Bekijk volle/desktop versie : Kruisvaarder gestorven en een gewond in Noord Irak



13-10-2003, 15:10
Soldier killed in Iraq mine blast


US troops have been conducting raids in northern Iraq
A US soldier has been killed and another wounded in a landmine blast in northern Iraq.
The soldiers' Bradley fighting vehicle hit the mine near Bayji on Sunday night, a spokesman said.

The landmine "could have been put there minutes before or hours before", Major Gordon Tate told the Reuters news agency in Tikrit.

Earlier on Sunday, six Iraqis were killed in a suicide bomb attack in Baghdad.

That attack was aimed at a hotel used by Americans and other foreigners as well as by the US-appointed Iraqi Governing Council.

13-10-2003, 15:25


Noklon waar heb je het in godsnaam over

13-10-2003, 15:37

Citaat:
Origineel gepost door KingMasinissA
en wat mag jij van oorsprong wezen?
Zielig

13-10-2003, 15:41

Citaat:
Origineel gepost door KingMasinissA
persoonlijke vetes
Zou wel eens kunnen


Maare ewven wat anders, heb jij een idee waarom dat topic van heden ochtend verwijderd is. We hadden wel wat harde standpunten maar we waren toch niet TE

13-10-2003, 15:41



Citaat:
Origineel gepost door Im_Saima
Het was sranang tongo, ik zal niet alles goed geschreven hebben, maar ik beheerst hete en klein beetje!

Ik schreef dat ik hele blij bent dat elke dag een Ameikaanse hond sterft.

Dat ik van Allah houdt meer dan alles dan op deze wereld!

Vrij vertaald
Je tweede punt daar sta ik helemaal achter hoor, Allah op nummer 1 in je leven, zeker weten!!

Maar ik heb je al een paar keer gevraagd waarom je er zoveel genoegen in schept als er een zogenaamde Kafir sterft. Geloof me, ik wil het echt graag weten.

13-10-2003, 15:44
Zogenaamde kafir hahaha die vind ik mooi

13-10-2003, 15:45

Citaat:
Origineel gepost door KingMasinissA
Serieus? Heb het niet eens gemerkt. ach maakt niet uit. morgen weer.

mijn werkdag zit erop.
Dat klinkt als een uitnodiging, die neem ik meteen aan.
Ik zie je morgen :boogie: