Bekijk volle/desktop versie : Help! Vraagje



03-09-2007, 13:14
DAmes ik heb een badmat en een wcmat van de blokker. Nu wou ik hem in de wasmachine doen. En wat merk ik die badmat en wcmat zijn vastgeplakt aan de vloer. Ik kreeg hem er wel af maar nou zit dat onderkant van die bad/wcmat op mijn vloer.

Ik heb het er met een mesje proberen af te halen met zeep heet water. Maar me vloer plakt nog steeds.

Hoe kan ik dit oplossen en weet misschien iemand waarom het plakt mijn bad/wcmat?

03-09-2007, 13:16


zo een badmat had ik ook, superirritant, ik heb het er uiteindelijk af laten slijten en beter opgelet bij de aankoop van nieuwe badmatten

03-09-2007, 13:17
Huh wat raar zeg, ik was die van mij om de paar weken en ze plakken nooit. Ik zou ermee terug gaan naar de blokkr en me geld terugeisen

03-09-2007, 13:22

Citaat door noona:
zo een badmat had ik ook, superirritant, ik heb het er uiteindelijk af laten slijten en beter opgelet bij de aankoop van nieuwe badmatten

Waar moetik opletten dan? Ik dacht dat ik een goeie had gekocht

Ik had tijd terug 1 van lidl daar had ik nooit problemen mee gehad maar die was niet mooi.


Nohide: denk je datik een andere zou kunnen krijgen ik heb hem wel best lang.

03-09-2007, 13:28



Citaat door Helinim:
Waar moetik opletten dan? Ik dacht dat ik een goeie had gekocht

Ik had tijd terug 1 van lidl daar had ik nooit problemen mee gehad maar die was niet mooi.


Nohide: denk je datik een andere zou kunnen krijgen ik heb hem wel best lang.


ik had een keer eentje gehaald bij de turk en die had een plasticachtige onderkant, die plakte maar brokkelde niet af. hij ziet er heeel tuttig uit maar is geweldig in de badkammer, ook lekker groot.

dat rubberspul vermijd ik nu. ik heb nu ook badmatten die een beetje wegschuiven, is wel jammer maar die zooi hoef ik weer niet op de vloer te hebben

03-09-2007, 13:31

Citaat door noona:
ik had een keer eentje gehaald bij de turk en die had een plasticachtige onderkant, die plakte maar brokkelde niet af. hij ziet er heeel tuttig uit maar is geweldig in de badkammer, ook lekker groot.

dat rubberspul vermijd ik nu. ik heb nu ook badmatten die een beetje wegschuiven, is wel jammer maar die zooi hoef ik weer niet op de vloer te hebben

Oke dus rubberspul vermijden ik vond hem zoo mooi

En moet ik mijn vloer nou laten slijten pfff 1 badmat zo veel werk

03-09-2007, 14:23

Citaat door Helinim:
Oke dus rubberspul vermijden ik vond hem zoo mooi

En moet ik mijn vloer nou laten slijten pfff 1 badmat zo veel werk



Of je krabt het eraf met een plamuurmesje en in de tussentijd leg je er een andere op heb je in ieder geval geen last ervan aan je voeten

03-09-2007, 14:25

Citaat door noona:
Of je krabt het eraf met een plamuurmesje en in de tussentijd leg je er een andere op heb je in ieder geval geen last ervan aan je voeten

Ja met zo een mesje heb ik het gedaan maar blijft natuurlijk plakken Een andere heb ik weggegooit. Ik laat het zo en dan gaat het vanavond ook plakken aan de voeten van mijn man.

Dan mag ik gelijk een nieuwe halen morge

03-09-2007, 15:15
Spuit er dasty op en laat een uurtje inweken.

03-09-2007, 15:19
gewoon wassen en weer terug leggen op dat plakzooi en dan plakt het weer terug...

En de volgende keer geen plakkende badmat kopen (zijn wel handig omdat ze niet wegglijden, maar onhandig met het wassen...)

03-09-2007, 15:49
Ik ga het laten slijpen ofso iets.

En nee volgende keer voor mij geen rubber

Thanx dames.