Bekijk volle/desktop versie : Halal salades



Pagina's : [1] 2 3 4 5

07-09-2007, 10:48
Weet je, vind het zoooo jammer dat hier in Nederland geen lekkere halal kipsalades te krijgen is, soms dan sta ik bij de schappen in de supermarkt en zie ik die heerlijk kip/pesto salade of kip/kerrie salades staan... dan begin ik al te watertanden, maar helaas, voor moslims is die niet toegestaan

Dan moet ik maar WEER een eiersalade/tonijn/zalm nemen

Ik was laatst in Brussel, bij een halal slager en daar zag ik ze wel Stond versteld!!

Nou wie wil de gat in de markt vervullen

Vinden jullie het ook niet jammer dat er zo weinig producten halal is, geld ook voor broodbeleg, denk aan kipfilet, ofzoiets

07-09-2007, 10:51


Het is er wel hoor, in de grote steden vooral... Niet veel kant en klare producten nee, maar ja je kan niet alles hebben. Halal vleeswaren is vaak ook 2x zo duur als gewoon vleeswaren.

07-09-2007, 10:51
Ik probeer ze dan lekker zelf te maken.

Broodbeleg is er wel hoor halal.

07-09-2007, 10:52

Citaat door Azhaar:
Weet je, vind het zoooo jammer dat hier in Nederland geen lekkere halal kipsalades te krijgen is, soms dan sta ik bij de schappen in de supermarkt en zie ik die heerlijk kip/pesto salade of kip/kerrie salades staan... dan begin ik al te watertanden, maar helaas, voor moslims is die niet toegestaan

Dan moet ik maar WEER een eiersalade/tonijn/zalm nemen

Ik was laatst in Brussel, bij een halal slager en daar zag ik ze wel Stond versteld!!

Nou wie wil de gat in de markt vervullen

Vinden jullie het ook niet jammer dat er zo weinig producten halal is, geld ook voor broodbeleg, denk aan kipfilet, ofzoiets
Ik weet niet in welke gat jij woont maar in de grote steden is er een overmaat aan dat soort producten..

07-09-2007, 10:59



Citaat door Said:
Ik weet niet in welke gat jij woont maar in de grote steden is er een overmaat aan dat soort producten..



Nou in dat gat waar ik woon hebben ze dat niet Helaas

Maar de normale halal broodbeleg, die worst en zo, die komen me de keel uit momenteel, wil wat afwisseling

Kan me iemand vertellen welke halal slager deze producten verkoopt dan ga ik er een keertje heen, denk aan Amsterdam of Utrecht..

07-09-2007, 11:02
mischien kan jij je voorstel hier plaatsen, succes:

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1539774

07-09-2007, 11:03

Citaat door Azhaar:
Nou in dat gat waar ik woon hebben ze dat niet Helaas

Maar de normale halal broodbeleg, die worst en zo, die komen me de keel uit momenteel, wil wat afwisseling

Kan me iemand vertellen welke halal slager deze producten verkoopt dan ga ik er een keertje heen, denk aan Amsterdam of Utrecht..
Ga naar Bos en Lommerplein, de KOMAR heeft een halalafdeling en als ik het goed zag zat daar ook salades tussen..

07-09-2007, 11:03

Citaat door Said:
Ik weet niet in welke gat jij woont maar in de grote steden is er een overmaat aan dat soort producten..


ja inderdaad! wij hebben hier zelfs een halal supermarkt

07-09-2007, 11:04
Rosa, heb het geplaatst, gaan ze er wat aan doen??

07-09-2007, 11:05

Citaat door RENTMEESTER:
ja inderdaad! wij hebben hier zelfs een halal supermarkt


Welke plaats dan??

07-09-2007, 11:07

Citaat door Azhaar:
Weet je, vind het zoooo jammer dat hier in Nederland geen lekkere halal kipsalades te krijgen is, soms dan sta ik bij de schappen in de supermarkt en zie ik die heerlijk kip/pesto salade of kip/kerrie salades staan... dan begin ik al te watertanden, maar helaas, voor moslims is die niet toegestaan

Dan moet ik maar WEER een eiersalade/tonijn/zalm nemen

Ik was laatst in Brussel, bij een halal slager en daar zag ik ze wel Stond versteld!!

Nou wie wil de gat in de markt vervullen

Vinden jullie het ook niet jammer dat er zo weinig producten halal is, geld ook voor broodbeleg, denk aan kipfilet, ofzoiets



Juist in de dorpen waar wij wonen hebben ze dat niet helaas


Maar ik heb nog wel een vraag welke zalm/garnalen/tonijn salade eet jij want in de meeste zit alcohol wat overigens niet veel mensen weten.....


07-09-2007, 11:09

Citaat door Said:
Ga naar Bos en Lommerplein, de KOMAR heeft een halalafdeling en als ik het goed zag zat daar ook salades tussen..



Bos en lommerplein is toch waar ze die markt hebben toch??

07-09-2007, 11:09



Citaat door Said:
Ga naar Bos en Lommerplein, de KOMAR heeft een halalafdeling en als ik het goed zag zat daar ook salades tussen..


Komar, is het geen Vomar?

07-09-2007, 11:10

Citaat door OemSoufian:
Juist in de dorpen waar wij wonen hebben ze dat niet helaas


Maar ik heb nog wel een vraag welke zalm/garnalen/tonijn salade eet jij want in de meeste zit alcohol wat overigens niet veel mensen weten.....



Je bedoelt sake?? Die zitten toch in krabsalades?? Ik neem meestal van Johma.

07-09-2007, 11:10

Citaat door Azhaar:
Rosa, heb het geplaatst, gaan ze er wat aan doen??


ik weet het niet lieverd.

Pagina's : [1] 2 3 4 5