Bekijk volle/desktop versie : wie kan me aub helpen?



03-09-2007, 15:06
Ik ben net terug van 3 weken Marokko. Nu had ik voor ik vertrok mijn koelkast en diepvries uitgekuist en de stekker uitgetrokken. Hetgeen over was van vlees heb ik in een zak gedaan en in de diepvries laten zitten, mijn broer zou het diezelfde dag nog komen halen. Jullie kunnen het misschien al raden, na 3 weken was de geur tot buiten te ruiken, hij was de zak vergeten .

Nu heb ik heel de diepvries met warm water en zeep met javel erin uitgekuist, met soda geprobeerd maar de geur is niet weg te krijgen.

Hebben jullie tips om van die geur af te komen, want ik kan mijn diepvries momenteel niet meer gebruiken

03-09-2007, 15:07


oh wat erg! Broers! Soms zo laks.

03-09-2007, 15:09
ieuwww kan me wel voorstellen hoe het nu ruikt. bahh... gewoon open laten of misschien zelfs in de openlucht zetten.

03-09-2007, 15:12
de geur is al veel minder nu ik het met die zeep en soda en zo heb uitgekuist, alleen ruik je het nog als je in de vriezer ruikt en ik ben bang dat alles er naar zal ruiken wat ik in de vriezer stop

03-09-2007, 15:13


ik denk dat het schoonmaken met javel al wel voldoende is.
volgens mij moet de geur echt weg zijn als je de diepvries aandoet. door de kou gaat de geur dan weg. denk ik

03-09-2007, 15:14
heb je de koelkast weer aangezet, kan best dat de lucht dan verdwijnt.

03-09-2007, 15:25
een bakje met citroen en gekookt water erin zetten gaat het lekker fris ruiken