Bekijk volle/desktop versie : Op wat voor soort mensen val je ?



Pagina's : [1] 2

04-09-2007, 12:57
Voor wat voor types heb jij een zwak voor?


tell me



ik val op vrouwen die een beetje een goed karakter hebben, En ze moeten niet zo bitcherig zijn zegmaar..

04-09-2007, 12:59


Mannen die gevoel hebben voor humor!

04-09-2007, 13:02
Ik val op slimme en grappige mannen

Gevoel voor humor is very belangrijk!

04-09-2007, 13:17

Citaat door Trotse_Metalsia:
Mannen die gevoel hebben voor humor!



juist! en hij moet ook in staat zijn om mijn vaagheid te begrijpen...

en t oog wilt ook wat

04-09-2007, 13:22


Op spontane, grappige, serieuse, slimme mannen. Iemand die altijd voor je klaar staat!

04-09-2007, 13:26
slimme, freaky, crazy, humoristische jongens/mannen

04-09-2007, 13:27

Citaat door JaKweenie:
juist! en hij moet ook in staat zijn om mijn vaagheid te begrijpen...
en t oog wilt ook wat



ja dat moet die van mij ook, anders krijgen we echt veel miscommunicatie

04-09-2007, 13:28
Rustige, slimme jongens... Oh, en zelfverzekerd.

04-09-2007, 13:34

Citaat door sidie_Ali:
Voor wat voor types heb jij een zwak voor?


tell me



ik val op vrouwen die een beetje een goed karakter hebben, En ze moeten niet zo bitcherig zijn zegmaar..



Een hele knappe man is niets voor mij. Eerder een afknapper voor mij!

Ik ga voor het volgende: praktiserend (bidden is een pre!) , uiteraard verzorgd, mag geen feestganger zijn dus een rustige zelfverzekerde man, groot gevoel voor humor en natuurlijk moet hij kennis bezitten. Hoogopgeleid of niet boeit me niet zo. Hij moet gewoon weten wat er gaande is in de wereld en zichzelf niet dom houden. Als het maar een man is met ruggegraat en eer die niet te lui is om te werken. Dit alles moet gepaard gaan met HUMOR aangezien ik graag van een grapje houd.

04-09-2007, 13:35

Citaat door Casa_Samia:
ja dat moet die van mij ook, anders krijgen we echt veel miscommunicatie




ja ik begrijp je 200% !!! dat kan soms echt problemen opleveren

04-09-2007, 13:36

Citaat door Strijdster81:
Een hele knappe man is niets voor mij. Eerder een afknapper voor mij!

Ik ga voor het volgende: praktiserend (bidden is een pre!) , uiteraard verzorgd, groot gevoel voor humor en natuurlijk moet hij kennis bezitten. Hoogopgeleid of niet boeit me niet zo. Hij moet gewoon weten wat er gaande is in de wereld en zichzelf niet dom houden. Als het maar een man is met ruggegraat en eer die niet te lui is om te werken. Dit alles moet gepaard gaan met HUMOR aangezien ik graag van een grapje houd.


zeggen ze allemaal

04-09-2007, 13:39
Een volwassen man, met een goed gevoel voor humor, een fatsoenlijk stel hersens, die rustig, lief, eerlijk en betrouwbaar is. Een man met een sterke persoonlijkheid, niet zo'n doetje die bij alles gaat gillen dat hij het niet weet/snapt of kan.
Uiterlijk maakt me geen sikkepit uit, zolang ik niet schrik of gillend weg ren van ellende.

04-09-2007, 13:41



Citaat door sidie_Ali:
zeggen ze allemaal



Is dat zo? Nou dan hoor je het weer. Ik heb liever geen man waar alle vrouwen naar omkijken.

04-09-2007, 13:44

Citaat door LadyH:
Een volwassen man, met een goed gevoel voor humor, een fatsoenlijk stel hersens, die rustig, lief, eerlijk en betrouwbaar is. Een man met een sterke persoonlijkheid, niet zo'n doetje die bij alles gaat gillen dat hij het niet weet/snapt of kan.
Uiterlijk maakt me geen sikkepit uit, zolang ik niet schrik of gillend weg ren van ellende.



Een man met eer en ruggegraat!

Die opmerking over uiterlijk is echt grappig(maar zo denk ik er dus ook over, als hij maar verzorgd is!)..Ik kom niet meer bij..

04-09-2007, 13:46
Ik heb een zwak voor mannelijkheid...grote, kale, knappe man

Pagina's : [1] 2