en je beste vriend is zo te horen ook niet bepaald je "beste" vriend.

07-09-2007, 21:18

Citaat door Stilletjes_:
Klopt en je beste vriend is zo te horen ook niet bepaald je "beste" vriend.

hij zei tegen mij dat hij mij zogenaamd wou laten zien, dat ze een sletje is, makelijke meisje, en hij wou haar flashen zei hij tenminste

07-09-2007, 21:25

Citaat door Christopher_:
hij zei tegen mij dat hij mij zogenaamd wou laten zien, dat ze een sletje is, makelijke meisje, en hij wou haar flashen zei hij tenminste


Smoesjes. Hij wilt haar gewoon.

07-09-2007, 21:27

Citaat door HornyVirgin:
Smoesjes. Hij wilt haar gewoon.

als het hem lukt dan is ze zielig, te zielig, en schijnheilig,was ook bijna gelukt voor zover ik het weet

07-09-2007, 21:31



Citaat door Christopher_:
als het hem lukt dan is ze zielig, te zielig, en schijnheilig,was ook bijna gelukt voor zover ik het weet


Waarom is ze dan zielig. Misschien vond ze jou gewoon niet leuk genoeg, en heeft ze het uitgemaakt, omdat ze je beste vriend "interessanter" vond?

07-09-2007, 21:37

Citaat door HornyVirgin:
Waarom is ze dan zielig. Misschien vond ze jou gewoon niet leuk genoeg, en heeft ze het uitgemaakt, omdat ze je beste vriend "interessanter" vond?

dat kan mij ook niet schelen, dan moet ze dat zeggen, en niet zeggen ik doe niet aan relaties, van mij part gaat mij vriend der xxxxxx en dumpen, blaaaaapppp harde klap voor haar

07-09-2007, 21:41
wat een vriend heb je zeg

Pagina's : [1] 2 3