Bekijk volle/desktop versie : Hele vervelende mensen



Pagina's : [1] 2 3

14-08-2002, 22:51
Vinden jullie sommige mensen hier ook zo irritant. Ik wel namelijk. Dan zet ik ze in eerste instantie op negeren, maar wordt dan toch benieuwd naar de onzin die ze nu weer uitkramen en haal ik ze maar weer van mijn negeerlijst af. Zucht.... ik word er zo moe van.

14-08-2002, 22:54



Citaat:
Origineel gepost door JunkieXL
Vinden jullie sommige mensen hier ook zo irritant. Ik wel namelijk. Dan zet ik ze in eerste instantie op negeren, maar wordt dan toch benieuwd naar de onzin die ze nu weer uitkramen en haal ik ze maar weer van mijn negeerlijst af. Zucht.... ik word er zo moe van.
Noem eens wat namen, Jinkie. Wie A zegt...

14-08-2002, 22:59

Citaat:
Origineel gepost door elmarocani
ik vind hier zeker een paaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(maar je bedoelt mij toch ook niet hee???)


maar daar hebben ze wel wat voor uitgevonden!!!!!
negeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeren!


Nee hoor, jou niet 

14-08-2002, 23:07

Citaat:
Origineel gepost door achmad
tja junk, er zijn nou eenmaal wat vreemde mensen hier maar dat is toch niet erg of zo?
bij dit medium kan er wel eens wat mis communicatie ontstaan en dat is jammer. maar soms zegt de een wat verkeerde dingen en voelt de ander zich wat aangevallen. excuses zijn dan op zijn plaats. helaas worden die wel eens genegeerd en zo blijft de spiraal zich neerwaarts voortzetten.


Ik had 't zelfs niet eens over jou. Alhoewel.. Nee, er zijn er hier een paar die gewoon echt nooit normaal doen. Ik zal een naam noemen en daar laat ik het dan bij.

Bouinchran

14-08-2002, 23:18


We pakken wel een biertje op de meeting

15-08-2002, 00:03
ach ja mensen verschillen en dat is maar beter ook toch??

15-08-2002, 00:06
ik heb nog nooit aan gedacht om iemand op negeerlijst te zetten...kheb er ook geen behoefte aan...

als ik iemand niet mag...dan negeer ik die zo gewoon...niet op letten...wat die zegt...enzo...

maar junkie...die bouinchran ofzo iets...ik begin daar stilaan grijze haren van te krijgen...zehma hij kan engels, maar hij kan niet spellen...wajaaaauw ya loser...allatief...

xxx

15-08-2002, 00:09

Citaat:
Origineel gepost door JunkieXL


Ik had 't zelfs niet eens over jou. Alhoewel.. Nee, er zijn er hier een paar die gewoon echt nooit normaal doen. Ik zal een naam noemen en daar laat ik het dan bij.

Bouinchran
Dat wezentje staat met stipt op de plaatsen 1, 2 en 3!!! Is er niet vanaf te slaan

15-08-2002, 00:13

Citaat:
Origineel gepost door achmad
hee midar, ik ken die persoon niet maar jij bent wel wijzer toch?
mensen kunnen last hebben van dislectie.
noem nou niet iemand gelijk een loser als ie niet spellen kan, wil je?

sorry, wilde je alleen ff attent maken, verder niet hoor
wajaaaaaauw safi nu is het mijn schuld zeker


ps: geloof me die heeft echt geen last van dislectie..eerder van psycho sick.....


xxxx

15-08-2002, 00:20

Citaat:
Origineel gepost door achmad
hahahaha, nee hoor, jij hebt het zeker niet gedaan, een kus op je voorhoofd als je het kwaad oppikt van mij maar er kunnen mensen zijn die dit niet zo prettig vinden staan als je iemand loser noemt terwijl er alleen maar wat typ fouten in staan, begrijp je?
ik denk het wel want jij bent slim en wijs genoeg...............
nou ik was kwaad...maar door die kus is het al vergeven en vergete.....

nou achmad..lees zijn berichten eens en je zult me gelijk geven oké...

zeker doen..

xxx

15-08-2002, 01:02
Der zijn er maar 2 waar ik me gigantisch aan erger, maar toch blijf ik telkens maar weer op ze reageren! Binnenkort zet ik ze op negeren en dan laat ik het ook zo, want ik verdoe me tijd!

15-08-2002, 01:05
Welke twee zijn dat???????

15-08-2002, 01:07



Citaat:
Origineel gepost door Rajaa21
Welke twee zijn dat???????
Nummero uno WAMEN
Nummero duo Hot and shxt

oefff, geen woorden voor!

15-08-2002, 01:08
Maar ik zal ook wel op nummer 1 bij hun staan alleen zij hebben me ook nog niet op negeren gezet. maar eigenlijk lach ik ze alleen maar uit....

15-08-2002, 01:20
Die vete tussen jullie twee begint wel een beetje een eigen leven te leiden... Jullie moeten elkaar niet op negeren zetten hoor! Dit is leuk!!

Pagina's : [1] 2 3