Bekijk volle/desktop versie : helppp



05-09-2007, 21:28

Citaat door perfectdesign:
ik ben vorige jaar begonnen aan me hbo opleiding, ik ben in de zomer op vakantie gegaan met het idee ik ben geslaagd ik had ook me behaalde punten toen ik terug kwam kreeg ik het slechte niews te horen dat ik gezakt ben.

nu wil ik een brief schrijven zodat ik alsnog verder kan in de tweede wie o wie is een goeie brievenschrijven en een goeie babbelaar en zou me aub willen helpen.
smoesen die gebruikt kunnen worden zijn
- genoeg ervaring in de p&a branche
- dat school mij niet op tijd heeft gezegd dat ik een project niet heb gehaald zodat ik het nog tijdig kon herkansen.
- wat ze ook weten is dat ik vaak ben ziek geweest.

beloning is er als ik verder mag in de tweede krijg je 200 euro.

dus plaeseee wie kan me helpen.

m.v.g
.

05-09-2007, 22:25


heb je op tijd aangegeven dat je ziek was en ook doktersbewijzen laten zien? En wat was de reden dat ze je laatinformeerden over dat project.. was het hun fout? Wat waren de afspraken daarover?

05-09-2007, 22:36
Als je niet zelf zo'n brief kunt schrijven dan hoor je vast niet op een Hogeschool. Als je de verantwoordelijkheid voor het schrijven van zo'n brief uit handen kunt geven, moet je wat aan je minderwaardigheidscomplex doen.

Succes!

05-09-2007, 23:32

Citaat door perfectdesign:
uhmm ik zie de link tussen verantwoordelijkheid en het schrijven van een brief niet.

hoeveel mensen die afgestudeerd zijn aan de uni of hbo laten een sollicitatiebrief door iemand anders schrijven???

kom dan niet lullen met je minderwaardigheidscomplex miss einstein...!

gegroet


Juist! Dat waren geen wereldleiders (Okay, afgezien Bush dan).

Doe toch zelf lekker simpel en niet zo zielig. Je bent gewoon lui. Net zoals je gewoon lui was op je opleiding. Het leven is hard en hard werken.

05-09-2007, 23:54


Hi perfectdesign je kan geen pm's ontvangen. Ik kan je misschien wel helpen.

06-09-2007, 00:05

Citaat door erkeer:
Hi perfectdesign je kan geen pm's ontvangen. Ik kan je misschien wel helpen.



hey ja dit is me andere account ik kan die vorige niet gebruiken wegens reclame wat een gedoe.

maar je wilt me dus helpen???