Bekijk volle/desktop versie : Talal Kerkouri is niet waardig om aanvoerder te zijn van Marokko



Pagina's : [1] 2

04-09-2007, 14:50
Hij is te woest en maakt veel fouten


ik heb liever Ouaddou

04-09-2007, 15:01



Citaat door LaasteGeruchten:
Hij is te woest en maakt veel fouten


ik heb liever Ouaddou


Klopt.. Ik vind hem ook geen goede aanvoerder en veel te woest in zijn acties.. Kijk maar naar BBC.. je hoort elk weekend wel:

"passing the ball, a cross, yes james, that was a... Ooooooooooh Karkouri!"

04-09-2007, 15:02

Citaat door Blueeyez81:
Klopt.. Ik vind hem ook geen goede aanvoerder en veel te woest in zijn acties.. Kijk maar naar BBC.. je hoort elk weekend wel:

"passing the ball, a cross, yes james, that was a... Ooooooooooh Karkouri!"


NOT

op bbc noemen ze hem TALAL

04-09-2007, 15:16

Citaat door Abu_Maalik:
NOT

op bbc noemen ze hem TALAL


3la bijdehand .. je weet toch wat ik bedoel of niet?

Daarnaast zal er vast wel een commentator zijn geweest die ooit zijn achternaam heeft genoemd ipv zijn voornaam..

04-09-2007, 15:35



Citaat door Blueeyez81:
3la bijdehand .. je weet toch wat ik bedoel of niet?

Daarnaast zal er vast wel een commentator zijn geweest die ooit zijn achternaam heeft genoemd ipv zijn voornaam..


hey, kalmaan broeder... was maar een geintje!

trouwens, dit jaar is hij toch gedegradeerd met charlton en gaan ze hem niet meer tonen op bbc

04-09-2007, 15:37

Citaat door Abu_Maalik:
hey, kalmaan broeder... was maar een geintje!

trouwens, dit jaar is hij toch gedegradeerd met charlton en gaan ze hem niet meer tonen op bbc


Haha is goed, sma7li dan

Hahah miskien..

04-09-2007, 16:16
Wie is waardig dan? aanvoeder krijg je als je genoeg ervaring hebt en ook een rol kan spelen in het team, ook in de kleedkamer dan is Talal geen slechte aanvoeder, Marokko ontbreekt op dit moment aan een naam die gezien wordt als held van het elftal.

04-09-2007, 16:37
Ouaddou is goed met Valanciennes 1 jaar in Ligue 1 en nu al 2e plaats bezetten met heel weinig tegengoals!

04-09-2007, 17:03

Citaat door LaasteGeruchten:
Hij is te woest en maakt veel fouten


ik heb liever Ouaddou





ouaddou is er al een aantal keer op betrapt dat ie veel fouten maakt wanneer hij onder druk staat!


dan heb ik liever rabeh, stalen zenuwen

04-09-2007, 17:06
K ben al tevreden als Ouaddo naast die Talal staat be3da 1 van de 2 die het goed doet daar

04-09-2007, 17:07
Ik ben ook wel fan van Rabeh..
Voor de rest zie ik deze spelers liever dan Karkouri aanvoerder:

- Ouaddou
- Safri
- Moha
- Abdessadki
- Kharja (als ze hem oproepen)
- Kadouri

Allemaal spelers met ervaring..

04-09-2007, 17:08

Citaat door amstermoro:
ouaddou is er al een aantal keer op betrapt dat ie veel fouten maakt wanneer hij onder druk staat!


dan heb ik liever rabeh, stalen zenuwen



Rabeh?... die gozer heeft nog niks gepresteerd laat staan aanvoeder van Marokko.... jij bent grappig man.

04-09-2007, 17:09


Kharja is een werker, maar geen echte leider.

Ouaddo maakt in mijn ogen de beste kans om aanvoerder te worden. Ervaring en tis gewoon een betere verdediger dan Talal.

04-09-2007, 17:09

Citaat door chaouki:
Rabeh?... die gozer heeft nog niks gepresteerd laat staan aanvoeder van Marokko.... jij bent grappig man.



niet als aanvoerder als aanvoerder zou ik kharja of abdessadki kiezen.




ik heb het gewoon over een centrale verdediger. dan is rabeh beter dan ouaddou en elkarkouri

04-09-2007, 17:10

Citaat door chaouki:
Rabeh?... die gozer heeft nog niks gepresteerd laat staan aanvoeder van Marokko.... jij bent grappig man.


Niet met het eerste elftal.. Maar Karkouri wel dan? We hebben het hier niet over de beste aanvoerder aller tijden, maar over wie het het best zou doen op het moment.. Be3da Rabeh zou geen mislukte omhaal maken op eigen doellijn en zo kwalificatie voor het WK verspelen..

Pagina's : [1] 2